Hop til indhold




Statusopdateringer

  • Foto
      28 aug
    Oksen fra Århus N

    Wat is going on @ Nørreport?

    Vis kommentarer (4)
  • Foto
      14 aug
    Nicko9400365

    Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

    Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

    er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

    Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

    Hvor er PP?

    Vis kommentarer (8)
  • Foto
      11 jun
    Camillawilldoit

    hvordan laver man indlæg

    Vis kommentarer (1)
Se alle updates



Foto

Fiber i Traps eller skulder ?


  • Please log in to reply
1 svar på dette emne

#1 Jelledrengen

Jelledrengen

    Nyt medlem

  • Medlemmer
  • Pip
  • 8 Indlæg:
  • Køn:Mand
  • Sted:Odense

Indsendt 2. juli 2012 - 18:26

Hej Alle MOL'er.


Som overskriften hentyder til, så tror jeg at jeg har fået en fiber i traps eller skuldren (Det føles som den muskel der sidder tættest på rygsøjlen og skulderbladet.


Jeg lavede dumbbell pullover, og følte en skærende smerte i den muskel.

Jeg ventede en uge, og trænede blidt bryst, og lidt skulder igen.

Men hver eneste gang jeg skal lave en øvelse hvor jeg skubber eller hiver gør det *BIIIP* nas.

Er der nogle som har erfaring med sådan en skade og hvordan man kommer det til livs, eller nogle øvelser herunder opvarmning som kan hjælpe vil de tages imod med kyshånd ?

MVH
Jesper

#2 Dr. Durden

Dr. Durden

    Medlem

  • Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3.368 Indlæg:
  • Logbog
  • Køn:Mand
  • Sted:Kbh

Indsendt 3. juli 2012 - 09:47

Jeg ville tage til en fysioterapeut, der har manipulationsudd; en kiropraktor; eller en manuel terapeut...

Eller prøv at google 't-spine mobility' og lav nogle af de øvelser. Hvis du er heldig hjælper det...

Logbogsordbog:
PL, FL, BL, HS = Planche, front lever, back lever, håndstand 

BA press HS = Et pres til håndstand fra siddende eller stående, og hvor armene må bukkes

Stalder = et pres til håndstand med strakte arme fra 'straddle Lsit'; negativ betyder øvelsen kørt eccentrisk fra toppen.

 

 





0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere