Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      25 mar
    Oksen fra Århus N

Så holder der lige en van med security-folk foran min arbejdsplads. Deputy Chief of Mission Stoltz is in da house!

• Foto
      13 mar
    Berit6950

Wuhuu :-) kan man andet end at få forårskuller?

Vis kommentarer (6)
  • Foto
      19 feb
    Benjamin Petersen

Hej der ude har et par Oakley frogskin som jeg godt vil ha byttet glas på. Tror i man kan gå op til en brille mand eller kender i nogen der kan gøre det mvh Benjamin

Vis kommentarer (1)
  • Foto
      20 jan
    MissIndividual

1 times lækker udendørs løb, i nyt blæret løbetøj, og fornemmelsen af en stærkere krop, DET sparker røv!!:)

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      11 dec
    KongKent

No act of kindness, no matter how small, is ever wasted.

Vis kommentarer (2)
Se alle updates

Foto

Forkortede akilleshæle

• Please log in to reply
Ingen svar på dette emne

#1 bjarkebjarke

bjarkebjarke

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 17 Indlæg:

Indsendt 24. juli 2012 - 10:46

Jeg er født med for korte akilleshæle og konsekvensen har været at min løbeteknik derfor er mere eller mindre utroligt ringe. Jeg har som følge af det også fået mange skader - bl.a. inflammation i senerne under foden og min ankel er løsere end en overreven elastik.

Dog vil jeg begynde at træne mere seriøst -- efterlyser derfor information fra folk der har lidt med samme problemer, for at gøre løberi/sport mere udholdeligt.

Skal dog siges at jeg er i en process hvor jeg får nogle speciallavede indlæg i mine sko. Bør hjælpe en del - men senerne under mine fødder strammer helt til når jeg løber længere ture, og det kan være skadeligt i længden. Specielt da jeg nok gerne vil søge ind i mili er det akut at få problemet løst.

Der er nok næppe mange med samme problem - men det kan jo være.

0 Bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere