Statusopdateringer
-
MissIndividualWeeeee, så begynder jeg at se resultater! Fuck yeeeaaah! :)
Vis kommentarer (3)
-
Dr. DurdenHvordan afgør man om en ledfortrækning på ydersiden af knæet er minor elle rmajor?
Vis kommentarer (3)
-
Nick_BBMå man træne dagen efter en tatovering? Den er placeret på oversiden af venstre underam.
Vis kommentarer (4)
Hvor hurtigt tror i det vil gå?
Indsendt 9. august 2012 - 23:07
For 2 måneder siden blev jeg udtaget til talentholdet i kajak, og siden da har jeg tabt mig 14 kg. (vejede den gang 112 kg og nu 98) I mine øjne er det gået ret stærkt. Min fedtprocent er nede på 12-14 stykker, og ønsker sådan at komme ned på 8 %.
Mit uge program ser således ud:
Mandag: roning og styrketræning.
Tirsdag: roning og intervalløb.
Onsdag: 3 x roning.
Torsdag: roning og styrketræning.
Fredag: roning.
Lørdag: 2 x roning, styrketræning og intervalløb.
Søndag: fri.
Om blot få uger begynder jeg på en ny skole, og inden vi kommer for langt ind i året, skulle jeg gerne have nået mit mål. Mit spørgsmål er derfor: hvor hurtigt tror i det vil gå?
Indsendt 10. august 2012 - 08:38
Indsendt 10. august 2012 - 10:33
Kl 9:30: 2 bananer.
Kl 11:30: 8 rugbrød med salat og frikadelle eller leverpostej. (klapsammenmadder)
Kl 14:30: lidt frugt.
Kl 18:00: hvad enten motter nu laver af mad :-)
Indsendt 10. august 2012 - 21:36
Alligevel er det svært, for hvor meget forbrænder du til træning? - udover at det er meget :-) Hvis du træner med pulsmåler kan du MÅSKE få et nogenlunde brugbart estimat.
Som tommelfingerregel vil 500 kcal i ugentlig underskud, udløse et vægttab på 500gram om ugen. Men igen er du ved at være nede i en fedtprocent hvor kroppen begynder at kæmpe imod og dels er din træninger så hyppige at jeg kunne forestille mig at de almindelige retningslinier ikke mere gælder.
Har du ikke en træner du kan spørge til råds?
Superflot vægttab i øvrigt.
http://instagram.com/instagregers
"لعنة الله الكحول والذي يشربه؛ الذي يعطي للآخرين في الشراب؛ منهم لشرائه، الذين يبيعون ذلك، والذي هو شجاع ذلك، والذي يجري استغلالها من أجله، الذي هو حملها والذي يجري عليه. "[أبو داود 3189]
Indsendt 10. august 2012 - 22:04
Jo jeg har da nogle trænere, men jeg tror ikke de ved så meget om det. Vi har en overtræner, som laver programmene og giver til min træner, og så gør de bare som der står der på. Det virker ikke til, at de ved så meget om vægttab.
Indsendt 10. august 2012 - 22:34
http://instagram.com/instagregers
"لعنة الله الكحول والذي يشربه؛ الذي يعطي للآخرين في الشراب؛ منهم لشرائه، الذين يبيعون ذلك، والذي هو شجاع ذلك، والذي يجري استغلالها من أجله، الذي هو حملها والذي يجري عليه. "[أبو داود 3189]
Indsendt 29. august 2012 - 13:55
0 Bruger(e) læser dette emne
0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere