Trænings program + kost plan, stige i vægt.


Kasper10
 Share

Recommended Posts

Hej alle sammen, jeg er 17 år gammel vejer ca 61 kg, og vil gerne tage på både i fedt og muskler.

Mit mål er at stige en del i vægt. Vil gerne op og veje 70 kg, ved godt det kommer til at tage lang tid men det er jeg villig til.

Jeg tror jeg har været en del af den gruppe som tror jeg har spist nok men faktisk næsten ikke har spist noget.

Har så sat mig for at spise op til 3000 kalorier om dagen. Det kommer til at se såleds ud, er ikke sikker på om det er korrekt så det spørger jeg også ind til.

Morgenmad : 3 stk rugbrød med leverpostej, stort glas mælk

Mellemmåltid ved 9.35 tiden i skole. 2x bananer 1xcorny og massere vand.

Frokost : hvad der nu bliver serveret, sørger for at få en del pasta/Ris/kartofler, og så meget kød der nu er til rådighed.

Når jeg kommer hjem ved 16 tiden. Pasta og kylling, ca 300 gram mad i alt der.

Aftensmad ved 19 tiden : ris/pasta/kartofler, og en del kød

"nat" mad : rugbrød med leverpostej 2-3 stks.

Mælk til de fleste måltider, rosiner og mandler i løbet af dagen.

Jeg søger nu råd til om det er forkert at spise alt det i løbet af en dag ^^

Også søger jeg et trænings program.

jeg har købt mig en bænk, 2 håndvægte 1 stang. Har også en door gym.

Og vil faktisk gerne træne vær dag for at holde mig igang, men hvis vær 2 dag er bedst er det også ok.

Link to comment
Share on other sites

Hej alle sammen, jeg er 17 år gammel vejer ca 61 kg, og vil gerne tage på både i fedt og muskler.

Mit mål er at stige en del i vægt. Vil gerne op og veje 70 kg, ved godt det kommer til at tage lang tid men det er jeg villig til.

Jeg tror jeg har været en del af den gruppe som tror jeg har spist nok men faktisk næsten ikke har spist noget.

Har så sat mig for at spise op til 3000 kalorier om dagen. Det kommer til at se såleds ud, er ikke sikker på om det er korrekt så det spørger jeg også ind til.

Morgenmad : 3 stk rugbrød med leverpostej, stort glas mælk

Mellemmåltid ved 9.35 tiden i skole. 2x bananer 1xcorny og massere vand.

Frokost : hvad der nu bliver serveret, sørger for at få en del pasta/Ris/kartofler, og så meget kød der nu er til rådighed.

Når jeg kommer hjem ved 16 tiden. Pasta og kylling, ca 300 gram mad i alt der.

Aftensmad ved 19 tiden : ris/pasta/kartofler, og en del kød

"nat" mad : rugbrød med leverpostej 2-3 stks.

Mælk til de fleste måltider, rosiner og mandler i løbet af dagen.

Jeg søger nu råd til om det er forkert at spise alt det i løbet af en dag ^^

Også søger jeg et trænings program.

jeg har købt mig en bænk, 2 håndvægte 1 stang. Har også en door gym.

Og vil faktisk gerne træne vær dag for at holde mig igang, men hvis vær 2 dag er bedst er det også ok.

Hvis du vil tage på, så er du godt på vej med den kostplan. Æd, æd, æd. Du kan altid tabe dig igen. Din krop har brug for alt den energi den kan få.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share