Spise efter træning hvornår?


Lifter
 Share

Recommended Posts

Ja jeg kunne så ikke finde på noget mere sigende. Jeg skal til at starte på noget hold træning i et fitness center, dog kommer der lige til at gå 30-45 minutter før jeg kan indtage føde, da jeg ikke gider at stå og spise lige udenfor centeret.

Spørgsmålet er så om det ikke er mindre vigtigt så længe der ikke går 8 timer?

Mit formål er selvfølgelig at tabe mig. Jeg træner en blanding af kondition og styrke.

Jeg er heller ikke tilhænger af underlige protein bars og afskyelige shakes. Tager heller ingen kostilskud.

Link to comment
Share on other sites

Aj nu mistede jeg sku lidt lysten. Kommer derned, mange af dem havde en alt, alt for stor overkrop. Det var nærmest som at være på en fremmed planet. Desuden ved jeg da godt at hvis benene blir ligesom træstammer er det svært at gå, men mer deadlift, squat og kettlebell swings drenge istedet for at lave pullups til den lyse morgen, træne romboids og skuldre, arme til den store guldmedalje.

Nu er jeg ikke en person der griner eller blir flov over nogen men ville lige fortælle hvordan det gik. Tror sku bare jeg kommer derned ikke så tit, men det er sku meget rart at have et medlemskab. Godt jeg har en masse kettlebells herhjemme, er sku også lidt sjovere træning end de maskiner.

Edited by Lifter
Link to comment
Share on other sites

Fair nok, hvis du hellere vil træne sådan. Men lad vær' at lade dig gå på med hvordan andre ser ud - det er fjollet.

At man ikke kan gå normalt pga store ben er noget bavl, så skal man i hvert fald krudte den for vildt men alligevel næppe. Jeg er rørende enig i, at det ser latterligt ud med tynde tændstikben under en overpumpet overkrop. Men det må folk sgu selv om, hvis gerne vil det sådan. Er de glade, er det jo godt.

Kan kun forundres og måske grine lidt indvendigt, når det er aller mest grotesk. Det skal i hvert fald ikke påvirke min egen træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share