Hop til indhold

Statusopdateringer

• Foto
      22 okt
    Andersbjensen

er det umuligt at ændre navn, efter man har registreret?

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      14 aug
    Nicko9400365

Hej motion online. Jeg er en ung mand på 22 år der har trænet i snart to år jeg er 1.80 høj Er på vej! Vejer 77 kg.. Mit spørgsmål til alle jer med mere viden og erfaring end mig er om mit program i jeres ører lyder fint. Mandag: bryst triceps mave tirsdag: ryg biceps onsdag: skulder mave torsdag: ben fredag: bryst triceps mave lørdag: ryg biceps søndag: pause. Ser der fint nok ud? På forhånd tusind tak for svarene

Vis kommentarer (4)
  • Foto
      12 aug
    SimonHP

er du gal, det' lækkert påskevejr i dag!

Vis kommentarer (2)
  • Foto
      09 jul
    CloudHands

Hvor er PP?

Vis kommentarer (8)
Se alle updates

Foto

Hvad er vanddrivende?

• Please log in to reply
4 svar på dette emne

#1 FCB

FCB

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 36 Indlæg:

Indsendt 4. marts 2003 - 17:39

Halløjsa. Jeg kunne meget godt tænke mig at vide hvad der egentlig er vanddrivende - det har jo en vis relevans op til træning (især). De helt kendte er jo alkohol, kaffe og the. Hvad er det egentlig i kaffe og the - jeg har hørt koffein, men også at varme drikke generelt er vanddrivende. Jeg har også hørt at cola skulle være det, og umiddelbart synes jeg også det virker sådan når jeg har drukket det. Derudover har jeg også mistanke til sodavand generelt, saftevand (naturligt) og juice (æble). Det eneste jeg synes der "virker" er rent vand og mælk. Hvad siger I? :confused2: :confused2:

#2 FCB

FCB

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 36 Indlæg:

Indsendt 7. marts 2003 - 00:33

hallo - der må da være nogen af alle jer træningsnarkomaner der ved noget om dette??? :o

#3 Mr.Freeze

Mr.Freeze

Dopingfri sportsstjerne, bygget på shawarma!

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.501 Indlæg:
  • Sted:Herlev

Indsendt 7. marts 2003 - 18:23

Koffein er vanddrivende. Derfor er cola også vandrivende ligesom kaffe. Du må jo bare finde ud af hvilke stoffer der er vanddrivende og finde ud af hvilke drikke varer de findes i.

P.S. Hvidløg er også vanddrivende ;)
MUBSVET Medlem Nr. 5

#4 Mr.Freeze

Mr.Freeze

Dopingfri sportsstjerne, bygget på shawarma!

• Medlemmer
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2.501 Indlæg:
  • Sted:Herlev

Indsendt 7. marts 2003 - 18:46

Her er en liste over URL=http://www.netdoktor.dk/medicin/Skema/diuretika.htm]Vanddrivende medicin[/URL]

Her er en kort artikel om URL=http://www.doping.dk/1024/visArtikel.asp?artikelId=1487]forbudte vanddrivende stoffer[/URL] fra antidoping.dk
Her er en kort liste over vanddrivende væske der bekræfter at sukkerholdige drikke er vanddrivende.

God læselyst ;)

Dette indlæg er blevet redigeret af Mr.Freeze: 7. marts 2003 - 18:51

MUBSVET Medlem Nr. 5

#5 FCB

FCB

Nyt medlem

• Medlemmer
  • Pip
  • 36 Indlæg:

Indsendt 8. marts 2003 - 00:13

Tak for det mr Freeze... :)

0 Bruger(e) læser dette emne