Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      390,165
      posts
    2. 128,293
      posts
    3. 27,251
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,532
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,692
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,310
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (244,741 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 1 Anonymous, 130 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Lørdags træning i abeskuret:   Hyper ext - 4sæt x 25reps High box squat - 10x50kg, 10x50kg, 10x100kg, 10x100kg Chest supported DB rows - 4sæt x 10-12reps med 27,5-35kgs AB wheel - 4sæt x 12reps Pullups - 5xmig, 5xmig+5kg, 5xmig+10kg, 10xmig KB press - 10x20kg, 10x24kg, 5x32kg, 10x20kg Close grip bænkpres - 12x50kg, 12x60kg, 12x70kg Er barbell curls - 3sæt x 10reps med 40kg Coc1 - 1sæt x 10reps med hver hånd DB laterels - 1sæt x 50reps med 5kg Pushups - 3-4sæt x 12-20reps   Lynrunde. Men fin nok til kun at være konditioner et til små vægte få gange. Så kan man komme sådan en træning igennem ret hurtigt :-D  
    • Som vanligt fik jeg trukket tiden, før jeg kom på cyklen. Da jeg omsider kom på gaden, ville cykelcomputeren genre opdateres. Eftersom jeg for en gangs skyld ikke havde en bagkant, returnerede jeg til lejligheden, så den kunne få noget wifi og styr på det. Men hvor ville det være lækkert, hvis den bad om opdatering EFTER turen og ikke før. Eller man kunne vælge “opdater nu”. Men det vil Garmin åbenbart ikke, for jeg har foreslået det.

      Det gjorde så at jeg alligevel spiste lidt havregryn. Jeg var småsulten og ellers ville der gå over seks timer fra sidste måltid til jeg kom hjem. Så længe plejer jeg ikke at gå uden mad
      Om det var derfor eller fordi vi er kommet så langt på sæsonen, at jeg ikke fungerer godt efter en nuldag, vides ikke men der var i hvert fald slet ikke hul igennem til de 40/20´ere som stod først på to-do-listen. Jeg hev lidt watt af men kørte så intervaller hen over hele diget - 12 blev det til.
      Ud på Amagerrunden og noget supra-vo2max når det passede ind, og to 4-minutters vo2max hjemover diget. Videre ud på den korte runde men jeg havde dels ikke vand nok og det blæste for meget til at jeg rigtig gad, så vendte rundt (og kørte lidt forkert). Lyskrydsfræs på de sikre stykker hjemover. Det sved lidt i skinkerne fra tid til anden men de fungerede egentlig OK alligevel. Computeren rettede også lige FTP´en en enkelt watt mere op. Så jeg er inde i en god stime for tiden - det er sgu bare at nyde det Det er omvendt ret nitten, at jeg skal på nattevagt kl 20:27. Et nødvendigt offer for at få fri på en flad onsdag. Sjovt de fyrer folk fordi vi er for mange og så er det ikke til at få fri en kedelig hverdag  Nå - det er heldigvis så sjældent jeg kører nat, så det går nok (men kroppen kan ikke fordrage det). Vil lige prøve om jeg kan sove en time nu her, inden jeg skal af sted.  

      I anledning af OL må vi hellere tage denne, der vistnok er skrevet til samme anledning.  
    • Hehe, tak. Sådan kan man vel også se på det.  Denne uge har indtil videre været helt uden træning så håber på en cykeltur i morgen.
    • Det slider altså, der der styrketræning når man lægger det oven i cyklingen.
      Jeg var helt og aldeles off, da jeg fik øjne i morges. Fra start også en solid DOMS i lår og lægge men i løbet af de første timer, reduceredes det til en overkommeligt niveau. Plan A var sprinttræning men så måske en rulletur på tricyklen i stedet? Det endte med en hel hviledag. Det fortrød jeg, da jeg gik til toget for sikke et pragtfuldt cykelvejr og måske især til tricyklen, nu det næsten er vindstille. 
      Så lige nu er jeg ret arrig på mig selv. I længden er det sikkert ikke så skidt, ikke at være gravet helt ned i de høje “ATL”-niveauer.
    • "havdyp " Vandet er rigtig godt lige nu, det er bare med at komme i. Ang. kjole i cykkel. Det har jeg dog ikke prøvet. Men rygsækkens hoftebælte, bukser m. m. har jeg. Sådan noget er bare pænt træls.
  • Recent Status Updates