Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      390,362
      posts
    2. 128,293
      posts
    3. 27,251
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,532
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,692
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,310
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,149
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (245,474 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Til dem der er interesseret, der er lige nu vanvittigt godt tilbud på ASOS.COM, Puma Velocity Nitro til 249 DKK (Vejl. pris er 1000 DKK) det er -70%, stadig mange størrelser tilbage. Puma Running - Velocity Nitro - Sneakers i sort og orange | ASOS PS. Størrelserne er et nummer for store, så 43 = 44 osv, det er i hvert fald min erfaring, US og UK størrelserne er rigtige, kun EU størrelserne der er for store.
    • Også i år bød efteråret på den vanlige omgang ondt i halsen, fordi jeg er for længe om at begynde at gå med buff/halsrør. Og nu endda hvor jeg tilbringer en del tid ude på perronerne i blæste og “kulde”. En coronatest og den vanlige ophedning af lejlighed med varmeblæser, fuld tryk på radiatorerne og så ellers rende rundt i termosokker og lune underhylere.
      I morges kun lidt let metalsmag i halsen. Men så om ikke idioten glemte at holde halsen varm igen i dag. Der plejer at være kontant afregning, så er spændt på at vågne i morgen Jeg fik styrketrænet: Bicep curl: 10x18, 10x18
      Fransk pres: 15x11, 15x11
      Skulderpres: 10x18, 10x18
      Laterals med den opererede arm: 20, 20 - lagde den raske arm på DonJoyen på overarmen for at lave lidt modstand
      Tåhævninger på et ben: 30, 25, 25, 25
      Knæbøjninger: 15, 15
      Bulgarsk split squat: 20, 20, 20 - kort pause i bunden
      Skateboardsquat: 15, 15, 15, - halvanden reps på det hele
      Glute Bridge, et-bens. 15, 15, 15
      Mavebøjninger: 25, 25, 25

      To uger siden operation og dermed måtte jeg indstille DonJoyen til 20 graders større bevægelighed. Ingen ømhed af den grund.
      Rotationsbevægelighed er tættere på normalen end som det var for en uge siden. Der mangler stadig en del men er mere optimistisk i dag.

      De sidste dages vægttab har ikke været planen men er nok bare et resultat af, at jeg ikke sidder herhjemme døgnet rundt. Jeg mangler kun 3 eller 4 toilet-dage og så en skrive-ind-dag, så jeg er ret sikker på at vægten får et nyk opad igen

       
       
    • Onsdag: Flat dumbell pres 10x39 8x50 YEAH BUDDY 3x6x50
    • 09-09-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine:  1 x 15 x 40   2 x 15 x 50   Squat:   1 x 5 x 50kg.  1 x 5 x 60kg.  3 x 5 x 70kg. 1 x 10 x 60kg. Div. skulderøvelser som opvarmning til bænkpres Bænkpres: 1 x 10 x 40kg.  2 x 10 x 45kg.. Row (pure strength maskine):  1 x 10 x 40kg  3 x 10 x 80kg. Baglår (pure strength maskine):  3 x (10+10) x 20kg.
          10-09-2021 Løb 4,3km 32m26s Var helt ugidelig, men fik løbet en tur og løsnet kroppen op.   11-09-2021 Løb 6,4km 42m05s   12-09-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine:  1 x 15 x 40   2 x 15 x 50   Squat:   1 x 10 x 50kg.  2 x 10 x 60kg. Bænkpres: 1 x 5 x 40kg.  1 x 10 x 45kg.  3 x 5 x 50kg. Row 1 h (pure strength maskine):  1 x (10+10) x 20kg  3 x (10+10) x 40kg. Hip thrusters med ben på 65cm bold, i topposition bøjes underben. 3 x 10 x bw. Håber beskrivelsen giver mening. Ved ikke hvad øvelsen kaldes, men det er en glimmerende stabilitets og baglårs øvelse.   14-09-2021 Løb 8,1km 51m51s
    • Tirsdag Fatbar dødløft med mixed grip 5x130 5x140 5x160 2x5x162.5
  • Recent Status Updates