Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      390,403
      posts
    2. 128,293
      posts
    3. 27,251
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,532
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,692
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,310
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,149
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (245,534 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 86 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Nogenlunde samme styrketræning som jeg plejer.
      Herefter ud på trapperne. De 8 etager op i løb et trin ad gangen, alm gang ned og rask gang op med to trin ad gangen og alm gang ned.
      Tre minutters pause og så igen. Jeg begyndte at fedtsvede og smuttede hjem.
    • Igår   Bænkpres med stop 11x3x110
    • Træningen sejler noget i denne uge
      Tirsdag: 
      Closegrip benchpres  5x110 5x110 5x112.5 5x115 5x110   Hammergrip pull up  1x8xbw Chins 2x8xbw
    • Ingen reel træning i dag men en laang dag med toilet-kig og nok i overkanten af 500 trappetrin.
      Læggene er stadig ømme og lårene var også flade til sidst, hvor jeg både var sulten og ret dehydreret. Til gengæld skulle jeg være færdig med selve toiletkontrollerne. Det bliver en nuldag i morgen, hvor jeg tager ind på arbejde og fylder data i regnearket. Så har jeg stadig tid at lukke evt huller, hvis jeg har glemt at notere et eller andet.

      Efter at have fyldt maven op, var det ind til tredje undervisningsdag med hollandsk. Efter de første to dage med at lære tal, alfabet mm jeg kan i forvejen, så blev der talt i dag og improviseret. Det højnede underholdningsværdien og nu begynder det at ligne det jeg håbede på, især fordi de to jeg var i gruppe med i dag, også kan lidt i forvejen. Onsdag = status på armen.
      Underarmen kan nu rotere stort set som den raske arm. Pege- og lillefinger er normale men de tre andre kører stadig trægt. Jeg har spist skyr med en teske (roteret en kvart omgang, ligesom spiseskeen i sidste uge). Der er flere ting nu, hvor det nu er svært ikke bare at gøre som jeg plejer men jeg holder naturligvis fast i at det er den anden arm der skal arbejde. Forhåbentlig er det kun en uge endnu, alt efter hvad “fyssen” siger. Der er sat 45 minutter af på onsdag - meget længere tid end jeg havde forventet, så forhåbentlig er der også tid til mine mange spørgsmål. Utålmodigheden vokser, som jeg kommer tættere på at smide DonJoyen og jeg prøver ikke at have alt for store forventninger til hvad jeg må. Men det ER altså lidt svært
    • Hej Gregers, Du har ret i, at der stadig er nogen styrke tilbage...tak :-) Hurrah. Jeg blev bare ærgelig over, at der kun var til 8 chinups efter næsten 5 min's pause. De 15 er jeg ok med for nu. Jeg sammenligner mig mest med mig selv (fra tidligere)- og prøver at få motivationen tilbage for ikke at "spilde" alle de mange års "investeringer"...har bare været lidt ramt af "små-skavanker", hver gang jeg prøver  - så jeg næsten ikke "tør" mere -  og ikke har prioriteret styrke i flere år (eller støtteskulderøvelser...) Derudover synes jeg jo stadig, at det er en fed og effektiv all round øvelse...som jeg gerne vil blive ved med at være god til. Efterhånden er der kommet enormt mange seje og stærke atleter til også blandt hun-kønnet..   Sejt med din trappetræning!
  • Recent Status Updates