Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 01/28/2013 in all areas

  1. 2 points
    Kom til at tænke på dig. Troede der lå en telefon og brummede, men det viste sig det var katten som snorkede. Hilsen Rune Drama log stalker!
  2. 2 points
    Pepsi max 11 kr i Rema100 fra torsdag til lørdag så afsted med dig ned og sove på fortovet ! Edit - føtex er din ven i denne uge 10 kr flasken
  3. 1 point
    Amazonen

    ÆVL & KÆVL & SL

    Jeg lovede jo at smide nogle billeder op. Og ja, jeg ved godt, at jeg er en idiot til at posere! Dette er fra efterår/vinter 2010 - bw ~ 87 kg Og så er der dette fra i lørdags. Bw 90 kg Irriterende, at billederne ikke er til at sammenligne pga forskellige poseringer...men wtf Edit: Uden pump. Må tage nogle med en dag, så er der forhåbentlig noget mere at se..hvor fanden er mine biceps i øvrigt blevet af? Edit 2: Nå, her var lyset lige lidt bedre... Og så var der også et par stykker, hvor jeg forsøger mig med en lat-spread. Med dét resultat, at jeg ligner én med scoliose...dét syn sparer jeg jer for!
  4. 1 point
    JustALittleBit

    EQUILIBRIUM

    Jeg så en far som havde sin søn på omkring 13 med til træning og jeg undrede mig meget over at faren ikke rettede eller hjalp drengen med at udføre øvelserne korrekt indtil jeg så faren træne Der var ingen kontrol overhovedet over den excentriske fase! Der har faktisk været 2 af de fædre. Men ellers har der ikke været det helt store og nu er januar-folket så småt på vej væk igen, i hvert fald hos os.
  5. 1 point
    Comedian

    EQUILIBRIUM

    Jeg tror i øvrigt at jeg straks vil gøre weighted standing ballistic rotational extensions til en fast del af mit træningsprogram
  6. 1 point
    Comedian

    EQUILIBRIUM

    Drikkepenge er drikkepenge, uanset ens beskæftigelse
  7. 1 point
    jenshh

    Per aspera ad astra

    Gang i loggen der! Tak drenge. Det er i hvert fald dejligt at se nogle resultater på styrkefronten. Om det er den ekstra protein der gør slaget, det ved jeg ikke, men jeg har slået Pr's i alle wendler cyklusser jeg har kørt. Det fungerer altså for mig. Spændende diskussion i fik fyret op for her drenge. Jeg er enig med jer alle på en eller anden måde. 1. Det er godt at have vægten med sig. 2. Der er ingen grund til at fokusere på det lige nu, for det går vældig fint og fokus er ikke at gaine lige nu. Derfor vil jeg, som 321 har påpeget for mig engang og som KRF har gjort inddele min træning i perioder på et tidspunkt. Nogle uger med f.eks. fokus på at gaine masse, og andre perioder på f.eks. cardio. Nu er målet jo også at være så alsidig som overhovedet muligt og så er det grænser for hvad for et styrke niveau man kan opnå når man har den tilgang til sin træning. Men det kan som Sugar påpeger være godt at fokusere på styrke og gain i en periode for at præventere skader og overbelastninger i fremtiden. KRF: Tak for det. Jeg glæder mig efterhånden rigtig meget. Der vil komme billeder osv. for jeg kommer til at løbe rundt med et go pro kamera :D
  8. 1 point
    Jaaanie

    EQUILIBRIUM

    Det har de nok været glade for på hans arbejde hva'?
  9. 1 point
    Heikichi

    Vejen mod flotmandsformen!

    I dag stod den på øvning af opvarmningsprogram og træning til musklerne. Senere performede mig og JensHH et opvarmningsprogram for klassen, og vi fik skide god kritik. Så det var ret fedt. opvarmning: løb fejesving andre sving andre sving end dem mere løb + basisøvelser udstræk muskeltræning: Frontsquat: 10x45 10x45 10x45 Backsquat: 10x80 10x80 Bænkpres: 9x10x55 8x55 fejlede sidste sæt. DB Skulderpres: 12x12 10x12 BB skulderpres: 10x ukendt 6x tungere ukendt BB overhead shrugs: 10x ukendt 10x ukendt eksternal shoulder rotations 15 15 I går skrev en masse damer til mig. Det må være fordi jeg træner. Jeg aftalte at få besøg af en af dem, så måske er der gang i Heikichi-san igen. DESUDEN VIGTIGT: Jeg skal lave et træningsprojekt på skolen. Jeg overvejer følgende: styrkeløft og hypertrofi. Hvis det skal være styrkeløft, skal det være dødløft eller squat, tror ikke mine skuldre kan holde til det, hvis jeg skal prøve med bænk. Har overvejet sheiko som mulighed for styrkeløft. Ellers vil jeg rigtig gerne høre anbefalinger på andre styrkeprogrammer! Hvis det skal være hypertrofi, fortsætter jeg bare med GVT og et bulk. Input modtages med kyshånd, venner <3
  10. 1 point
    Comedian

    EQUILIBRIUM

    Jeg så en fyr, der modtog Batman-sutsko og en Batman-t-shirt med posten og rendt rundt i dét og intet andet hele resten af dagen.
  11. 1 point
    Jep, er også meget spændt og håber da min "erfaring" også tæller når jeg står på stregen 2. Marts. Ihf fedt at have et race, det motiverer mig stærkt! På mange måder minder denne sæson om sidste år med tidligt race, så hjem og spidse til for så at tage Maj og Juli med races. Jeg glæder mig ihf. Mine tanker omkring periodisering er ikke så stærke. Forstået på den måde at jeg går mere op i kvaliteten af træningen, og velværet samtidig med at jeg holder mig skades-fri. Jeg synes nogle gange der går for meget pro snak i den når det kommer til os amatører, og min umiddelbare holdning er at de første 5år er ren og skær læring og tilvænning til store træningsmængder. Før det giver periodisering ikke så meget mening i min optik. Men jeg tænker da over hvor i sæsonen jeg er, og hvilken type træning der er mest optimal. Og her de sidste uger op til Abu D, vil der også komme flere speed-sessions hvor formen skal skærpes. Men vigtigst af alt er kontinuitet, lyst, glæde, motivation og så kommer slid/hprdt arbejde.
  12. 1 point
    Cardio amokka! Havde planer om 2*træning inden undervisning og diverse gøremål idag - det ville dog begge blive cardiopas, idet jeg imorgen har en træningsaftale, som jeg gerne skulle være 100% frisk til Derfor tog jeg en hurtig beslutning om følgende sekvens: morgenløb - morgenmad - formiddagscardio! 1. Morgenløb: 6,55km roligt løb @ 5:17 (løbet i overraskende "varmt" vejr) 2. Steady state cardio: 45min crosstrainer @ level 10 + 45min roning @ level 10 3. Foam rolling og mobilitetsøvelser Alt i alt er der dermed blevet klokket to timers cardio. Efterfølgende har jeg eksperimenteret lidt med nogle glutenfri proteinkugler bestående af bl.a. æble, mandelmel og proteinpulver (efter en opskrift fundet på nettet) - lidt a la havregrynskugler, definitely approved :4mewantfood: Inspireret af Arcus og N Gadegaard har jeg kigget på Løbesidens programmer og beregninger af træningstempo. Ud fra det vil jeg strukturere mit løbeprogram, inklusiv forsøge at følge de anbefalede træningsintensiteter/-tider. Som sagt synes jeg, at det "rolige løb" er utrolig roligt, men jeg vil bestemt forsøge at følge de angivne træningstider, for at se hvilken effekt det har!
  13. 1 point
    Flot med tredje pladsen. Crossfit når det er værst.. kan ikke bevæge sig dagen før - konkurrence dagen efter! Stærkt!
  14. 1 point
    Heikichi

    Vejen mod flotmandsformen!

    Har lige set nogle af billederne. Selv om jeg ikke bollede damer, var jeg da stadig en gentleman!
  15. 1 point
    KRF

    KRF: Log 2015

    Søndag Løb Type: LSD (Røv tur) Distance: 12km Tid: 1:07 time Tærren: Asfalt - Glat sne på vejen og en helvedes masse slud som nedbør...
  16. 1 point
    KRF

    Per aspera ad astra

    Nej. Det ville være synd at sige at jeg har kørt programmet. Men jeg har læst bogen og en håndfuld artikler af Jim Wendler og andre som omtaler hans program. Men jeg bliver nødt til i al ydmyghed at spørge hvorfor det overhovedet er aktuelt at have praktiske erfaringer med programmet? Her tænker jeg at det vigtigste vel er at det opfylder Jens' behov, og ikke vores egne? Og her vil jeg godt lige påpege (Og jeg mener ikke at jeg har formuleret mig så det kan misforstås): Jeg mener at Jenshh griber styrkesituationen rigtigt an. Og angående masse dilemmaet, så tror jeg hverken man skal være styrkeløfter eller maraton løber, men et sted der i mellem. Efter at have set adskillige små mennesker klare sig ekstremt godt i næsten alle kampsportsgenre og flere mindre styrkeløftere som er stærkere end jeg nogensinde bliver. Så er jeg stoppet med at fokussere på størrelse (Hverken lille eller stor) som et mål i sig selv. Det er resultaterne der taler. Intet andet. Så når man smider 2kg på i vægt eller løber 1 min hurtigere på 10k så er man blevet bedre. Såfremt man ikke er blevet dårligere i andet. Men igen. Håbløs diskussion. Wendler 5/3/1 er et skide godt program, det virker for mange, og man kan køre det i længere tid, uden at blive tæsket. Og Jenshh gør det godt: Han bliver hurtigere og stærkere... Og forresten held og lykke med VUMB. Out.
  17. 1 point
    SugarCake

    Per aspera ad astra

    Det kan godt være en idé at smide kilo på hvis man vil være frømand og ikke har en rimelig vægt. Det giver fortrin ved tung march (30+kg) og tunge løft (f.eks. en gummibåd med motor? ) . Eller måske i kamp hvor det kommer til kamp hand to hand eller noget. Det er sgu en specialenhed, en opgave kan sgu være at fange en person lydløst lol, har I ikke læst "Jæger 200" ?? Men jeg tror ikke jens er i super-behov af at smide masser af kilo på. Ham er sgu kun 18-19 år, og med sin træning er ham meget stærk og rimeligt stor når det kommer til at søge til FKP. (Ham er allereden rimeligt stærk og stor). KRF; Jeg synes at det jeg skrev også er slow and steady. Det er sgu kun at komme lidt ned i vægt hvis man tror at man kan få en skade. :). Og lidt ekstra rest hvis man ikke er klar til mere. 321: Yes jeg har prøvet 5-3-1, men det var ikke det samme som det her.
  18. 1 point
    Fredag 25. Januar Jeg har haft travlt i dag! OMG? Men jeg nåede heldigvis at stå op, tage på arbejde, besøge den nye Drama World, tage hjem igen, træne, handle, falde på fortorvet og hjem igen. Er heldigvis OK, så I behøver ikke være bekymrede for mig. Jeg faldt i sådan en strips som man binder om aviser for at bundte dem. Havde lige parkeret bilen, og havde tasken fyldt med BB-varer, så mange at jeg ikke kunne lukke tasken. Går med hastige skridt, da det allerede er over X-Factor tid, går fra kantstenen og ned på cykelstien, og herfra, føles det som om nogen har grebet fat i mine ben, og så siger det bare SLAM! Ohhhhh, så ligger jeg der - og tænker gad vide om der var nogen der så det? Stilhed. Så rejser jeg mig stille op, og hører en stemme i det fjerne, der spørger "er du OK?" Jeg kigger op på 8-tallet, og prøver at spotte denne person der spørger. Men er forvirret, og stemmen spørger igen, den kommer tættere på! Så pludselige kommer der en gut gående bagfra, og spørger om han skal hjælpe mig. Han sød. Men takker pænt og forlegent nej, da der ikke rigtig er sket noget. Har fået en lille hudafskrabning på knæet Til træning i dag, stod den på bryst/biceps. Det er for mig en god dag. I like. Selvom jeg kun havde 1½ time før lukketid, var jeg opsat på at nå det hele. Selvom jeg lige havde spist, fik jeg løbet i mit sædvanlige BB-tempo, og blev TOP klar og varm. Der er rimelig packed ved håndvægtene, og der bliver fredagscurlet en masse. Jeg bemærker en young boy i en mørkegrå Under Armour trøje, han kigger. Skifter til bænkpress inde ved siden af, og han kommer igen, lige som jeg er færdig - og går tilbage til håndvægtene. Da jeg er i gang med sidste øvelse, kommer den dér spejlfornemmelse igen, men jeg tænker OK, så vildt kan det heller ikke være med mig. Han kommer så over til mig, og indikerer at jeg skal tage mine plugs ud af ørerne. Der gør jeg naturligvis. Han ved ikke rigtig hvad han skal sige, men har øjnene rettet på muscles. Shababs: Øhhh, hvaa hvor lang tid har DU trænet? PP: He he he he he he he he he he he he he, mmhhh lang tid (Herefter bliver der rørt ved muscles) Hi hi hi. Shababs: Jamen, hvaaa hvor kommer du fra? PP: Min far var fra Nigeria, og min mor er fra Polen. Shababs: Nå! Men, du ser virkelig stor ud, he he he. PP: Ok, ja. Jeg træner op til en konkurrence til september. Shababs: Hvornår... september. Hvor mange måneder er det så?? PP: Ca. 8 måneder. Shababs: Du bliver stor så! PP: Jeg smide over 10 kg - ikke tage på, så der er noget at arbejde med. Shababs: (Hans øjne flakker op og ned af kroppen) JAMEN DU ER JO SLET IKKE TYK! PP: He he he he he he he he he he he he he, mmhh narhhh. Shababs: Men hvorfor skal du så tabe så meget??? PP: Jeg skal af med alt fedtet. (Rører ved afro glutes) Shababs: Hvor meget vejer du nu? 80 kg? PP: Ja, sådan ca. - det passer meget godt. Shababs: Jeg har også engang vejet 80 kg. og bænkede 120, men så var jeg inde og sidde i 6 måneder, og så tabte jeg mig. Vejer 72 kg. nu. PP: Ok. Ok, øhh og du kunne ikke træne "derinde"? Shababs: Nej, ikke sådan rigtigt. Men nu vil jeg gerne igang igen, og have muskler som dig, he he. (Rører ved muscles igen) Men jeg ryger også lidt hash, så det er ikke så godt. PP: Nej, det er det nok ikke. Jamen du har også en ret god overkrop, så det er bare med at klø på. Det kunne blive flot. Hvad hedder du? Shababs: Jeg hedder Valentino. PP: Hej, jeg hedder Tasia. Træner du tit her? Shababs: Ja, det gør jeg. PP: Ok, jamen så ses vi jo. Hvis der er noget du vil spørge om, eller jeg kan hjælpe med, så bare sig til. Shababs: Helt sikkert. PP: Har fundet lidt afro stunt film til fredagskaffen. Enjoy! http://youtu.be/CrtqZEobJSg CARDIO 5 min. power walk 15 min. løb 10 km/t I alt 3,2K MUSKELTRÆNING A1) BB Incl. Bench Press (120 sec. rest)4x8x35 A2)DB Incl. Bench Press (90 sec. rest)4x8x16 A3)Push-ups (90 sec. rest)3x12 B1)BB Biceps Curl4x8x23 B2)BB Incl. Curl4x8x6
  19. 1 point
    KRF

    Per aspera ad astra

    SC er bare bange for at Jens bliver stærkere end ham Tillykke med PR! -Der er ingen grund til at ændre i noget før man stopper med progression.
  20. 1 point
    321

    Per aspera ad astra

    Det er Wendler det sparker ind!
  21. 1 point
    Jeg håber du laver sjov? Hvis ikke syntes jeg du skal snakke med en person der har forstand på træning og kost. De vil fortælle dig at det du har gang i er uhensigtsmæssigt, sigt farligt. Og en god måde at udvikle anorexi på..... Og nej, tal med en der er uddannet, og ikke en person der vil sælge dig et produkt.
  22. 1 point
    Fame Boy

    Farmers hideout.

    Jeg synes du er sej nok. <3
  23. 1 point
    321

    Per aspera ad astra

    Flotte pingo'er!!! Du er ved at blive skræp.
  24. 1 point
    tjr

    The Log of Fame.

    Mere traps = mere flot. Mere SSB uden bælte = mere abs.
  25. 1 point
    salt

    EQUILIBRIUM

    Sidder du og prøver at charmere os unge fyre herinde?