Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 02/06/2015 in all areas

  1. 2 points
    Onkel Troels

    The Log of Fame.

    Hey FameLogselæsere. Jeg vil bare lige sige at hvis I synes at Fame er slap med de kg han løfter pt. Så er han faktisk slet ikke så slap fordi han laver det dersens 505 squat. Det er krafthelvede hårdt skulle jeg hilse og sige fra mine bener'. Hej hej....
  2. 2 points
    OK, Calpe-området er det fedeste sted til en træningslejr! Færdig slut! Af alle de steder jeg efterhånden har haft medbragt min cykel, så går Calpe direkte ind i min top 3 over de mest komplette destinationer. Geniale veje, hensynsfulde billister, fede stigninger men samtidigt også muligheden for relativt flade ture, gør at det ikke er svært at forstå hvorfor så mange proffer har Calpe som deres favorit vintertræningsdestination. Vi var desværre ikke super heldige med vejret, da en mindre storm hærgede området i netop de dage hvor vi var der. Det fik vi en smagsprøve på allerede under indflyvningen til Alicante lufthavn, hvor det gik så vildt for sig at jeg var meget tæt på at måtte ofre mig i papirspose Vinden til trods, så var vi fast besluttede på at klø på med træningen - det var ligesom formålet med vores noget impulsive tur! Som sagt så gjort, selvom det til tider var både skræmmende og noget af en udfordring at styre cyklen i den vilde vind Det var faktisk også ved at gå alvorligt galt et par gange, hvor hårde vindpust flyttede os mere end en hel vejbane. Heldigvis var trafikken beskeden, så ingen skade sket. Dele af nedkørslerne var heller ikke den samme fornøjelse, som jeg normalt synes at en nedkørsel er, men det var vilkårene og dem måtte vi forholde os til. Lørdag blev det til en god lang tur, hvor spisesedlen bla. bestod af 3 længere stigninger samt en masse mindre ups and downs. Jeg fik ikke verdens bedste start og kunne ikke rigtigt få det til at rulle de første par timer, men som så mange gange før ændrede det sig gradvist i takt med at vi fik lagt nogle km bag os, og det endte faktisk med at blive en rigtig hæderlig tur. Cykling - 6 timer og 35 min, 164 km - 3124 højdemeter @ 140 watt i avg (NP 152 watt) 140 watt i avg. lyder måske ikke at meget, men med til historien hører et par svære nedkørsler hvor vinden virkelig rev i os, og hvor vi derfor måtte rulle stille og roligt nedad for at undgå uheld. Det gav selvsagt en del km hvor jeg slet ikke ydede nogen watt, og som derfor også trak gevaldigt ned i avg. Lørdag aften var jeg virkelig smadret! Min skuldre og nakke var kvæstet efter så mange timer i sadlen - tro mig, jeg kunne godt mærke at min frempind er skiftet fra 110 mm til 130 mm samtidigt med at styret er sænket med 15 mm Det kræver altså bare lidt tilvænning når der ændres på positionen! Søndag blæste det om muligt endnu mere end dagen forinden, og skal jeg være helt ærlig, så tog det modet lidt fra os. Jeg er normal ikke pivet i forhold til vind og rusk, men der er grænser for hvad en 53 kg tung (let) rytter kan modstå hvis det samtidigt skal være bare nogenlunde forsvarligt. Den planlagte tur blev derfor skrottet, da lysten til at køre op i højderne ganske enkelt ikke var til stedet. I stedet blev det til en vaske ægte coffee ride op langs kysten og retur igen, hvor vi af et par omgange fandt en lille café i læ for vinden så vi kunne nyde det ellers meget fine solrige vejr. Skide hyggeligt faktisk Cykling - 2 timer og 30 min, 62 km - 780 højdemeter @ 145 watt i avg. Mandag var det tid til hjemrejse igen, og typisk nok også vindstille Vi kunne desværre ikke nå en cykeltur før vi skulle i lufthavnen, men til gengæld blev det til en god omgang i hotellets gym. Benene fik en god omgang, så jeg vraltede rent ud sagt ind i flyet Denne uge har været lidt tynd rent træningsmæssigt da helbreddet ikke har været helt i top. Jeg har haft hovedpine og været uoplagt, så det var først igår jeg kom lidt igang igen. En røvfuld 15/45 intervaller på kondicyklen efterfulgt af en times træning med coach Lotte gjorde mig godt, og jeg føler mig nu fit for fight til en god træningsweekend på cyklen i selskab med hele Team TREFOR Bluewater. Vi mødes med holdet hos deres Service Course her i Vejle kl. 11:30, og cykler derfra til Hotel Nyborg Strand som danner rammer for denne weekends holdsamling. Imorgen viser Alex Rasmussen os en tur rundt på fyn og søndag cykler vi så retur mod udgangspunktet i Vejle igen. Det er første gang at hele 2015 holdet samles, og det er samtidigt også idag at de får udleveret deres nye team cykler, så det bliver spændende at prøve at være en del af sådan et setup Jeg er selvfølgelig også noget spændt, og en kende nervøs for, om jeg kan sidde med på turene. Nok er der tale om basetræning for rytterne, men hvor hurtigt går det mon på kontinental niveau??? Jeg prøver at trøste mig selv med at Allan Johansen nok næppe havde inviteret os med, hvis han ikke regnede med at vi kunne sidde med på hjul. Han kender jo vores niveau
  3. 1 point
    TRS

    TRS - Pullup FANatic!

    Der er intet i vejen med disko ;). Mine stænger er iøvrigt temmelig store påtrods af ingen ben træning 😳.. Haha jeg går i stykker hver gang jeg køre på. Jeg holder hepburn progression i front SQ året ud og ser om ik det ka bygge mig op.
  4. 1 point
    TRS

    TRS - Pullup FANatic!

    Haha jeg var helt væk, en smule sygdom og troede blot det var derfor den var tung. Jep chins er enden i håndklæde, fat bar, eagle loops, torv eller grip balls. Variere lidt... Var ude og kigge på kværn Idag inden dagens træning, jeg er et sted i mit liv hvor jeg har fortjent en Harley Davidson ;). HD Street 750, helt ny model. SUPER fed i mat sort... Dagens træning med brormand. Introducerede ham til rope climbs og overraskende nok ownede han 5x op og ned uden ben med BW 100kg 💪.. 060215. Fredag. Lower body Jump skill, forskellig højde osv. Sjov og go warmup! Front SQ: 8x2x70kg (P120) .. Hepburn progression! DL: 3x20x44kg Abs + lænd: 3x10 Til sidst en masse hæng og forskellig hoppen rundt i monkeybar💪...
  5. 1 point
    TRS

    TRS - Pullup FANatic!

    050215. Torsdag. Upper body HS + FL skill Grip chin: 2x3 + 6x2x35kg (P120) Push press: 8x3x70kg (P120) Dips: 3x6x30kg .. Sku ha lavet 3 sæt med 15kg og opdagede først til sidst at det var 3 10err jeg havde i bæltet. Idiot.. Rope climb: 3x ... No legs, go gun og grip træning! Gunz + lateral raise Go træning med Dejarm der brugte 1,5 times på vippebrætstræning. Efterfølgende burger og weisbeer på Bronx 💪..
  6. 1 point
    Torsdag d. 05/02-2015 Opvarmning: Mobilitet Back Squat, let: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 8 @ 90kg 3 x 8 @ 110kg - alt uden bælte Bænkpres, let, med stop: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 40kg 8 @ 55kg 3 x 8 @ 70kg - fint legdrive, er blevet påpeget af fame. Dødløft, tung: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 100kg 3 @ 120kg 3 @ 140kg 1 @ 155kg 1 @ 170kg 1 @ 180kg 1 @ 185kg 1 @ 190kg - alt var skide let i dag, lækre lette træningsløft.