Iggy

Medlemmer
  • Content count

    227
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Iggy

  1. Hjælp til fedttab via træning

    I kan spørge angående fedttab under forummet "vægttab". Men regn ikke med at i kan bygge store muskler og brænde fedt af/tabe jer samtidig.
  2. Træningsprogram?

    Du har åbenbart gode ben så det sq ikke i det du havde skrevet! synes nu du skal træne dem alligevel bare med et højt rfep range fks 3x15-20.
  3. Træningsprogram?

    Hva med ben? det gir sved på panden at træne ben fks squat som er en ren kongeøvelse. :4thumbup:
  4. 5X5

    Tror sq jeg ville besvime hvis jeg trænte sådan! synes sq det er hårdt nok i forvejen. God træning og god sommer
  5. Prøv peanutbutter med jordbærmarmelade! :4mewantfood:
  6. DB eller Stang?

    Den med at det gør ondt men det går over skal du passe på med, hvis det er en ømhed i musklerne er det ikke farligt men er det en skurende gnavende smerte i skuldreledene er den gal og jeg vil anbefale dig at tale med en instruktør eller en fysioterapeut.
  7. Blå mærker på læggen

    Åreknuder!? jeg har en pænt stor åreknude på min venstre læg.
  8. DB eller Stang?

    Jeg træner for tiden ikke bænkpress med stang da jeg får smerter i venstre skulder hvis vægten er mere end 50kg! så jeg træner med håndvægte og det går fint! Så det er lidt en smagssag om man vil træne med vægt eller stang, dog kan jeg fra egen erfaring sige at jeg engang trænede udelukkende med stang og begyndte derfor at få en større venstre brystmuskel end den højre, supplerede derfor med håndvægte og det hjalp.
  9. Ryggen

    Dødløft specielt den træner meget musklerne omkring rygsøjlen og træning med dødløft på den rigtige måde altså start let ud god teknik får du ikke bare stærke ben men en meget stærk ryg. :4thumbup:
  10. øgelse i muskelmasse plus cardio træning

    Jeg vil mene det er rent overkill, du kan fks træne fullbody hårdt 2-3 gange om ugen og måske løbe et par gange de andre dage.
  11. Kan denne her træning laves bedre?

    Det var dog uhyggeligt mange øvelser!
  12. Fullbody

    Jeg kører et fullbody program 2 gange om ugen og træner tungt den ene dag og den anden dag medium/let, jeg tænkte for at kunne få noget fremgang i om jeg skulle køre tungt begge dage? Har trænet on/off siden jeg var 22 og har efter en "pause" på 3-4 år begyndt at træne igen fra Februar af.
  13. Fullbody

    Ok jeg klør på! Skal igang med en gang HST efter sommer da det er lidt svært at gå igang med det her om sommeren der kommer let noget i vejen.
  14. steroider

    Nej det er en russisk roulette at bruge AS, man hører måske at der umiddelbart ikke er nogen bivirkninger men på lang sigt opstår der problemer selv efter en kur for man går ind og forstyrrer et meget avanceret system nemlig ens hormonbalance. Kender en der fik en af de ufamøse såkaldte roidrages og sendte i blindt raseri en på skadestuen med en brækket kæbe det fik ham til at stoppe øjeblikklig med AS, han vejede på daværende tidspunkt 130kg og kun 18 år gammel!!! Et klart eksempel på AS er nemlig helt unge fyrer med kroppe som 25-30 årig som har trænet i 10 år mindst.
  15. steroider

    Der er meget skummel læsning om AS på bodyhouse.dk fks har en på 23 år problemer med potensen pga brug af AS!
  16. Hvorfor 6 dage om ugen det lyder ikke smart?
  17. Styrketræning for ben

    Kører ikke selv legcurl (KEDELIG) men mener at have hørt at håndboldspillere og fodboldspillere som kun træner forsiden af lårene på lang sigt får problemer med deres knæ fordi der opstår en ubalance i benene hvor det forreste af benet er langt stærkere end det mere utrænede baglår!? Så legcurl er måske lidt vigtig alligevel.
  18. Meget spinkel kropsbygning

    Til session som 18 årig vejede jeg "hele" 49kg! så lille at de ikke kunne bruge mig. Nej rust dig med en god portion tålmodighed og spis godt og træn fornuftigt, ikke for meget da det tærer på dine i forvejen små reserver, kør basisøvelser såsom squat/dødløft bænkpress og rotræk. Er selv idag 31 og vejer 78kg og der er da en del muskelmasse. Gjore selv den største fejl da jeg begyndte at træne: spiste ikke nok, trænede for meget og trænte slet ikke ben! God træning og held og lykke.
  19. Start på nyt program

    Tjaa hvis du stadig har fremgang i det nuværende program se jeg ingen grund til at du skulle ændre eller lave et nyt program. Vent et par måneder og prøv fks HST som du selv nævner, jeg kører fullbody 2 x om ugen og er efterhånden kørt fast og vil nu iløbet af en måned igang med HST. God træning!
  20. mangel på næring!

    Har ikke lige noget specifikt men det skal nok passe at hvis man ikke har spist overhovedet så vil kroppen tære på sine reserver og det er sine muskler og fedt for at kunne overleve.
  21. steroider

    Ja nemlig ja kommer til at tænke på Michael Keaton i 1989 da han skulle spille Batman der var hanunder seriøs træning op til filmningen men endte med at måtte hav vatteret dragt på! og det er sq ikke engang løgn, så ja nogle bruger det nok og de kan jo betale sig fra det.
  22. steroider

    Tjaa en klar (måske) indikator på steroidbrug er fks store 16 årig knægte med overarme som vi andre har lår og ser ud som om de har trænet tungt og seriøst i mindst 10 år! Hva angår de rige og berømte så kan det ikke udelukkes at nogen (Arnold ) har juiced den lidt, men andre tror jeg har både tid og penge til personlig træner alskens tilskud og masser af tid til at sove og træne som vi andre "dødelige" ikke har!
  23. Anorexiofre

    Synes det er fint at der er meget fokus på dopingmisbrug i mange danske centre rundt om i landet men hvad med alle de meget tynde piger som man ser stå på de samme steppere osv måske 6 gange om ugen i flere timer? Min kærste som jeg træner sammen med fortalte mig en dag at hun stod ved siden af en meget tynd pige og crosstrained, hun så at pigen indtastede sin vægt og de var på hele 42kg!!! Jeg syntes at centrene gør for lidt eller intet for at hjælpe disse piger.
  24. Hva med at træne den klassiske: Mandag tirsdag- torsdag fredag? Fks mandag: Bryst skuldre triceps, Tirsdag: Ben ryg biceps, og gentag samme tors og fredag, hvor man og tirs er tungt og tors fredag er medium.
  25. Protein+kulhydrat vs weightgainer

    Synes at weightgainer er ganske godt for det kan indimellem være sværet at æde igennem specilet på en dag hvor man bare sidder og feder den, så oplever jeg indimellem at jeg ikke har særligt meget appetit og det er sq lidt træls hvis man gerne vil bulke lidt.