fnull

Medlemmer
  • Content count

    91
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg er sulten

    Jeg har det ganske udmærket med mig selv og trives glimrende, tak. Derfor kan jeg godt tilstræbe en flad mave op til badesæsonen - man behøver ikke have et forstyrret kropssyn blot fordi man synes om markerede mavemuskler
  2. Jeg er sulten

    Jeg er en 18-årig pige på 160 cm med en vægt på ca. 52 kg - derfor forholdsvis pæn slank at se på. Jeg vil alligevel gerne smide et lille kilo fedt, så de mavemuskler jeg har kæmpet så hårdt for bliver markeret . Mit problem er bare, at mit stofskifte er fuldstændig udueligt, og jeg skal derfor helt ned på et dagligt energiindtag omkring 1300-1400 kcal (de dage hvor jeg ikke træner) for at tabe det halve kg om ugen. Og det er bare ikke nok til at holde mig mæt! Hvad gør man ved det? Jeg spiser som regel to portioner havregrød lavet på en ordentlig portion vand, og det fylder godt ud i maven, men der er ikke meget andet mad end grød der mætter på samme måde. Anyone?
  3. Cut der ikke virker

    Indtager du meget væske?? Jeg har nogenlunde samme mål som dig (160, 50 kg), og jeg oplever i cutperioder at jeg er mere blævret end normalt... Er ret overbevist om, at det skyldes mit øgede væskeindtag. Kan snildt drikke op til tre liter på en dag. For mig virker det som om at en del af det aflejres i kroppen
  4. Vægttab

    Nej det siger nok lidt mere om min mangel på diciplin lidt sjov skal man da have
  5. Vægttab

    Man skal passe på med alkohol i weekenden. Det er de færreste der tæller kalorier når de slår sig løs i byen, og det kan meeeeeeeget nemt gå galt! Jeg har før i cut-perioder været ude for, at jeg ikke hat tabt mig mere end 100 gram (ugentlig cut på 3500 kcal), simpelthen fordi jeg har gået til den i weekenden. Watch the beers !
  6. Accent-behandling

    Ja, men som det adskillige gange er blevet konkluderet herinde, er der noget fedt der bare sidder bedre fast end andet, og skal det trænes væk, skal man (for mit vedkommende) ned omkring en anoreksi-lignende fedtprocent, og det er altså ikke pænt ! Men tak anyways
  7. Accent-behandling

    Ok tak, ville bare være sikker :) Ingen gider smide penge ud af vinduet!
  8. Accent-behandling

    http://www.cacidenmark.dk/behandlinger.html --> ACCENT RADIO FREQUENCY Tror/ved I, om denne behandlingsform rent faktisk kan udføre det der påstås? Jeg tænker her på fedtreduktion
  9. Lægmuskel!

    Min (meget sparsomme ) logik siger mig, at hvis man ikke bruger sine muskler, så forsvinder de. Lige præcis lægmusklen har jeg selv erfaring med. I de perioder hvor jeg står på ski vokser de sig meget meget store (og jeg synes bestemt heller ikke det er særlig feminint), men de plejer at skrumpe ind igen efter et par uger!
  10. Ryger muskler eller fedt først?

    Dvs at hvis man ikke træner under cut, så ryger der ikke fedt men muskler?
  11. Hvis man kører cut med underskud på ca. 3500 kcal om ugen, kan man så risikere, at det halve kilo man kommer til at tabe, er muskelmasse? Altså således man ikke smider fedtet men bare sine muskler
  12. Øvelser til skuldermuskler

    Ja det er korrekt. Musklen skal selvfølgelig være markeret... Jeg har bare endnu ikke haft succes med at få min fedtprocent så langt ned.. Som de fleste andre kvinder har en god polstring på overarmen.. Og den forsvinder ikke med mindre jeg kommer meget langt ned i fedtprocent :(
  13. Æg, Æg, ÆG!, æg, Æg!

    Nej, men kolesterol er vel ikke sundt i større mængder?
  14. Hello Jeg bruger utrolig meget energi på at træne mine muskler omkring skulderen (deltoiderne?), med henblik på mere velformede overarme. Jeg træner og træner og mine armmuskler vokser da også, men jeg synes ikke at mine skuldermuskler virker meget større. Findes der en øvelse der rammer musklen jeg ønsker? Det må meget gerne være en øvelse man kan lave hjemme foran tv'et med et par håndvægte. Tusind tak!
  15. Æg, Æg, ÆG!, æg, Æg!

    Spild og spild af æggeblomme, det virker som om du bruger mere energi på at brokke dig over anbefalinger end du kunne bruge på at pille blommen ud ! pil den dog ud, så du ikke behøver bekymre dig Proteinet sidder jo også primært i æggehviden..