The-Pimp

Medlemmer
  • Content count

    700
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by The-Pimp

  1. Hej alle jeg er en dreng på 14 år, der spiller basketball. Jeg har lidt dårlige knæ men ikke noget specielt og er i øvrigt i gang med at træne dem op med en fysioterapeut. Men som sagt så går jeg til basket, og jeg vil meget gerne være i stand til at hoppe højere som det vigtigste, og så dernæst blive hurtigere på de første skridt. Ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig med nogle øvelser, eventuelt et program for benene der netop styrker disse ting. Det skal være et program man kan lave der hjemme og som måske ikke er det aller mest besværlige da jeg allerede træner en del basket, så noget forholdshvis hurtigt noget der kunne hjælpe, på mit hop og mit hurtige første skridt.... tak!
  2. Træningscenter!

    Hej alle. Jeg flytter til frederiksberg pr. 1. april. Jeg søger et center, hvor der er tungere håndvægte end i de fleste kommercielle fitnesscentre og generelt en anden tilgang til træning. Dog er jeg ikke villig til at skulle bruge meget tid på transport, da min travle hverdag ikke tillader dette. Så er der nogle af jer der kender et center alla "The Gym", som dog ligger på frederiksberg? mvh.
  3. Træningscenter!

    Det ser sgu fedt ud! Det vil jeg tjekke ud. Er der nogen som har erfaringer med "bestgym"?
  4. Kalorier-udregner

    Hey, nogle der har et smart program til at regne kalorier ud?
  5. Kalorier-udregner

    sorry. min fejl, var lidt hurtig. I det jeg spiser.
  6. Pre-workout supplements

    Hej alle. Jeg vil lige høre jeres favorit pre-workout kosttilskud osv. Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert. NO2, Bodylabs amplifier, Jack3d, C4. Jack3d er ikke lovligt herhjemme, købte en enkelt bøtte i USA engang mend et virkede ikke bedre end de andre ting alligevel? NO2 er fint, men dyrt og smager alt for klamt (jeg kan dog leve med en dårlig smag, hvis resultaterne er fine) Bodylab: god neutral smag, men er ikke ligeså kraftigt som de andre produkter. C4, virkede godt men er dyrt og svært at få fat i herhjemme. Jeg spørger derfor jer, hvornår i har oplevet de bedste resultater og med hvilket produkt. Jeg er ikke tilhænger af Bro-science, men hvis jeg skal betale en anelse mere for lidt BCAA, AAKG og andre produkter som formodes at virke, så gør jeg gerne det, eftersom det giver mig "peace of mind". Samme princip med vitaminpiller, hellere en om dagen og jeg måske får for meget end er i mangel.. håber på jeg kan få nogle gode svar.
  7. Pre-workout supplements

    Ja, men ikke Amplifier. Erfaring i forhold til resultater - om man kan mærke en effekt.
  8. Protein Bar

    Hvad er MRP?
  9. Pre-workout supplements

    Har folk gode erfaringer med arginin?
  10. Pre-workout supplements

    Ja det er vel egentlig et godt spørgsmål du stiller der. Men ja, ved ikke om du kender det selv, men træning er gået hen og blevet en meget stor del af min hverdag(liv) og har været det længe. Jeg kunne aldrig finde på at bruge ulovlige hjælpemidler, men til gengæld vil jeg gå så langt som muligt og helt ned i detaljer når det er lovligt og ikke "farligt". Jeg jagter derfor simpelthen bare det "bedste" kosttilskud til før træning som muligt. Det bedste er måske svært at definere, men jeg forventer at jeg får alle nødvendige ting i kroppen inden træning, sådan så jeg har det mest effektive og optimale træningpas. Hjalp det? Jeg har i hvert fald fået bedre træninger efter jeg begyndte på pre-workout midler. Det er slet ikke fordi jeg ikke kan træne uden, men har bare færre dårlige træninger. Det kan godt være at det er placebo-effekt, men i hvert fald virker det psykologisk når jeg drikker min shake, for den hjælper mig til at blive mentalt klar alla "nu skal jeg træne og glemme alt andet".
  11. Pre-workout supplements

    Drikker aldrig kaffe. det eneste koffein jeg får er fra mit pre-workout supplement. nu har jeg læst lidt på nettet og der er meget stor forskel på "reviews" den alt overskyggende vinder er dette produkt: http://www.gymnordic.com/product/show/819-assault - men kan ikke læse mig frem til (eller også mangler jeg bare en viden) der gør dette til noget specielt.. kender BA, kreatin, BCAA osv. men der er også en del andre ting i?
  12. Beta-Alanine - hot or not?

    Jeg oplever samme effekt som nævnt længere oppe... Jeg ved at den prikken kommer fra BA og det minder også mig om træningen skal til at begynde.. jeg tager det med min pre-workout shake ca. 30 min før træning og den prikken kommer næsten lige efter jeg drikker den.
  13. Beta-Alanine - hot or not?

    BA er fint, bruger det selv. harmløst og ved ikke om det har en effekt - psykologisk har det dog... 'placebo'-effekt muligvis.
  14. salt

    Hej alle. Jeg håber på at kunne få nogle gode og brugbare svar. Jeg er efterhånden en erfaren ræv, har prøvet meget inden for træning og har godt styr på min kost... men en ting jeg stadig er i tvivl om er måske noget af det mest almene kendt og mest simple, nemlig salt. Men er salt godt eller skidt? er timingen vigtigt og hvor meget skal man have? Jeg har altid lært at salt var skidt og man skulle undgå det.. Men på det seneste har jeg også hørt og erfaret på egen krop at salt kan være vigtigt under og efter træning... så hvad er faktum og fis egentlig hvad angår salt? Jeg vil gerne høre alt om salt... jeg er dog mest interesseret i at høre om det har effekter på præstationsevnen og/eller evnen til at bygge muskler/tabe fedt. på forhånd tak. mvh.
  15. Smolov jr.

    Jeg begynder på mandag på smolov... men hvilke øvelser og hvor ofte kører man resten af kroppen? her tænker jeg på dødsløft, rows etc.
  16. Fingrene i kagedåsen - OL

    http://www.google.co...20&tx=115&ty=52 Tjek lige Robert Forsteman. er det virkelig muligt at få sådanne lår uden doping og roids?! BTW. det er ham til højre og personen til venstre er Andre Greipel...
  17. 5-split

    Jeg vil gerne starte en i interessant diskussion om hvorfor et 5-split, skulle være godt/ikke godt... Jeg har selv svært ved at finde dårlige sider ved et 5 split det hedder: Bryst Ryg Skulder Arme Ben - hvis man primært kører store basisøvelser alle dage. Glæder mig til at høre intelligente argumenter :)
  18. 5-split

    Super! Jeg har nemlig bare fået den opfattelse at folk her på motiononline er meget imod programmer alla et 5-split. Jeg ville derfor høre folks argumenter imod... Jeg vil selv kalde mig super-seriøs og er også i god form... Jeg har nu kørt 5-split lidt og jeg synes selv det har "givet godt", jeg har ikke kørt det længe nok til rent faktisk at se store fremskridt, men jeg synes det virker fornuftigt... og må indrømme jeg ikke kan se så mange ulemper ved denne form for træning, hvis man ikke har noget problem ved at træne 6-7 gange ugeligt.
  19. 5-split

    Men lad os antage at vi ikke snakker almene motionister... men derimod folk, der på sigt gerne vil stå på en scene og hvor en stor del af deres liv pt. handler om vægtene Jeg kan personligt ikke se de mange ulemper ved dette, da jeg tror på det er en god ide at kunne virkelig presse de enkelte muskler hårdt og forbi ens nuværende loft.
  20. Den nederste delle

    har du været meget inaktiv?
  21. Fullbody vs. 2 split

    Jeg har trænet i 5 år og mine bedste resultater kom under FB. Jeg vil ikke kun kalde mig semi-seriøs, men derimod seriøs og jeg har tænkt mig efter et år med 2 og 3-split at køre FB det næste halve års tid. mvh.
  22. Contract and lengthen

    Hej alle, Er der en klog gut, som kan give mig en liste på hvordan man "fully contract and fully lengthen any major muscle"? Jeg har fundet ud af at det ikke er så simpelt, som det ellers lyder; f.eks. strækker man først sin triceps 100 % når du også har håndfladen vendt bagud... har jeg i hvert fald lært. Mvh.
  23. Contract and lengthen

    må indrømme at jeg ikke kan finde det.
  24. hjælp, kan ikke tage på ! !

    Men med et så højt indtag af usunde madvarer og med ca. 1 kilo ekstra om ugen, så tager du meget fedt på.. hvorfor ikke skrue ned for tempoet og så træne imens? bare nysgerrig.