Vastus

Medlemmer
  • Content count

    431
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Vastus

  1. Udstrækning?

    Som du selv er inde på er der delte meninger om effekten af udtrækning. De sidste nye teorier jeg har hørt er at det er bedst at udstrække kolde muskler, dvs mange timer efter træningen, eller dagen efter. Der er ingen forskning der påpeger at udtrækning lige efter træning skulle havde nogen gavnlig effekt på ømheden af musklerne dagene derpå Grunden til det er, at musklen skal havde ro til at restituerer efter træning, da det vil skade mere, end det vil gavne at udtrække en muskel der lige har været på hårdt arbejde. Personligt kan jeg godt lide en gang imellem at trække ud før træning, mest for at føle at man kommer i gang.
  2. genoptagelse af træning

    De hurtige gains er fordi nervesystemet skal tilpasses, og derfor er det ikke relevant med kreatin i starten, når du når op på dit gamle styrke niveau ville jeg starte med kreatin
  3. genoptagelse af træning

    Kreatin kan være et nyttigt middel for den rutineret atlet der har styr på sin træning og kost mm. Som nybegynder er det ikke relevant, fokuser mere på at få den rigtige teknik og en sund og god kost.
  4. Hvis du ikke kan holde fast når du tager 12 stk, er det nok grebsstyrken den er galt med. Men det burde du vide bedst selv