Fru Jørgensen

Medlemmer
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

About Fru Jørgensen

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 01/11/1967

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Sted
    7470 Karup
  • Interesser
    Løb, spinning, styrketræning, ridning, yoga

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Sundhed og velvære
  1. Hej Jeg syntes det lyder som en spændende og god ide. Jeg er uddannet/aktiv instruktør og hilser nye tiltag velkommen. Syntes at jo flere "koncepter" til at motivere jo bedre. Pøj pøj med projektet.
  2. Mortons neurom

    Hej Mit bud vil være et aflastende, støttende og muligvis korrigerende indlæg (specielt fremstillet til din fod), hvis det ikke hjælper kan en binyrebarkhormon injektion komme på tale. Jeg vil fraråde operation. Vh Lisbeth Fodterapeut
  3. Hvad søger i hos en Personlig Træner?

    Hej Martin Jeg tror du selv skriver svaret: De andre laver pakkeløsninger..... Du skal tage udgangspunkt i hvad "dine kunder/bruger" eller hvad de nu kaldes, har brug for. Og kender de ikke deres ønsker/mål. Så hjælper du dem med det også, og giver derefter et tilbud på prisen for Jeres samarbejde. Held og lykke
  4. Ømhed på indersiden af ankel

    Hvis jeg var dig, ville jeg bestille en tid hos en statsaut fodterapeut, ingen ved mere om fødder end dem. Pøj Pøj
  5. Indlægssåler til platfod

    Jeg vil helt klart anbefale at du går til en statsautoriseret fodterapeut, de er uddannet til at lave indlæg til dine sko.
  6. Styrketræning af fodens muskler

    ca 20 gentagelser, og gør det lige så tit du har mulighed for det:)
  7. Styrketræning af fodens muskler

    fodgymnastikark.pdf
  8. Styrketræning af fodens muskler

    Hej Anna Med disse er du godt dækket ind:) Hilsen kommende Statsaut. fodterapeut
  9. Køb af MTB til nybegynder

    Hej Prøv at checke denne side:http://www.canyon.com/_dk/ Jeg har selv lige bestilt en Grand Canyon AL 6.0W, herremodellen koster 8000 kr. men du får meget for dine penge, kan kun købes på nettet. Held og lykke.
  10. ville bare lige dele det med jer!

    Godt set - godt sagt - er helt enig!
  11. Marathon træning - av mine ben!

    Jeg er helt enig i ovenstående
  12. Løb og toilet?

    Velkommen i klubben .......Jeg tror alle som løber kender til "problemet". Måske du kan planlægge dine ture, så du passere et toilet, når du har løbet ca 12 km, eller du kan flytte til landet, har kan man sætte sig næsten alle steder og gøde. Husk altid papir, og god fornøjelse med MT.
  13. Spinning(sko)problem

    Du kan have en forstøver med vand og eddike -OG evt med lidt duftolie i, stående. Jeg bruger det selv både i spinningssko og mine løbesko.
  14. Mad smoothie

    Spelt flager bliver ikke så klistrede og har en anden smag, og jeg syntes det skal være frisk ingefær, for det smager bedst og er sundest.
  15. Mad smoothie

    Min bedste opskrift, som jeg selv bruger når jeg har trænet el til et hurtigt måltid: 1 banan ca. 2 cm af et stk. ingefær ca 1 dl spedtflager 2 spsk ærteprotein pulver ca 3 dl øko rismælk Rismælken er ret sød i det, og det er i denne sammenhæng har bare et plus. Jeg syntes det smager kanon!