Ponder

Medlemmer
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Ponder

  1. ...gør jeg det rigtigt?

    Ja, du kommer til at tabe dig hvis du er i kalorieunderskud. Synes, modsat ovenstående poster, ikke at du skal sløjfe cola-zeroen. Det er en af de få nydelser man kan beholde med god samvittighed under vægttab. Dog er jeg enig i at morgenmaden ikke er solid nok, var det mig der indtog det samme og derefter cyklede 20 km, så ville jeg være ubehagelig at arbejde sammen med indtil frokost Held og lykke med vægttabet
  2. Bænkpres

    Selvfølgelig er det normalt :) På samme måde som du ser teenagere lave halve curls med alt for meget vægt.
  3. Træningshemmeligheder

    7. Practise with closed eyes to enhance kinaesthetic awareness. Anyone care to elaborate???? Edit: Best core exercise to improve your deadlift! Yes, det er ligesom deadlifts - bare uden barbell!!
  4. Det må man sige. OP, træner du virkelig op til 3 timer på en gang?
  5. Alle de gode øvelser(?)

    Godt øvelsesvalg. Dog er jeg lidt nysgerrig, hvordan kan dit dødløft være så voldsomt stærkt i forhold til f.eks. bænkpres? Hvordan har du det med at køre Squat og Dødløft sammen? Personligt har jeg svært ved at køre specielt de to sammen, da de begge (specielt squatten) er så utroligt hårde. EDIT: Mht. BOR, så kan man ikke sige at du kompenserer for den ved at køre dødløft. Imo burde du erstatte træk til bryst med BOR.
  6. har brug foreslag til at tabe mig.

    Lyder mærkeligt - kan det være oppustethed?
  7. Fast røv ved at tage squats?

    Hej. Du skal bestemt kunne mærke det i røven når du squatter Føler selv mest at røven bliver aktiveret når man er dybt nede i squattet. Laver du, som rigtig mange åbenbart bliver instrueret til at gøre af instruktører, "halve" squats?
  8. Hvor hurtigt vokser ens muskler i cm?

    Det overrasker mig at du overhovedet kan være i tvivl
  9. Biceps uden vægte?

    Chins virker glimrende
  10. kroppen..

    Kun gennem hyppig og hård masturbation kan du opnå et hormonniveau, der er tilstrækkeligt til at få de tre muskelgrupper til at vokse. Edit*: Nårh ja, så kan kost og sværhedsgrad/teknik også have indflydelse.
  11. Hjælp! 15.år og for tyk om maven

    Hejsa, ville bare give nogle rosende ord med på vejen - virkeligt flot vægttab!
  12. Du er et elendigt center

  13. Er rækkefølgen som præsenteret? Jeg ville kraftigt anbefale at smide rows og military frem i køen foran dine isolerede armøvelser.
  14. Første træningsprogram ever.

    Hvis du absolut SKAL diskopumpe, så få da noget ryg med
  15. Overkroppen

    Det var det jeg mente. Man skal spise sig smellefed mens man træner. Nej. Det jeg mente var, at OPs ven muligvis havde spist mere hensigtsmæssigt. Kan vi blive enige om, at en person som indtager en balanceret mængde kalorier på de korrekte tidspunkt, vil gaine mere end en person der ligger i underskud. Her for tiden virker det som om, at man udviklet en tendens til at begrunde alt med genetik. Jeg kan bestemt ikke relatere alt denne snak om gener til det virkelige liv (personligt træner jeg heller ikke på et specielt højt niveau), men jeg har aldrig oplevet at en person som efter mit hoved træner og spiser korrekt i to år, kun bliver belønnet med en lille smule vækst (er naturligvis kun en antagelse ud fra OP) Nå. Men mht. OP's svar på mit indlæg: Hvis I har lavet præcis det samme, så er min eneste bud at han enten har trænet hårdere, spist bedre, eller (nu siger jeg det jo selv) bedre genetik. Dermed ikke sagt at jeres træningsprogram er optimalt 2 år i maskinerne er 2 år for meget.
  16. Overkroppen

    Fortæl os noget mere! Hvor hyppigt træner du? Træner du primært i maskiner eller med frie vægte? Hvad gør din kammerat anderledes? Ydermere, du skal nok ikke regne med at tage vægt og få en vildere overkrop samtidigt (da det ikke lyder til at du har nok masse på brystet, til at det kan betale sig at cutte fedtet af.)
  17. 2-split med fokus på ryg og biceps

    Værste indlæg længe.
  18. Bedste vægtøgende pulver

    Vi må jo alligevel ikke give navnet på et bestemt produkt
  19. Fra gummitarzan til skipperskræk-arme!

    Ved ikke hvad I andre synes, men for mig lyder biceps isoleret 4 gange ugentligt som sygt overkill. Ideélt skulle du pumpe noget squat ind i det program og dødløft, hvis du altså kan få teknikken i orden.
  20. Blandet: Udstræk og Løst bryst.

    Det virker som om der er delte meninger omkring udstrækning. Nogle sværger ved udstrækningens mirakuløse virkninger, andre påstår at det ikke gør andet end at rive muskelfibre over. Hvad der så er rigtigt, har jeg ingen idé om. Mht. dit bryst, så vil jeg tro at "folden" gradvist vil forsvinde i takt med at du fylder muskelmasse på dit bryst. Hold da op, det var ikke megen hjælp jeg kom med der.
  21. Vejen til større brystmuskler

    Kan ikke sige det med sikkerhed, men vil tro at en deload uge er lidt overflødig når han kun træner 2 gange om ugen?
  22. råt kød

    Fyren er jo en rigtig mand
  23. Hjemmetræning

    Well, du kunne træne i årevis før du har tjent bare et halvfesent homegym ind.
  24. SIXPACK

    Hvis du spiller fodbold 6 gange om ugen og styrketræner 2-3 gange, er det sgu nok kosten du skal have fat i. Hvad spiser du typisk i løbet af en dag?
  25. Kan jeg træne mine ben mindre?

    Hvorfor skulle løb være bedre end spinning hvis det er et spørgsmål om fedtforbrænding?