straws

Medlemmer
  • Content count

    29
  • Joined

  • Last visited

  1. Værnepligt og styrketræning

    Faglærer idræt i Varde lignede da en lidt for magelig ældre herre der med slyngede beskyldninger om steroider ud ved tilfælde af bænkpres på over 100kg. Det er nu ikke så slemt at få trænet. Jeg kørte 5 split og blev kasernens stærkeste mand. Tror jeg trænede 75% af dagene derovre. Mødte ikke rigtig nogen fra kasernen der vidste det store om træning.. Men varde kan blive et fed sted hvis du får de rigtige BM. Blev færdig her først i december. Du kan godt slippe afsted med at træne inden omskoling. Men brug rummet med de nye ting og ikke de gamle. (Noget med rettigheder) Lad som ingenting og løft noget jern. Det værste der kan ske er nok en lille reprimande. De var ret loose derovre.. eller det var nok bare min deling... eller bare min stue der var ret afslappede... Glæd dig til feltforhindringsbanen på oplevelses dagen.
  2. Brug af primobolan

    Jeg synes det gik galt det hvor topicstarter spørger hvordan han skal medicinere sig selv med primobolan. Det er da dybt hjernedødt at begynde på et steroid man ikke har den fjerneste ide om hvad er eller gør. Så det sku i øvrigt også dumt at prøve at spørge på MOL. Dumhedsgraden af indlægget tyder også på at der sikkert lige nu kunne opnås mere ved optimering af topicstarters clean træning end ved brug af steroider. Er på ingen måde steroide fjendsk.. Men det der.. Det er bare dumt.
  3. bliv stor

    Havde faktisk til at starte med skrevet "jævnt svært/stortset umuligt" Tænkte dog bare og nogen skulle være lidt hårde og sige de nu nok kunne. Men man skal vel heller ikke få folk til at tro det er realistisk at have den form clean.
  4. bliv stor

    Medmindre du lider af diverse defekter i kroppen (som nok var blevet opdaget) skulle du godt kunne. Rigtig mange der en spinkle tror ikke de kan tage på, men har endnu ikke mødt en der ikke kunne med den rigtige kost og træning. Er ikke i tvivl om du kan få en pæn størrelse hvis du går op i det.
  5. bliv stor

    Det kommer helt an på hvordan din bygning er. Du skal bare vide ham der har kørt en del steroider. Ikke at det er et magisk vidunder middel der bare gør en stor. Men naturligt kan den form være jævnt svær at opnå. Men hvis du lærer en del om træning får du nok mere indblik i det. Hvis du mener bare spinkel af bygning og ikke lav fedtprocent, så ser muskler ud af mere hvis man er lidt spinkel i det, hvis du kan følge mig. Men bare fordi det meste af din familie er spinkel betyder det ikke du ikke kan blive stor. Der er også mange familier hvor de fleste er ret store i det. altså tykke. Hvis man tænker lidt over det har det nok noget at gøre med der ofte bliver serveret samme mad for alle i huset.
  6. Militær træningsprogam?

    Prøv at læse "Jæger: I krig med eliten" Der beskriver han noget om hvor hårdt det er, og at de i gennemsnit løber en maraton om dagen under optagelsen og frasorteringen.. Går da ud fra det er pålideligt. Ville få smidt 15 kilo mere på kroppen og få en god styrke. Det vigtigste er du har et godt hoved og en stærk psyke.
  7. Problem - Muskelmasse!

    Du skal nok fokusere mere på mad. Hvis du kun har opnået lidt styrke får du nok ikke nok mad til at pakke masse på og du vil nok snart ikke mærke mere fremgang.
  8. Prøve træning hos Fitness DK

    Det er blandt andet derfor man fravælger fitnessDK.. Som helt ny er er det han har gang i fint nok. ingen grund til at starte ud med maks.. Du skal ikke regne med at du taber dig over maven hurtigere ved at træne mave hver gang. Som han sikkert ikke har nævnt er din kost alt afgørende for om du opbygger muskler eller taber dig. Da du er ny, om du ændrer i kosten eller ej, skal du nok regne med at kunne smide en lille smule fedt og opbygge lidt muskel. Men den glæde stopper hurtigt og du skal ikke regne med stor muskel fremgang medmindre du spiser meget, og det resulterer nok også i du får lidt på maven. I perioderne hvor du vil smide fedt skal du nok ikke regne med at opbygge muskler.. Du har nok fået vist en masse maskiner. De er gode lige til at starte på og få føling med det, derefter bør du skifte over til frievægte... Hvis de altså stadig har det i fitnessDk.. Du bør nok overveje noget omkring dine baglår, øvre ryg, bagskuldre, og få meget mere skulder på.. Ellers bliver du hurtigt derform at se på. Du skriver curls curls og curls? og en tricep øvelse? Til at starte med bør du stortset ikke fokusere på armene. Kør nogen hammer curls variant. og evt. noget closegrip og widegrip BB curls så du rammer alle 3 biceps hoveder hvis det endelig er. Fokuser mere på din triceps end biceps.
  9. Lad mig få bryster ;)

    Meld dig ind i et center, og spis!
  10. Styrketræning og muskelopbygning vs. fedttab

    Ikke for at være negativ. Men er det målt med en elektronisk vægt, er det nok helt hen i hampen.. Anyways. ang. din vægt. Hvis du lige er begyndt på større fysisk aktivitet kan de krop lave flere tilpasninger som giver en øget vægt.. Læs evt. denne artikel. Den forklarer det måske bedre. http://www.motion-online.dk/sundhed_og_vae...on_og_vaegttab/
  11. Styrketræning og muskelopbygning vs. fedttab

    Nu ved jeg ikke hvor høj du er... Men umiddelbart med din vægt lyder det som om du minimum skal smide en 25-30kg for at stå nogenlunde. Hvad er din BF% og højde? Hvis du lige er begyndt på vægtab og anden diæt osv. kan du nemt smide lidt væske og halløj i starten.
  12. Junkfood LIGE efter træning..

    Det er selvfølgelig rigtigt, er det med henblik på vægtab er det knap så godt. Men afbrændte kcal er langt fra alt i cardio. Langt det meste er den bedre kondi, øgede stofskifte, osv.
  13. Junkfood LIGE efter træning..

    Junkfood er et vidt begreb. Men mad efter træningen skader på ingen måde..
  14. vægt ved chin ups..

    Som nævnt er 30-40kg meget at holde mellem benen.. Samt mine lår er sku for pumpede til at nå ind mellem skiverne påen DB
  15. vægt ved chin ups..

    Dipbælte er helt klart vejen frem. http://www.bodyman.dk/shop/heavy-duty-dipping-7270p.html