Chris19

Medlemmer
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Chris19

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 05/29/1990

Profile Information

  • Køn
    Mand

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, god kondition og sundhed.
  1. Træning

    Nårh ja okay, jeg er med ;D Jeg takker endnu en gang !
  2. Træning

    Hej Dr. Durden Tak for svaret. ! Jeg vil prøve at´træne dine øvelser sammen med så :) Hvad er KB`s
  3. Træning

    Hey Folkens. ;b Søger hjælp til et hjemmestrikket træningsskema, jeg har lavet. Og håber i vil komme ned respons på det, da jeg er i tvivl om jeg kommer godt nok omkring på min krop. Lidt facts om mig: 20 år gammel. 182 cm. 72 kg. I øvrigt Well shaped. ;D Skal i Livgarden Dec. 1 2011 Men går pt i skole (HF) hvor jeg så er færdig 2011, herefter skal jeg som nævnt aftejene værnepligt hos Livgarden i 8 måneder, hvor jeg herefter vil søge ind på sergent skole, og videre til Elite tropperne. Enten Jæger eller frø. Mit uge skema ser pt således ud og vil det gøre indtil Juni 2011: Mandag. Skole til 13.20. Badminton Tirsdag. Skole til 16.05 inkl. idræt. Styrke træning Onsdag. Skole til 16.05 inkl. idræt. Fodbold om aftenen kl. 20.30 Torsdag. Skole til 16.05. Styrke træning. Fredag. Skole til 13.20 inkl. idræt. Arbejde Lørdag. Arbejde. Svøm eller løb herefter. Søndag. Svøm/march og løb. + 2 gange max push ups hver dag ! + jeg altid fletter bronzecirkel + coopertest ind enten lørdag eller søndag. Så, som i kan se har jeg pt. kun 2 træningsdage om ugen hvor jeg styrketræner, og her er det jeg søger hjælp, jeg ønsker en så god grundform som overhovedet muligt og så stille og roligt bygge den op indtil "the big day" Er godt klar over 2 træningdage er tæt på minimum men det er hvad jeg har at gøre godt med lige pt. Tirsdags - træning: Bænkpres - Vandret pres + Lodret pres. Butterfly. Dips. Triceps - pushdown Barbell Triceps Nakke - Down + Up plate neck. Military press. Ben - SQ. - både stående og liggende på bænk. Slut af med for- bagsideøvelser Torsdags - træning: Vandret + lodret træk. Chin ups Gorilla Chin/Crunch Biceps. Skulder: For, midt og bag. DL. Slut ad med for- bagsideøvelser. Meld hellere end gerne ud hvad i synes om det, noget der skal fjernes/tilføjes eller ændres? :) PS. skal måske nævnes at jeg har rigtig gode fremskridt med det so far. På forhånd tak. Mvh. Chris
  4. Træning

    ...........