Rasmus G

Medlemmer
  • Content count

    3,747
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

Posts posted by Rasmus G


  1. I dag trænede jeg.

    Bænkpres med pause

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected],5kg

    Lying DB Row

    [email protected]

    [email protected]

    Military Press

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    Facepulls

    [email protected]

    [email protected]

    DB Hammercurl

    [email protected]

    + Mave

    Jeg brugte aftenen på at se Sin City 2 i biffen. Tjo, tja, 1'eren er en af mine yndlingsfilm, men jeg havde grundet dårlige anmeldelser absolut ingen forventninger til 2'eren, så jeg var positivt overrasket. Eva Green er modbydeligt god. 3½/6.


  2. Træning i dag på en bund af fire timers afbrudt søvn og en Matilde Sport. Mit knæ er føles stadig sært summende og ustabilt, jeg er sgu bange for, at der er problemer med et ledbånd - fucking pis. Nu har jeg bestilt tid ved lægen.

    Bænkpres m. pause

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected],5kg

    DB Lying Row

    [email protected]

    [email protected]

    KH UH

    [email protected]

    Military Press

    [email protected]

    [email protected],5kg

    DB Hammercurl

    [email protected]

    Træt og sur på mit knæ.


  3. Mit knæ volder stadig problemer. Det er jævnt frustrerende. Det gør ikke ondt, men det føles bare ustabilt. Æv.

    DB Inc Bænk

    [email protected]

    [email protected] - Nemt

    Towel Chins

    [email protected]

    [email protected] - Uden håndklæde

    Cable Rows

    [email protected]

    [email protected]

    DB Seated Lateral Raise

    [email protected]

    Core + udstræk + lal

    Jeg er begyndt at køre ret strict, som både Payam og Salt tidligere har foreslået mig. Det er sgu ok.


  4. Nå, jeg vil til at logge igen.

    Basketsæsonen starter den 1. september, og jeg har været kåd og meldt mig på letøvet. Uh, spændende. I den forbindelse har jeg brugt sommerferien på plyometrisk træning og spurttræning, som gik virkelig fint, indtil jeg smadrede mit knæ for et par uger siden. Jeg satser på, at det snart er i orden. Jeg har shredded cirka fem kilo siden nytår og ligger mere eller mindre fast omkring 80 kilo.

    Bænkpres m. pause

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected] - Let!

    Military Press

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    Dødløft

    [email protected] - Knæet brokkede sig ikke, men det gør ryggen nok i morgen

    DB Lying Row

    [email protected]

    DB Incline Seated Hammercurl

    [email protected]

    Jeg så i øvrigt min kommende hustru i centeret i dag. 175 cm, mørkhåret, slank og smuk. Desværre trænede hun med sin kæreste - hvad fanden bilder han sig ind.


  5. Jeg er fuld nu.

    Jeg spillede basket i dag. God er jeg måske ikke, men jeg blæste forbi min direkte modstander fem gange i træk, så jeg gearede om. Min første step er hurtigt.

    Vi vandt 11-5. Jeg stemplede ud med 14 point, 2 assists og 2 blocks.

    DAMNS SON EHRE SOT OSDI


  6. Let's get it ón!

    Skulle have spillet JÆN MOD JÆN mod Thorhauge i morges. Men udover at jeg sov enormt ringe, så vågnede jeg op med ondt i den lænd, som efterhånden har drillet i mange år. Men bare vent, vi skal nok finde en ny dag, hvor Air Randers kan vise sine uhyggelige moves.


  7. Wow, træning to dage i streg! Imponerende, Rasmus.

    Skrå Bænkpres

    [email protected]

    [email protected]

    Front Squat

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    UH Kropshævninger

    [email protected]+10kg

    DB Row

    [email protected]

    DB Seated Lateral Raise

    [email protected]

    [email protected]

    Ethundredeprocentstræning. Min squat er stadig vakkelvorn på grund af min lænd, men jeg begynder langsomt at smide flere kilo på.


  8. Det er snart to uger siden, jeg har trænet, da jeg både har været forbi mine forældre i Jylland og et smut i Amsterdam for at besøge en kammerat. Der er selvsagt ikke blevet lavet det store i den tid, men nu er det tilbage i trædemøllen igen.

    Bænkpres

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    Dødløft

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    OH Kropshævninger

    [email protected]

    BG Split Squat

    [email protected]

    KB Clean & Press

    [email protected]

    [email protected]

    2x[email protected]

    Dips

    [email protected]

    Jeg forsøgte mig med at lave clean og pres med to kettlebells i dag, men jeg tror bare, at holder mig til at lave det med én. Fin træning pausen til trods.


  9. I dag bød på noget så usædvanligt som to omgange træning. Det er sjældent noget, som Rasmus gør sig i.

    Først stod den på baskettræning. Jeg spillede sgu okay, men folk skal altså score på de mesterlige afleveringer, som jeg disker op med. Stram op.

    Derefter gik turen til min elskede prolbastion, Fitness World.

    Bænkpres

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    Uden pause

    [email protected]

    Kropshævninger i ringe

    [email protected]

    BG Split Squat

    [email protected]

    Cable Row med spadegreb

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    Push Press

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    Jeg var ret smadret efter basket men udmærket træning til trods.


  10. I går var jeg sløj med symptomer på influenza, men i dag var det hele stort set væk. Det skulle selvfølgelig fejres med træning af muskulaturen.

    Incline Bænkpres

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected],5kg

    [email protected]

    CAT Dødløft

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    [email protected]

    BG Split Squat

    [email protected]

    [email protected]

    OH Kropshævninger

    [email protected]+10kg

    [email protected]

    Fin træning.