jenz

Medlemmer
  • Content count

    667
  • Joined

  • Last visited

About jenz

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    århus

Recent Profile Visitors

1,099 profile views
  1. Hvor lang opvarmning tænker du så til en halvmarathon? Men kan da godt ske jeg skal prøve at varme lidt mere op, men syntes nu 15 min stadig er for meget. Min halvmarathon bliver forresten nok ikke rigtig til noget alligevel. Har fået vikariat, så tror ikke jeg har tid til at løbe ordentligt op til det. Og så ved jeg ikke om jeg skal arbejde på dagen. Men skal nok holde formen lidt ved lige alligevel ;) Og ja nu må du snart ud på de rigtige veje og give den lidt gas :D
  2. Det ser godt ud med sådan en spurt på 5 km! Men er 15 min - 25 min ikke lige rigeligt med opvarmning? Jeg ville nærmere sige omkring de 10 min maks, man skulle jo nødigt bruge alt for mange kræfter? Kan på den anden side også bare være mig som er i dårlig form og ikke kan holde til så mange km ;) Kom selv til at tage en 5 km i går uden opvarmning (fandt ud af efter en km at jeg løb noget hurtigere end jeg troede ). Set i bagspejlet var det ikke så fornuftigt, men har nu aldrig været god til opvarmning når det gælder løb.
  3. Du er jo allerede godt kørende, så mon ikke :) Nej har jeg ikke lige. Bruger mit ur, hvor jeg kan se det hele på deres hjemmeside. Men nu ikke fordi der sker en masse spændende ;) mvh Jens
  4. Du holder dig da godt igang! <1.30 er et pænt mål. Må se om jeg kan følge med dig, men kræver vist at jeg kommer lidt mere igang end jeg er nu.
  5. S. 5kg Whey Protein

    Hvad er prisen? Og hvor henne i landet befinder det sig? :)
  6. Rasmus G - 2011

    Husk at spise godt. Det er max tid lige om snart !
  7. bare lidt træning

    1. nov løb 6,74 km - 30 min 18 sek Første 4,2 km med godt tempo, men så slap kræfterne op og benet brokkede sig lidt, så tempoet blev sat ned. Chinups 3x8
  8. bare lidt træning

    28 okt. løb 10 km 44 min 40 sek Derefter ca. 500 m afslapning 3-4x7 chinups Aaaaah der er stadig brok med låret
  9. bare lidt træning

    20 okt. styrketræning bænk 5x70 3x5x75 skrå db 3x8x25 chin ups 5 5x5 + 5kg 2-3x8 træk til bryst 3x6x70 triceps 3 sæt Ellers så fik jeg kørt en masse mave.
  10. bare lidt træning

    19 okt. løb 10,01 km - 48 min 4 sek. Låret gør stadig ondt så tog bare en langsom tur. Chinups 10x5 med 10-20 sek pause imellem.
  11. bare lidt træning

    14 okt. løb 4,5 km - 19 min 30 sek 610m spurt op af bakke - 2min 33 sek En tur med lidt tempo, men var nu ikke med vilje ud over spurten self. Til sidst begyndte låret af gøre lidt ondt og var ret sulten, så valgte at stoppe tidligt for istedet for at nappe nogle chin ups og lidt mave træning chinups 6x10 6 6 6 Mave 3 sæt
  12. bare lidt træning

    12. okt løb 7,95 km - 36 min 5 sek De første 5 km var på 20 min 28 sek. (sidste km af de 5 var på 3 min 44 sek). Der er vildt meget energi at give af, men mit ene lår brokker sig lidt, så må nok hellere lade være med at overbelaste det alt for meget. Chinups 10 8 8 8 Håber på en omgang styrketræning i morgen.
  13. bare lidt træning

    9. okt bænk 4x8x70 db curl 5x12x17,5
  14. bare lidt træning

    5 okt. løb 3 km med kæresten 5,01 km med godt tempo. 19 min 47 sek :4thumbup: PR 1,99 km afslapning - 12 min 8 sek Woooot en god tur! Den første km var rigtig langsom, men derefter kom der tempo på. Var mest overrasket over at jeg ikke følte , at jeg overanstrengede mig det første lange stykke tid. Det var en relativ flad rute, så derfor kan den ikke helt sammenlignes med DHLs rute.