jenz

Medlemmer
  • Content count

    667
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by jenz

  1. Hvor lang opvarmning tænker du så til en halvmarathon? Men kan da godt ske jeg skal prøve at varme lidt mere op, men syntes nu 15 min stadig er for meget. Min halvmarathon bliver forresten nok ikke rigtig til noget alligevel. Har fået vikariat, så tror ikke jeg har tid til at løbe ordentligt op til det. Og så ved jeg ikke om jeg skal arbejde på dagen. Men skal nok holde formen lidt ved lige alligevel ;) Og ja nu må du snart ud på de rigtige veje og give den lidt gas :D
  2. Det ser godt ud med sådan en spurt på 5 km! Men er 15 min - 25 min ikke lige rigeligt med opvarmning? Jeg ville nærmere sige omkring de 10 min maks, man skulle jo nødigt bruge alt for mange kræfter? Kan på den anden side også bare være mig som er i dårlig form og ikke kan holde til så mange km ;) Kom selv til at tage en 5 km i går uden opvarmning (fandt ud af efter en km at jeg løb noget hurtigere end jeg troede ). Set i bagspejlet var det ikke så fornuftigt, men har nu aldrig været god til opvarmning når det gælder løb.
  3. Du er jo allerede godt kørende, så mon ikke :) Nej har jeg ikke lige. Bruger mit ur, hvor jeg kan se det hele på deres hjemmeside. Men nu ikke fordi der sker en masse spændende ;) mvh Jens
  4. Du holder dig da godt igang! <1.30 er et pænt mål. Må se om jeg kan følge med dig, men kræver vist at jeg kommer lidt mere igang end jeg er nu.
  5. S. 5kg Whey Protein

    Hvad er prisen? Og hvor henne i landet befinder det sig? :)
  6. Rasmus G - 2011

    Husk at spise godt. Det er max tid lige om snart !
  7. bare lidt træning

    Lidt om mig selv: Navnet er Jens og kommer fra Århus. Jeg er 23 år, 178cm høj og vejer ca 76-77kg. Jeg læser molekylær medicin på AU og er igang med 4. semester. Mål i år; Halvmarathon. Tidsmæssigt vil jeg gerne under de 2 timer, men ellers har jeg ikke rigtig nogen mål, syntes bare det kunne være fedt at prøve at løbe de lidt længere distancer. Hvad har jeg opnået? fladbroløbet 5.6km; 24 min 19 sek 3/5 2009 ca. 15 km på 1 time 8 min og 24 sek. ca. 12.5km på 59min og 50 sek. ca. 9.7km på 41min 15 sek. ca. 5 km på omkring 20 min. Styrketræning PRs. Bænk med ben oppe. 10x80 8x85 Bænk med opspænd 7x100 Squat 5x95 m. bælte Dødløft 1x150 3x140 Gamle PRs samt stævne resultater. Vægt ca 75kg Stævner Gennemført: Nordland Cup 90-125-170 total 385kg Uden udstyr TSK Cup 210-170-210 total 590kg DM Bænkpres 158kg Træning raw: Squat smal stand m bælte 2x150 4x145 5x140 Squat bredt bælte 3x120 uden bælte 3x110 6x105 Dødløft 3x190 sumo 1x180 3x160 4x150 10x145 Sumo Bænk med pause 1x140 3x135 4x130 6x125 7x120 9x110 10x100 volume 5x5x120 5x2x130 + 4x130 smal bænk 8x100 6x105 5x115 1x130 (uden pause) Skrå bænk lillefinger på ring. uden pause 1x110 3x95 5x85 8x80
  8. bare lidt træning

    1. nov løb 6,74 km - 30 min 18 sek Første 4,2 km med godt tempo, men så slap kræfterne op og benet brokkede sig lidt, så tempoet blev sat ned. Chinups 3x8
  9. bare lidt træning

    28 okt. løb 10 km 44 min 40 sek Derefter ca. 500 m afslapning 3-4x7 chinups Aaaaah der er stadig brok med låret
  10. bare lidt træning

    20 okt. styrketræning bænk 5x70 3x5x75 skrå db 3x8x25 chin ups 5 5x5 + 5kg 2-3x8 træk til bryst 3x6x70 triceps 3 sæt Ellers så fik jeg kørt en masse mave.
  11. bare lidt træning

    19 okt. løb 10,01 km - 48 min 4 sek. Låret gør stadig ondt så tog bare en langsom tur. Chinups 10x5 med 10-20 sek pause imellem.
  12. bare lidt træning

    14 okt. løb 4,5 km - 19 min 30 sek 610m spurt op af bakke - 2min 33 sek En tur med lidt tempo, men var nu ikke med vilje ud over spurten self. Til sidst begyndte låret af gøre lidt ondt og var ret sulten, så valgte at stoppe tidligt for istedet for at nappe nogle chin ups og lidt mave træning chinups 6x10 6 6 6 Mave 3 sæt
  13. bare lidt træning

    12. okt løb 7,95 km - 36 min 5 sek De første 5 km var på 20 min 28 sek. (sidste km af de 5 var på 3 min 44 sek). Der er vildt meget energi at give af, men mit ene lår brokker sig lidt, så må nok hellere lade være med at overbelaste det alt for meget. Chinups 10 8 8 8 Håber på en omgang styrketræning i morgen.
  14. bare lidt træning

    9. okt bænk 4x8x70 db curl 5x12x17,5
  15. bare lidt træning

    5 okt. løb 3 km med kæresten 5,01 km med godt tempo. 19 min 47 sek :4thumbup: PR 1,99 km afslapning - 12 min 8 sek Woooot en god tur! Den første km var rigtig langsom, men derefter kom der tempo på. Var mest overrasket over at jeg ikke følte , at jeg overanstrengede mig det første lange stykke tid. Det var en relativ flad rute, så derfor kan den ikke helt sammenlignes med DHLs rute.
  16. bare lidt træning

    1. okt løb 4,4 km - 19 min 37 sek styrketræning chinups 3x8 Bænk 8x65 8x70 8x75 8x80 Træk til bryst 10x65 3x8x70 Mave 3-4 sæt Dødløft 3x5x100 Db curl 3x10x17,5 Var lidt tappet for energi, men ellers gik det rimelig godt. Min hofte brokkede sig lidt under løbet, så blev en kort tur i dag.
  17. bare lidt træning

    29. sep løb 6,6 km - 29 min 25 sek Løb ca. 13 min 45 sek på den første halvdel. Derefter tog jeg den helt roligt. Mødte min nyre fysiologi lærer på turen, så stoppede lige og snakkede lidt med ham. Syntes godt nok jeg møder mange i skoven for tiden chinups 5x8
  18. bare lidt træning

    28. sep styrketræning Chinups 8 5 + 5kg 2x5 + 7,5kg 8 + 7,5kg Bænk 5x70 2x5x75 5x80 Squat 3x5x70 Mave mange sæt db curl 3x10x17,5 chinups 4x5 En okay træning. Syntes min skulder er begyndt at brokke sig lidt, men det gik nogenlunde da jeg først kom igang.
  19. bare lidt træning

    27. sep løb 2,20 km med kæresten 4,5 km - 19 min 16 sek 3,3km - 18 min 21 sek total 10 km Spurt 1. 610 m op af bakke - 2 min 31 sek PR Spurt 2. 948 m ligeud - 2 min 21 sek
  20. bare lidt træning

    25. sep styrketræning ved de gamle bænk 3x5x70 db curl 3-4x12x17 mave 2-3 sæt
  21. bare lidt træning

    23. sep løb 2,15 km med kæresten 5,4 km alene - 24 min 39 sek 930 m spurt - 3 min 20 sek chinups 15 2x10 mave 3 sæt
  22. bare lidt træning

    22. sep styrketræning træk til bryst 3x10x65 træk til nakke 3x10x70 mave 5 sæt triceps 3 sæt En lidt fesen omgang, men mødte lige en ven og faldt i snak med ham.
  23. bare lidt træning

    21. sep løb ca. 9 km - 40 min 0 sek 00 ms 600 m op af bakke - 2 min 36 sek PR 930 m 3 min 17 sek PR 600 m op af bakke - 2 min 41 sek Mødte en fra Skejby efter små 2 km. Så stoppede og fik en sludder, da hun ikke skulle længere. Efter 5 km mødte jeg en fra holdet, så der blev os sludret. Så den ellers nogenlunde tid, skyldes vist mest alle mine pauser Er lidt i tvivl om jeg fik den korrekte tid på min 930 m spurt for syntes godt nok det er ualmindelig hurtigt. Mit normale ur var faldt for batteri, så måtte tage den lidt sløset på et alm ur.
  24. bare lidt træning

    18. sep Styrketræning bænk 5x70 2x6x80 opspænd 6x80 5x85 alm 3x2x65 Squat 3x5x50 Chinups 5 5 + 5kg 3x5 + 7,5kg mave 4 sæt Db curl 3x10x15 skulder 3 sæt chinups 2x10 løb 3,33 km - 16 min 4 sek Ikke ligefrem verdens bedste tur. Maven skulpede pga. alt det vand jeg fik ind ved styrketræningen. Hoften brokkede sig lidt. Så droppede en længere tur og stoppede mens det stadig gik elendigt.