Jenslyn17

Medlemmer
  • Content count

    3,196
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Jenslyn17 last won the day on February 24 2011

Jenslyn17 had the most liked content!

About Jenslyn17

  • Rank
    Fortvivlet gnalling
  • Birthday 03/25/1987

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Interesser
    Styrketræning

Previous Fields

  • Træningsformål:
    masse/symmetri, styrke, helbred og mere selvtillid
  1. Fuck det er vigtigt lige at bulke et par uger eller tre :D

    1. Jaaanie

      Jaaanie

      Bliver lidt nysgerrig, hvor meget fedtfri masse kan man egentlig få ud af 3 ugers bulk, (ja ja i know det sikkert er forskelligt - men hvad er din og andres erfaring)?

  2. Kan jeg ikke tabe mig mere?

    Enten trolling eller et råb om hjælp... I tilfælde af det sidste: Du har et problem og skal snakke med en professionel; længere er den vist ikke
  3. Prøv at lave 100 pull-ups på tid... meget hårdere end forventet! Helt i bund og intet cheat :O

    1. Show previous comments  25 more
    2. Quantanamo
    3. Jaaanie

      Jaaanie

      To lock you in! mouhaha

    4. Jaaanie

      Jaaanie

      when you beat at the door, we will kiss some more!

      When you yell out in vain, we shall kiss once again!

  4. QuantanaMORON!

    keep pushing those heavy weights
  5. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    keep working hard
  6. Kvinder og styrketræning

    Hvis der er ét område, hvor jeg tror, kvinderne er galt på den, så er det i forhold til selvfremstillingen. Har efterhånden ofte oplevet, at piger ganske bevidst styrer uden om alt, hvad der reelt set kræver en indsats og giver sved på panden. Dybest set er det jo paradoksalt - hvorfor gå til træning hvis man reelt set ikke vil gøre en indsats? Efter at kulegrave lidt i årsagssammenhængenerne, så når man efter min erfaring ret ofte frem til, at de fleste da ved, at resultater i et eller andet omfang står mål med indsats. Problemet er derimod, at alt det, der kræver en indsats, opfattes som en art socialt faux pas, der straks stempler den entusiastiske kvindelige fitness-udøver som ufeminin. Det er bare pisseærgerligt. Dermed mener jeg også, der er tale om et vidensproblem. Ikke konkret og afgrænset faglig viden, men en forestilling om, at vi fyre bare synes, det er AWESOME at se en kvinde, der kan køre chin på egen hånd. Jeg har sgu heller aldrig - og jeg mener faktisk aldrig - snakket med andre fyre, der trak på skuldrene over en dødløftende kvinde, der turde give den gas. Jeg har derimod mødt masser, der himler lidt med øjnene, når al intensitet igen og igen ofres på selvfremstillingens alter ;) Det er 100 % sikkert, at der også ligger en frygt i at blive "for stor", men ovenstående tror jeg alligevel meget ofte er hovedårsagen, hvis man graver en tand dybere!
  7. Xepisodes.com - alt fra South Park, Simpsons, Family Guy.... :D

    1. Show previous comments  3 more
    2. LaMotta

      LaMotta

      Hvem er youtube?

    3. Jenslyn17

      Jenslyn17

      Overskueligt, samtlige sæsoner oppe og ingen ventetid... det har jeg ikke fundet andet streaming-sted

    4. Quantanamo

      Quantanamo

      Er det ham der skubber ovenpaa en baenk...? Hvem?

  8. BRO-Xplode + fastet træning = :O?

    1. Show previous comments  16 more
    2. Jenslyn17

      Jenslyn17

      Og så ER der en vis pointe i, at vi almindelige dødelige kan slæbe os igennem cut, uden at det bliver en sur proces, der bare skal overstås. Jeg er aldrig mere det mindste sulten under cuts, har ingen store cravings og tager i det hele taget tingene meget mere stille og roligt end før... det må et eller andet sted også tælle for noget, hvis man ikke sort/hvidt er all-in på BB som sport!

    3. Jenslyn17

      Jenslyn17

      Men ok - det var bestemt ikke meningen, at det skulle være et oplæg til diskussion af IF. Håber, d'herrer vil lade mig fortsætte med at fryde mig over min nye og -synes jeg - skønherlige tilgang til cut, så skal jeg nok lade være med at forsøge at prakke den på andre herinde, medmindre de direkte spø'r til det ;-)

    4. Martin G

      Martin G

      Hehe, du gør da bare som du vil. Der er bare tilpas mange argumenter imod IF til, at jeg ikke ser nogen grund til at gøre det, hvis man ellers har det mentale overskud til at lade være :)

  9. Ny start på livet! :)

    Hej Stine! Super du vil gøre en forandring. Fitness (cardio og styrketræning) er godt, men der skal selvfølgelig også udvises et vist mådehold i forhold til indtaget. Hvis du er god til engelsk, kan du tage et kig på de forskellige artikler på leangains.com. Du behøver ikke følge alt til punkt og prikke, men sitet er super til at få gjort op med nogle myter, du bestemt ikke behøver mase med. Generelle tips: Tag det roligt. Sultediæter er noget fis, og det fører aldrig noget godt med sig. Dit vægttab skal IKKE være en pinsel. Hvem fanden gider være tynd og trimmet, hvis man har det ad helvede til? Det lyder fortærsket, men der SKAL være tale om en livsstilsændring. Ellers holder det bare ikke! Lad være med at hoppe på bølgen med 6-8 måltider om dagen og alt det pis. Hvis u har det bedst med at spise to eller tre gange om dagen, så kan du snildt gøre det. Sådan har jeg det fx. Jeg vil hellere æde mig helt mæt end at sprede måltiderne ud! Planlæg eventuelt en "cheat-dag" - fx lørdag - hvor du kan slappe af og spise, som du vil. Det kan gøre meget for humøret og kan desuden fungere som en art intuitiv cycling af kulhydrater, så du holder gang i din metabolisme (forbrænding - det danske ord er udmærket, men du vil helt sikkert støde på den engelske term et utal af gange, hvis det ikke allerede er sket!). Lad være med at veje dig i tide og utide. Din fremgang vil ikke være lineær til helt ned på dagsbasis, så det giver ikke mening at veje sig mere end engang imellem. Hver 14. dag er et bud. Lad være med at hænge dig i, om du får noget hvidt brød ned. Modsat hvad en del af den stående dogmatik siger, så kan man sagtens skeje ud nu og da. Det afgørende er kalorierne! I forhold til træningen: Giv den max gas. Der er ingen fidus i at holde tilbage, og tro mig - du vågner ikke op med en overarm i størrelse jumbojet. Det skal din hormonbalance nok forhindre. Det er bare med at give den gas :-) Held og lykke med det
  10. Vil gerne høre fra andre, der har prøvet Jack3d! Jeg var meget begejstret i starten, men opbygger MEGET hurtigt en tolerance, synes jeg! Samme hos jer? Ved NO-Xplode gik det helt anderledes langsomt... :/

    1. Show previous comments  9 more
    2. Jenslyn17

      Jenslyn17

      Det kan man da så absolut også! Det giver en super lækker effekt for mig. Det eneste problem er bare, at jeg har bygget en stor tolerance op alt for hurtigt. Dette skete slet ikke i samme omfang med NO Explode, hvor jeg nok ender med at hoppe tilbage til det.

    3. KennethJ

      KennethJ

      Altså - er det ikke udelukkende placebo-effekt?

    4. Jenslyn17

      Jenslyn17

      Nej, det vil jeg garantere :-) koffeinen i sig selv kan jo godt sparke, og det samme gælder det stof, der vist er det mest virksomme i Jack3d. Nu kan jeg ikke lige huske navnet

  11. Good workout - nice pumps - massive weights

    1. Show previous comments  9 more
    2. Dr. Durden

      Dr. Durden

      Ha ha, jeg vil ikke påstå, jeg ligefrem belurede dig. Jeg noterede mig blot du diskuterede sixpack med en tvivlsom frøken. Jeg skal nok bryde ind og sige hej en anden gang. Og ja, jeg går på skolen, men er ret sjældent i klubben.

    3. Jenslyn17

      Jenslyn17

      Fair nok! Det har sikkert været Ditte. Hun ligner måske ikke en million, men er vældig flink or rar :-)

    4. Dr. Durden

      Dr. Durden

      Flinke piger er seje!

  12. Skal prøve Jack3d i aften... det bliver vanvittigt!!!!!!

    1. Show previous comments  5 more
    2. Jenslyn17
    3. LaMotta

      LaMotta

      Trækker du stadig vejret, Mister JACK3D!

    4. Dr. Durden

      Dr. Durden

      Det er da ikke direkte illegal?!

  13. Nybegynder - Kreatin + Proteinpulver (?)

    Der er delte meninger om det er bruge en loading-fase, når man går i krig med kreatin. Jeg havde nok gjort det bare for at være sikker på, at der bliver sat skub i tingene. Men det er bestemt ikke nødvendigt. Hvis du vil loade, kan du køre 4x5 gram om dagen i 5 dage fx. Hvis ikke tager du bare 5 gram om dagen, gerne efter træning. Som jeg forstår det, så står det ret klart, at kreatinen optages bedre, hvis du tager den sammen med nogle hurtige kulhydrater. Det skuille også være en fordel at få noget ned umiddelbart efter træning. Husk også at drikke masser af vand! Held og lykke med det
  14. Hjælp til at tabe sig, 20 årig pige

    Selvfølgelig er der det. Et fornuftigt vægttab fordrer en fornuftig ernæring, og hvis man gerne vil gøre hele den størrelse lidt mere overkommelig, så kan proteinpulver være en stor hjælp i dagligdagen :)