toto_g4m3r

Medlemmer
  • Content count

    42
  • Joined

  • Last visited

  1. Teknik i DB inc press

    Flere undersøgelser siger du? Kan du linke til én af artiklerne, samt undersøgelserne som han henviser til? jeg har læst en af hans artikler der omhandler excentrisk fase, og der står at det udelukkende er en broscience teori han har.
  2. Teknik i DB inc press

    Man har ofte begrænset kontakt til brystet hvis man smadrer vægten op og ned. Der ud over så går jeg ud fra at formålet med øvelsen for ham er at få masse på brystet. Den negative fase er vigtig for at få et hypertrofi respons, og den øgede TUT, resulterer i større udtrætning.
  3. Teknik i DB inc press

    Dårlig teknik. Du smadrer vægtene ned mod gulvet. Det tager ikke engang et halvt sekund, og det skal helst tage ihvertfald 2 sekunder hvis målet er muskelmasse. Dvs du skal recucere tempoet ned af til 1/4.
  4. Øvelse til bryst i hjemmet

    Seriøst, stop dig selv....
  5. Ps. Spis noget mere for dælen. Du skal op på omkring 75 kg, for at have hurtighed og fysik nok! Peanutbutter, samt sødmælk, samt kakao er super til at få en til at tage på.
  6. Mandag/onsdag/fredag Pull down 5 sæt x 5 gentagelser Seated cable rows 3 sæt x 15 gentagelser Bænk press 3 sæt x 8 gentagelser Military press 3 sæt x 12 gentagelser dips 3 x Max Tirsdag/torsdag/lørdag Squat 3 sæt x 5 gentagelser db lunges 4 sæt x 12 gentagelser Rumænsk dødløft 5 sæt x 12 gentagelser Leg curl 5 sæt x 15 gentagelser calf raise i ben press maskine 5 sæt x 20 gentagelser Hanging leg raise 4 x Max find videoerne af øvelserne på www.maxer.dk Vigtigt du lærer teknikken. hvis du ikke kan finde hanging leg raise, så søg på YouTube.
  7. Lidt hjælp til bryst øvelse.

    Du kan flytte stresset op på øvre bryst med incline, men ikke ind på midten eller ud :)
  8. hvor bliver min six pack af?

    Squat, dødløft, og bænk press med korrekt opspænd :)
  9. Antal sæt

    Kør 3-4 reps med din 5RM istedet. Der er ingen gund til at presse sig i alle sæt, når man træner for styrke. Du kunne eventuelt prøve en gillingham cyklus. Der er også eksplosivitets træning med, som også vil øge din styrke. link her: http://news.bodylab.dk/artikler/2009-3-effektive-progressionscyklusser . Sæt desuden dit max 5 kg højere end det er, da dit indtastede max faktisk er dit ønskede max efter programmet. Ellers kan jeg også anbefale pyramide træning, som giver en 8-12 sæt i alt, hvor du også kommer op og løfte 4'ere, 2'ere, og singler.. Det er jeg selv steget fra 92,5 til 102,5 kg i bænk af, på 40 dage ca :) Der ud over. Som du sikkert ved, skal du fokusere på at løfte hver vægt så hurtigt og eksplosivt som muligt, uanset hvor tæt, eller langt det er fra din 1RM. Pøj pøj med det :)
  10. Træning til større muskler. (LÆS PLEASE).

    Uden at vide noget om din trænings erfaring, så skal du løfte tungt for at blive stærk. Dvs. få gentagelser og mange sæt, og mange kg.D Dette program kunne være et godt eksempel! Masser af gode løft, og en dejlig progression :) http://www.muscleandstrength.com/articles/extreme-powerbuilding-doug-hepburn.html
  11. for store lår hjælp

    der ud over, så får du god røv uden for store lår, af romænsk dødløft :)
  12. for store lår hjælp

    Gå op i kg og ned i gentagelser. Evt. til 42,5-45 kg squat og 3-4 gentagelser. Det vil give mere styrke, men vil ikke give så meget masse. Og så der ud over begynd at tabe dig :)
  13. skidt med at brystet er lidt for stort. Kør noget mere squat, dødløft, pull up, bor og lateral raise for at få resten af kroppen med :)
  14. Dreng 15 år

    med 15 kg håndvægte kan du stadig få en fornuftig træning. Dog ender det over i lidt high rep, men stadig fint, med mindre du ønsker en stor krop, så skal du nok ha et par større skiver. men kør noget a'la Lunges bænkpress db row sidende skulder press flyes lateral raise planke I alle øvelser tager du 2 sæt til max til at starte med, senere kan du gå op til 3. I db row tager du 4 sæt da du skal ha lige så meget træk som press :)
  15. Sheiko til generel styrke

    http://www.muscleandstrength.com/articles/extreme-powerbuilding-doug-hepburn.html Er lige begyndt på det idag. Lækkert lækkert :)