Randi-Squash

Medlemmer
  • Content count

    468
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Randi-Squash

  1. Det er vist MEGET længe siden, at jeg har været aktiv her på forummet ;)

  2. Rabobank Crosscykel sælges. Har været ude ca 15gange. Rammen er 53" står som ny. Info. Stel: ALUXX SL-Grade Aluminum Forgaffel: Advanced-Grade Composite, Alloy OverDrive Steerer Styr: PRO PLT Anatomic OS Frempind: PRO PLT OS Sadelpind: Giant Composite, 30.9 Sadel: Selle Italia Seta M Pedaler: SHIMANO PD-M520 - black Gearvælgere: SHIMANO 105 black Forgear: SHIMANO 105 black Baggear: SHIMANO 105 black Bremser: TEKTRO CR-720 specific cyclocross - black Bremsegreb: TEKTRO RL721 specific cyclocross - black Krans: SHIMANO 105 12x25 Kaede: SHIMANO 105 Krank: SHIMANO 105 black - 50x34 Krank: SHIMANO 105 Fælge: SHIMANO RS20 - black Nav: SHIMANO RS20 - black Eger: SHIMANO RS20 - black 8800kr
  3. Giant TCX Rabobank Cross Racer Cykel 2010

    Kan ses og prøves i københavn/valby. Kontakt 2340 8404
  4. Så er supertilbudet her!! Det helt nye Garmin Forerunner 405HR pulsur sælges. Uåbnet, ubrugt og med kvittering - sælges for 1900kr. - Fuld garantiperiode. Kontakt: Jacob Lindsel tlf: 2891 9900 Mulighed for afhentning i Valby ellers sendes for egen beregning. Urets funktioner saxet direkte fra garmins hjemmeside : * Digital brystsender med EKG Pulsmåling - 2.4 Ghz * Mulighed for tilkobling af speed/cadence sensor (ekstraudstyr) * Mulighed for tilkobling af fodpod (Løbekadance/indendørs træning) (ekstraudstyr) * Automatisk synkronisering med Garmin Traning Center * Garmin Connect™ Kompatibelt * Garmin Training Center™ software Kompatibelt * Virtual Partner® - Træn mod en virtuel træningspartner. * Træn mod dig selv og tidligere træninspas * Auto Pause® - Pause og start baseret på hastighed * Auto Lap® - Automatisk start på ny omgang * Auto Scroll - Scanner gennem datasider mens du træner * Avanceret træning - Lav dine egne målrettede træningspas * Simpel træning - Indsæt tid, distance og kaloriemål * Interval træning - Lav dine egne trænings- og restitutionsintervaller * Lav din egen opsætning af displayet på Forerunner 405 * Del dine data trådløst med andre brugere af Garmin Foreunner 405 * Urfunktioner - 2 tidszoner, dato og alarm * Trykfølsom urkrans til styring af alle funktioner. * Alarmer: Ankomst, Hastighed og Klokkeslet * 'Track-Back' funktion - find tilbage til dit udgangspunkt * Dansk display tekst * Registering af kalorieforbrug (Baseret på fart/distance) * Baggrundslys (Køb på pulsure.dk) * Visning af puls i % af makspuls Tekniske informationer (© Pulsure.dk 2008): * IPX7 Vandtæt (Op til 30 minutter i 1m vand) * Højde: 7.1cm, Bredde: 4,8cm, Dybde 1,6cm * Vægt: 62g (Køb på pulsure.dk) * Brugeropdatering af Firmware i uret. * Batteritid: m/GPS i brug: 8 Timer - u/gps i brug (som alm ur) Ca: 14 dage * Antal kanaler: 12 * SIFR III GPS modtager * GPS Nøjagtighed: <5 meter I kassen medfølger (© Pulsure.dk 2008): * 1 Stk. Forerunner 405 (Køb på pulsure.dk * 1 Stk. Garmin brystsender (Til pulsmåling) * Dansk brugervejledning (Elektronisk PDF på CD) * Dansk brugervejledning - Trykt udgave ! * Dansk garanti gennem den danske Garmin importør. * Dansk support gennem den danske Garmin importør. * Oplader til DK-stik * Adgang til download af Garmin Traning Center (MAC Kompatibel med OS 10.4 eller senere) * Adgang til www.garminconnect.com - Garmin´s nye Online-software på dansk * 1 Stk. ANT interface til overførsel af data til Garmin Training Center (USB)
  5. Uåbnet Garmin Forerunner 405hr pulsur

    Sooolgt...
  6. Uåbnet Garmin Forerunner 405hr pulsur

    Det er et Garmin forerunner 405. Det er da virkeligt noget latterligt noget at kommentere på, når du ikke aner en skid om, hvilket ur jeg sidder med.
  7. Landevejscykling hos FitnessDK

    Kom med på CC's træning om søndagen.. Der er som regel ret mange(også kvinder).. 2-3 hold efter tempo. Fra café jorden rundt ved strandvejen. Mere hvis Fit.dk ikke slår igennem.
  8. Landevejscykling hos FitnessDK

    De kører fra FitnessWorld Valby, Mosedalvej.
  9. 28"Fjernsyn bortgives

    Fjernsyn 28" bortgives grundet sammenflytning (dvs et i overskud). Først til mølle - afhentes på nørrebro :)
  10. For mange fibre?

    Det anbefalede er 25-35g om dagen. Så du skal sørge for at få en masse væske, når du ligger så højt. For meget fiber kan give forstoppelse, hvis du ikke får nok væske, da det suger ret meget. Derudover giver det nok noget mave-rumlen, da tarmen står og arbejder en masse på at fordøje de ufordøjelige fibre - dette kan self. give meget luft i maven osv - det kan jo gøre ondt på nogen. Ellers tror jeg heller ikke, at der som sådan er noget farligt ved det.
  11. MOL Dogme cykel sommer cup

    Er os' frisk. Kører i ud fra Ganløse klub- ish? Eller hvordan.. Eller blir det fra noget lign café jorden rundt eller svanemøllen.. hvordan gjorde I sidste år :)
  12. Blåbær mindsker mavefedt

    Er jeg desværre ikke, men kunne sikkert godt tænde på en, så det kan være du har en chance, Søren.
  13. Blåbær mindsker mavefedt

    Ja - og dertil skrev jeg, at du kunne vælge nogle øko uden tilsat sukker.. Dem jeg tidl har købt fra Tyskland har ikke været i nærheden af sukker - hvilket ingen af deres frugt-produkter har. Fx er deres tørrede mango intet anden end lange strimler udskåret og derefter tørret mango.. ret sejt i det og sødt/bittert på sin egen måde. Min pointe er, at du ikke kan skære alle tørrede frugtarter over en kam.. Der er sgu nok forskel på, om det er en studenterblanding fra Ti'er eller et kg fra et økolandbrug i tyskland.
  14. Blåbær mindsker mavefedt

    Nej men Apperenti påpeger "at de nok også har mistet deres effekt" < kan jeg have misforstået.. Og Heilo kommer med et indlæg som peger mod at tørret frugt mister alle deres antioxidanter, og det syns jeg er at overdrive. Desuden indeholder de mange andre gavnlige stoffer. Og nu kom jeg jo sådanset bare med et forslag til en kilde - en variationsmulighed.. Det var mere hans latterlige udtalelse om, at det bare er fyldt med en masse møj, jeg studsede over - det noget underligt noget at sige, hvis man ikke har en kilde til at bakke det op - hvis det nu holder andre fra at spise det, og at der slet ikke er hold i det.
  15. Blåbær mindsker mavefedt

    Men ikke alle - han siger det jo, som om tørret frugt er dødsspise.
  16. Blåbær mindsker mavefedt

    Thomas - sikke da noget ævl af et statement at komme med.. Har du et link til at bakke det op, eller spreder du bare dine egne believes om sagen? Du kan jo bare købe dem uden tilsat sukker. Du kan også vælge at købe dem økologisk. Og nej - de mister ikke antioxidanterne pga tørring.
  17. Blåbær mindsker mavefedt

    Bare lidt surt, at 100g blåbær koster 15kr på tilbud. Det er et ekstra måltid - i et måltid rent økonomisk.. Alternativt findes der en del tyske "health"sider, som sælger blåbær (og andre slags frugt og nødder) tørrede - men igen til en hamper pris af 30-35kr pr 100g. Så er det andet alligevel billigere - men de tørre er lettere at spise meget af sikkert. Men yep de smager lækkert - især til choko proteinpandekager :4mewantfood: Går self stærkt ud fra, at folk som har hørt om blåbær-tilbud lækker deres kilder herinde
  18. Raceren sælges

    Hey, Jeg sælger min Trek nu, da jeg gerne vil ud og køre noget helt andet cykel. Det er en blå/rød/gul Trek1500 fra 2005, stel nr. CWO 1713z Komplet Shimano Ultegra gear. Look klampesystem. Shimano 540 hjul. Nye dæk, nye slanger. 58cm. Selvom cyklen er fra '05, er den meget pænt vedligeholdt, da den ikke har kørt før sommeren '07. Så den er ikke ret slidt og holdt godt ved lige. Står man og vil igang med noget landevej nu og her til sommer og ønsker godt udstyr/god kvalitet, men vil ikke bruge de store penge på det, er den her cykel et godt sted at starte :) Skriv for mere info. Cyklen kan self. prøves. Mvh Randi Christensen [email protected] ps. Jeg kan ikke vedhæfte billeder, men skriv, så mailer jeg dem.
  19. Raceren sælges

    Den er lige solgt, sorry :)
  20. Raceren sælges

    Hurtig handel = prisnedslag
  21. Sund alternativ til ketchup?

    Prøv Beauvais sukkerfri ketchuo med 40kcal/100g og uden sukker. http://madgazellen.dk/product_info.php?pro...b3eue9u7p0slmf2 Smager som the real deal.
  22. Girls only ;-)

    TS/Enigma - Det er jo okay at være sulten. Det dør du ikke af - slet ikke, hvis du reelt set har spist en masse. Drik en masse vand sammen med dine måltider, så du er helt fuld, selvom du ikke mener det har en afgørende effekt på dine såkaldte cravings. Tunge måltider - kartoffelmos, kylling, rodfrugter, rugbrød < som tidligere nævnt osv. Men det er jo dig selv, du skal ha' fat i. Hvis det ikke er en reel sult, er der jo ikke grund til at spise. Og som det lyder, har du allerede (inden du skrev dit indlæg) besluttet dig for, at intet andet end lys chokolade virker. Det eneste du har gjort i tråden nu er, at komme med undskyldninger, som kan retfærdiggøre, at du giver efter for dine cravings. Det kan tænkes, at du underspiser i hverdagen, men det lyder det jo ikke til, eller rettere - det mener du i al fald ikke, at du gør vel ?! :) Jeg ville nok stile (baseret på at du træner) efter de alm. kostråd i omegnen af - 15-60-25, når du nu træner. Og så ville jeg holde mig selv lidt bedre i nakken. Man dør ikke af at nægte sig selv mad. Kan du vitterligt ikke nægte dig selv et specifikt produkt, så hopper jeg med på "spiseforstyrrelses vognen" - det må være rent mentalt. Jeg har ikke rigtigt cravings i min "periode". Jeg kan godt have mere lyst til mad generelt, men er jeg mæt, så må jeg sgu' finde på noget andet at lave end at spise. Fjern fokus :) Nøgleordet er selvdisciplin.
  23. Cut, cut, cut..

    Hejsa.. Prøver lige at hente lidt hjælp i mol-foraet :) Jeg står og er igang med noget cut, hvor jeg lige netop skal kunne holde træning kørende. Jeg benytter mig af krop&kost, men jeg kunne virkelig godt bruge et par forslag til kaloriefordeling osv. Der er flere ting i det - for det første står jeg tit op før fanden får sko på. Starter træning 05.30 fx. Dette gør ofte, at jeg skal smide et ekstra måltid ind - dvs to morgenmåltider, men hvordan skal det så fordeles - 50:50 eller? Jeg har været på 2500kcal cut, men vil gerne ned på 2300kcal fast. Når jeg så er hernede, er det så fornuftigt at have en ædedag hver 14. dag - og hvor skal jeg så ligge her? 5000-6000kcal? Stats: Hunkøn, 20år. 178cm 73-75kg (72,7 igår, men det svinger meget pga væske). Aktivitet: 24-25t. om ugen lige pt(ca 15000kcal). Men nogle gange falder den til 16-17t. ugentligt. 80-85% cardio, 15-20% styrke < og det bliver der ikke ændret på Smil Fedt%: - jamen jeg er lost. Den vægt vi har i centeret har målt mig mange gange til 16,3 16,5 15,9 osv. Men så igår målte den mig lige pludselig til 21(efter morgenmad og 30min cykling ) lige ud, så det stoler jeg ikke på. Det skal nok gøres med en tang, hvis noget. Jeg plejer at spise noget havregrød m. æggehvider i om morgnen. Så har jeg det problem, at mine træninger varer en krig, og jeg får ganske simpelt ikke spist undervejs. Ved ikke, hvad jeg skulle spise, når det nu er cardio - jo en banan, er begyndt med bars osv, men det er også, hvad det bliver til. Frokost er tit noget salat m. tun og udo's - måske æg med blomme. Eller æggehvide omelet m. et æg i og grønt.. Osv. Men gerne bare rugbrød med æg eller havregrød.. Gider ikke rigtig gøre det store. Aften er os' ret fast kylling m. grønt osv. Det jeg er dårlig til er kulhydrat og mellemmåltider. Ja og olien.. Jeg hader den møgolie.. Kan jeg evt nøjes med 20g om dagen? Er der nogen, som kan bidrage med en mulig kcal fordeling? Evt tilskud? Og sidst - evt mængde, men det er jo ret svært.. Og også lidt ligegyldigt, hvis man har kcal på. Men jeg vil meget gerne have et forslag til en sådan kostplan :) Derudover får jeg self. vitaminer - og mit protein er 85% VIking og 80% whey. På forhånd tak :)
  24. Cut, cut, cut..

    Jo for søren :) men nej kender ham ikke.
  25. Cut, cut, cut..

    Nopes :)