cliberg

Medlemmer
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

About cliberg

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 07/11/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Hundested
  • Interesser
    Kampsport - Styrketræning - IT

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Størrelse og Styrke
  1. Stræk af Bryst?

    Heya Allesammen. Jeg har i mit program stående at jeg skal havde et stræk af Bryst på en bold - men den varighed der står på mit program står som 2*5/5 og der bliver jeg lidt i tvivl? er der nogen der kan komme med lidt input.
  2. Løn som Center personale?

    Hey Allesammen. Det lader til at jeg skal være med til at starte et fitness center op ;) hvilket jo er cool nok, men jeg har ingen anelse om hvad der er i lønninger i denne branche, er der monstro nogen der kan hjælpe mig med det? Det jeg leder efter er hvad en erfaren centerchef får, og hvad en deltids receptionist typisk får? Er der nogen der kan hjælpe med det?
  3. Hjælp til mavetræning

    Hejsa Jejes, og velkommen til, kan du sige noget mere om hvad det er for nogle øvelser som du laver? C
  4. Hejsa allesammen. Jeg har en veninde som har fået en skade på knæ/ skinneben, desværre en af den slags skader som ikke går væk igen :( hun vil meget gerne være i stand til at træne lår, men alle de lår øvelser jeg kender vil belaste knæet, og det kan hendes knæ ikke tåle. Hun træner så adductor og abductor, men det er jo ikke den firhovede muskel hun får fat på der. Nogle gode råd?
  5. Hvad dælen hedder den øvelse?

    Hvad er forskellen ved side lateral raises og ganske almindelige lateral raises? Og er lateral raises ikke hovedsageligt fangende den midterste deltoid og front lateral raises rammer mere den forreste?
  6. Hvad dælen hedder den øvelse?

    det var denne her http://www.weightliftingdiscussion.com/cablelateral.html super duper, den hed front lateral raises. Jeg siger takker, troede faktisk at lateral raises kun var til siden:)
  7. Hey allesammen. en af dem i vores træningscenter kører en øvelse, som han mener er fantastisk til skulderkammen, men jeg kan ikke rigtigt finde den omtalt nogen steder, så jeg håber da lidt at i kan hjælpe mig. Den laves på kabeltræk, med træk monteret ved gulvet, med ryggen imod vægtstakken. armen holdes nede med håndfladen ind imod vægstakken, og så hives hånden fra lodret til vandret, medens at albueledet holdes næsten strakt, således at man laver en halvcirkel. Ja jeg ved jeg er en Newb, men man kan jo kun lære på en måde. hvad hedder den, og hvor skal jeg finde et link til den.
  8. ISO-TENSION virker det?

    flot så glemte jeg linket. here you go http://bodybuilding.com/fun/becker20.htm
  9. ISO-TENSION virker det?

    Hey MOL. Ifølge denne artikel, så er ISO-Tension kanon, til at lave det Markerede look, både som en pre-fatigue øvelse, og en efterbrænder til en given øvelse. Men hvad mener i herinde? er det noget der virker, eller er det bare skysovs? Chris
  10. Tyk af træning?!

    Jeg vil anbefale dig at søge læge, det kunne være en væske ophobning, eller noget tilsvarende. Som andre siger, så kan det også være noget psykisk, og i det tilfælde vil jeg ligeledes anbefale dig at søge læge. Hvis du ikke er så meget til læge, så smid et billede herinde, før og efter træning, så kan vi jo se om vi kan se noget. Helst både fra siden og forfra.
  11. Min midlertidige kostplan

    Hola, lad os for det første lige høre, hvad du egentlig vil med den kostplan?? vil du cutte? vil du gaine ? vil du bare holde status quo? Jeg syntes at de 5166 kCal lyder af ret mange. Jeg kan se at du har et ret pænt motions niveau, men hvad laver du til daglig? er du stillads arbejder, eller sidder ( eller står ) på Kontor? Jeg har altid været tilhænger af IKKE at bulke, men bare ha et beskedent cal overskud på en 3-400 kalorier, hovedsageligt fra Protein. Men lad os nu bare sige at du vil Gaine, hvilket er det jeg tænker. Hvorfor lader du så ikke kroppen få lidt hvile? Du skal æde en shake klokken 02:00 og så har du lidt morgenmad klokken 07:30. De der 5 timer ind imellem ( plus lidt oven i hatten ) det er "normalt" ikke helt nok for en 22 årig mand. Mit bud ville nok være at skippe den shake klokken 02:00.
  12. Pot og træning

    Jeg har ikke hørt om at bradykardi kan stamme fra en pot rus, men det er selvfølgelig rigtigt at det kun er medens at man er påvirket af rusen, hvilket såvidt jeg kan læse er fra en 5-6 minutter og op til en to timer. Hvor lang tid Takykardi egentlig holder, er jeg dog ikke klar over, det meldte artiklen desværre ikke så meget om. Jeg søgte lidt mere på det, og så vidt jeg kan læse, så bliver bradykardi mestendels observeret i dyr, hvorimod at Takykardi, som følge af Delta-9-THC observeres i mennesker. Pubmed Cannabis 1977 PMID: 358885 [PubMed - indexed for MEDLINE] Pubmed kommer her Estrogenic effects of marijuana smoke condensate and cannabinoid compounds. Toxicol Appl Pharmacol. 2006 Aug 1;214(3):270-8. Epub 2006 Feb 24. PMID: 16499939 [PubMed - indexed for MEDLINE] jeg skylder nok at sige, at jeg hverken er læge, eller medicin studerende, arbejder blot med at fremsøge information og dokumenter til forskere i medicinal industrien.
  13. Vand slanker?

    Argumentet med at man har maven fyldt, kan jeg sagtens følge. Glad for at jeg ikke er helt galt på den, mente nu heller ikke at der var noget specielt fedtforbrænding gemt i vand. Der er selvfølgelig massere af andre gode grunde til at drikke vand, men specifik fedtforbrænding er ikke en af dem. takker for svarene.
  14. Pot og træning

    Heysa. Ifølge et studie foretaget af United States National Institute on drug Abuse, så er det faktisk en usandsynlig dårlig ide. Når man ryger pot, begynder ens hjerte at slå hurtigere. Dette er jo sådan set fint nok, men det betyder også at blodmængden, som pumpes rundt i systemet, bliver væsentligt mindre. Dette betyder at musklerne får mindre ilt, og syrer hurtigere til. Dette ifølge Annals of Internal medicine fra 1978 Dernæst så viser et studie foretaget i 2006, at røgen fra en joint, giver kroppen østrogene hormonale effekter i kroppen, hvilket kan forringe muskeltilvækst. dette fra Toxicol appl. Pharmacology 214 side 270 til 278. Så JA, det giver faktisk en rigtig negativ effekt på din træning, Ikke alene kan dine muskler ikke træne optimalt hvis du er høj ( husk også på at POT tager 2 uger før det er helt ude af systemet ( hos nogen længere tid )) Dernæst vokser de ikke ligeså meget, grundet den østrogene effekt.
  15. Vand slanker?

    Hej Allesammen. Min kone er begyndt til noget slankehold. På dette slankehold, har hun fået at vide, at hun skal drikke minimum 3 liter vand om dagen, også når hun ikke træner. Ifølge slanke-eksperten sætter dette fedtforbrændingen i vejret. Så er mit spørgsmål, passer det?? jeg har nemlig aldrig hørt at vand alene skulle havde en fedtforbrændende effekt? Jeg kan forstå at mavesækken bliver halvfyldt af vand, og derfor bliver man ikke lige så sulten, samt at det hjælper med fordøjelsen. Hvad siger i allesammen?