vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    457
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

vestjyden last won the day on November 25 2020

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Vestjysk dagligdag

    09-06-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 20kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. 2 x 5 x 90kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Er lige så stille ved at finde styrkeniveauet. 10-06-2021 Løb 10,5km 1h07m01s Varm varm tur.
  2. Vestjysk dagligdag

    31-05-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 65kg. Pull down i kabeltræk, bredt greb: 1 x 10 x 50kg 2 x 10 x 55kg. Arnold pres: 3 x 10 x 10kg. Flyers, i maskine: 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Kan ikke helt finde ud af hvor belastningen skal være, så frit efter humør, det næste stykke tid. 01-06-2021 Løb 9,5km 1h04m25s 03-06-2021 Løb 8,1km 56m33s 04-06-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70kg. 2 x 10 x 75kg Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 30kg. 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. 05-06-2021 Løb 5,6km 43m27s At kalde det løb er måske så meget sagt, men jeg kom ud af døren. Kan finde alle mulige undskyldninger, men kroppen gad bare ikke blive forpustet. 07-06-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 65kg. 1 x 10 x 70kg. 1 x 10 x 75kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 60kg 5 x 5 x 100kg. Lidt for tung, sidste rep var ikke kønne. Arnold pres: 1 x 10 x 10kg. 2 x 10 x 11kg. 08-06-2021 Løb 8,0km 55m02s
  3. Vestjysk dagligdag

    25-05-2021 Løb 5,7km 38m45s 26-05-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Kb swing 1h: 1 x (10+10) x 12kg. Bare for at lave noget mens jeg ventede på at 2 unge fyre dødløftede synkront, dvs snakkede om hvornår FCM smed guldet. Dagligdagen er ved at vende tilbage i centeret. Squat: 1 x 10 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 3 x 70kg. 3 x 3 x 75kg. 1 x 10 x 60kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 80kg. Bænk pres: 1 x 10 x 40kg. 2 x 10 x 50kg. Curl db. 1 x (10+10) x 10kg. 2 x (10+10) x 12kg. Trispeps ext. 1 x (10+10) x 10kg. 2 x (10+10) x 9kg. Laterals rais: 1 x 10 x 9kg. 27-05-2021 Løb 5,5km 36m31s 28-05-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 60kg. 2 x 10 x 70kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. Row low maskine: 1 x 10 x 60kg. 3 x 10 x 80kg. Laterals rais: 1 x 10 x 9kg. Havde lidt travlt 40min i alt. 29-05-2021 Løb 7,4km 48m12s
  4. Vestjysk dagligdag

    18-05-2021 Løb 7,5km 51m38s 19-05-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 3 x 3 x 70kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. Row Low maskine: 1 x 10 x 40kg 1 x 10 x 60kg. 2x 10 x 80kg. 20-05-2021 Løb 7,1km 49m17s 8 intervaller løbet på bakke, gik/joggede ned af bakken mellem intervallerne. 22-05-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. 3 x 3 x 90kg. 1 x 10 x 60kg. Bryst pres (Pure strength maskine): 1 x 10 x 20kg. 5 x 10 x 40kg. Pull down i kabeltræk, bredt greb: 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 55kg. Arnold pres: 3 x 10 x 10kg Curl db. 3 x (10+10) x 10kg. Triseps ext. 3 x (10+10) x 8kg. Mine arme er latterlige slappe! 23-05-2021 Løb 6,4km 41m07s
  5. Vestjysk dagligdag

    11-05-2021 Løb 10,0 km 1h05m41s 13-05-2021 Løb 6,3 km 43m47s Social tur, vældigt hyggeligt. , 14-05-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 65kg. 2 x 5 x 70kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 3 x 5 x 65kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 80kg. Pull down maskine, smalt greb: 3 x 10 x 50kg. 15-05-2021 Løb 5,5km 42m09s Var ufattelig doven, kroppen var overhovedet ikke til noget. Så bare en restitutions tur, med efterfølgende udstrækning. 16-05-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. En bunke forskellige genoptræningsøvelser for skulder. Curl db: 3 x (10+10) x 11kg. Triseps ext: 3 x (10+10) x 9kg. Helt underligt at træne arme, har ikke gjort det i ca. 1 år tror jeg. Bryst pres (Pure strength maskine): 3 x 10 x 40kg. Der er plads til forbedringer! Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 80kg. Sjovt. I nogle øvelser har jeg tabt meget i styrke, i andre er tabet mindre. Det kommer nok igen, der skal bare arbejdes på det.
  6. Vestjysk dagligdag

    08-05-2021 Løb trail 10,8 km 1h29m09s Skov tur, nu med tid nok. Bakke op og bakke ned, men skøn tur i det spirende forår. Kunne godt mærke mine forlår og læg til sidst. 09-05-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 5 x 80kg. De sidst to sæt med mix greb, ellers dobbelt overhånd. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. Row maskine øver ryg: 1 x 10 x 1/2 stak. 1 x 10 x hel stak. latterlig maskine, så stærk er jeg heller ikke. Row maskine, nedre ryg: 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70 kg. 2 x 10 x 80kg. Det passer meget bedre. Stoppede mens legen var god. Afventer hvordan kroppen har det i morgen. Det er 5 måneder siden jeg løftede noget af betydning, og kan godt mærke at det er længe siden sidst.
  7. Vestjysk dagligdag

    04-05-2021 Løb 8,0 km 51m31s 06-05-2021 Løb trail 4,5 km 36m26s Tiden løb fra mig, så det blev bare en tur på bakkerne. 11-04-2021 Kettlebell Kb. swing 1h: 5 x (10+10) x 12kg. ss med Bulgarsk split squat: 5 x (10+10) x Bw Row 1 h. 5 x (5+5) x 28 kg. ss med Armstrækker 5 x 5 x Bw. Laterals raise 3 x 10 x 5kg. ss med Læg 1ben stående: 3 x (10+10) x bw. Bare for at komme i gang igen. Alt overstået på 30 min.
  8. Vestjysk dagligdag

    Ikke meget at berette. Jeg har bare lige holdt skruen i vandet mht. til løb. 27-04-2021 Løb 8,8 km 56m49s 29-04-2021 Løb 8,2 km 54m31s 01-05-2021 Løb 6,3 km 40m41s
  9. Vestjysk dagligdag

    22-04-2021 Løb 7,6 km 49m26s 23-04-2021 Kettlebell Row 1h: 3 x (5+5) x 28kg Armstrækker: 3 x 5 x Bw. Bare for lige at røre mig. 25-04-2021 Løb trail 11,0 km 1h29m34s Tur i skoven for at nyde det dejlige vejr. 26-04-2021 Kettlebell Kb. swing 2h: 5 x 10 x 16kg Globlet squat: 5 x 10 x 16kg Laterals raise: 6 x 10 x 5kg Armstrækker 6 x 5 x Bw. Lunges: 4 x (5+5) x Bw.
  10. Motion i balance™

    "Det vil sige, at det langsomme løb er virkelig langsomt" Den har jeg i årevis prøvet at "sælge" til dem jeg løber med, men det er svært, men giver god mening, med stor variation i tempo.
  11. Langt pokker i MOL

    Av. Godt der ikke skete mere med dig. (håber lidt at bilen fik en bule så han kan huske det)
  12. Vestjysk dagligdag

    17-04-2021 Løb 6,4 km 41m27s 18-04-2021 Kettlebell Swing 1h: 3 x (10+10) x 12kg Bulgarsk split squat: 3 x 810+10) x Bw. 19-04-2021 Kettlebell Row 1h: 5 x (10+10) x 16kg Armstrækker: 5 x 5 x Bw. 20-04-2021 Løb 7,3 km 46m53s Trænger til en længere løbetur, men det bliver nok først i weekenden.
  13. Vestjysk dagligdag

    13-04-2021 Løb 6,9 km 45m25s 15-04-2021 Løb 8,6 km 55m26s Ikke meget at berette, er lidt hængt op. Satser på at nå et lille pas med kettlebells sener i dag.
  14. Vestjysk dagligdag

    08-04-2021 Løb 6,0 km 39m21s 10-04-2021 Løb 6,8 km 44m44s 11-04-2021 Kettlebell Kb. swing 1h: 1 x (10+10) x 12kg. 4 x (10+10) x 16kg ss med Armstrækker 3 x 5 x Bw. (1. sæt på knæ) Skal til at varme om, kroppen vil ingenting, bortset fra at brokke sig, de første minutter. Bulgarsk split squat: 3 x (10+10) x Bw ss med Row 1 h. 3 x (10+10) x 28 kg. Dejligt lige at få sig rørt, var ellers ved at side fast i lænestolen med en bog.
  15. Vestjysk dagligdag

    06-04-2021 Løb 5,5 km 34m33s Hyggelig social tur. 07-04-2021 Kettlebell Kb. swing 1h: 6 x (10+10) x 16kg Front squat med kb: 6 x 10 x (12kg. + 16kg.) Armstrækker 3 x 5 x Bw. Læg 1 ben, stående: 3 x (10+10) x Bw. Det er pudsigt, men det er som om musklerne ikke rigtig vil "tænde" og være eksplosiv. Jeg har stadig muskelmasse, så det er ikke fordi mine muskler er forsvundet. Men jeg har jo heller ikke løftet noget af betydning længe.