vestjyden

Medlemmer
  • Posts

    744
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    46

Everything posted by vestjyden

  1. 11-07-2024 Løb 6,2 km 43m05s Troede jeg kunne finde vej, men fik mig rodet ud i noget smat i en sjællandsk skov. Fik også badet/svømmet lidt. Vandet var absolut dejligt på nordkysten. 13-07-2024 Løb 4,7 km 34m31s Social tur. Hjemme i Jylland igen, der skulle lige snakkes.
  2. 02-07-2024 Løb 7,2 km 47m21s Social tur. 04-07-2024 Løb 6,1 km 38m51s 06-07-2024 Løb 6,7 km 44m59s Social tur. Er lidt presset på tid, så når ikke så meget. Jeg tager en tur til nordsjælland i næste uge, så må vi se hvad jeg får lavet. Håber lidt på en svømmetur i havet.
  3. Tjaa, hvis kongeriget skrumper ind til Sjælland, så passer det nok meget godt Vi havde lidt støvregne fra morgen, ellers glimmeren løbevejr, overskyet med stedvis sol. 01-07-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Squat: 1 x 5 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 3 x 5 x 70kg. Bryst pres maskine, plate loade: 1 x 10 x 40 3 x 10 x 50 Row, low maskine: 1 x 10 x 70 1 x 10 x 80 1 x 10 x 90 Stræk af It-bånd og balle.
  4. Ang. cykelgave dilemma: Der hvor det bliver svært, er hvis gaven er af så stor af værdi, at han føler sig i gæld til dig, det kan ødelægge relationer. Hvis værdien er inde for rammen af normen, syntes jeg det er en sjov ide. Hvis konen siger god for den. Som Henrik skriver er det svært at give et klart svar.
  5. 27-06-2024 Løb 76,4 km 43m53s Social tur med lidt fartleg. 29-06-2024 Løb 4,3 km 28m31s Social tur. 30-06-2024 Trailløb 9,0 km 1h02m40s Der var ikke mange højdemetere, men en del grus/sand. Smuk tur, det holdt endda tørvejr på hele turen.
  6. Tillykke. Det var vist meget godt konen vækkede dig.
  7. 24-06-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Squat: 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 30 1 x 10 x 40 1 x 10 x 50 Row i kabeltræk: 1 x 10 x 50 3 x 10 x 70 25-06-2024 Løb 7,3 km 49m35s Social tur, men fik flettet lidt tempo intervaller ind til sidst. 26-06-2024 Styrke Opvarmning: Cykkeltur til center Dødløft: 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 4 x 5 x 80kg. Bryst pres maskine, plate loade: 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Pull down maskine, plate loade: 1 x 10 x 40kg. 5 x 5 x 80kg. Planke: 1 min. Stræk af It-bånd og balle.
  8. Håber du finder årsagen til din fod irritation. Småskavanker uden "adresse" er bare træls.
  9. 17-06-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Squat: 1 x 5 x 40kg. 1 x 5 x 60kg. 4 x 5 x 70kg. Bryst pres maskine, plate loade: 1 x 10 x 40 3 x 10 x 50 Pull down maskine: 1 x 10 x 50 1 x 10 x 55 1 x 10 x 60 1 x 10 x 65 Stræk af It-bånd og balle. 18-06-2024 Løb 3,5 km 31m07s Social tur, med "pause" indlagt, div. kropsvægt øvelser, armstrækker step up osv. Et udemærket og sjovt koncept. 20-06-2024 Løb 6,5 km 42m41s 23-06-2024 Løb 9,4 km 1h00m55s Søndagstur i solskin. Social tur,
  10. 06-06-2024 Løb 6,9 km 46m25s 07-06-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Squat: 1 x 5 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 5 x 5 x 70kg. Bryst pres maskine, plate loade: 1 x 10 x 20kg. 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Row. Db.: 1 x (10+10) x 22½kg. 1 x (10+10) x 24kg. 1 x (10+10) x 25kg. 1 x (10+10) x 26kg. håndvægtene har nogle underlig spring, men det var det der stod på dem. Stræk af It-bånd og balle. 08-06-2024 Løb 5,1 km 36m11s Social tur, der blev snakket. 09-06-2024 Løb 4,1 km 26ms Var rastløs, det kan løbes væk. 11-06-2024 Løb 5,9 km 36m46s Let trail, flad rute, løbet næsten all out. 13-06-2024 Løb 7,0 km 47m00s Social tur, med lidt fartleg. 14-06-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Squat: 1 x 5 x 30kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 4 x 5 x 70kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40 3 x 10 x 50 Pull down i kabeltræk: 3 x 10 x 50 Stræk af It-bånd og balle. Min styrketræning halter lidt. Var overhovedet ikke oplagt. Jeg lagde mig syg dagen efter. æv.
  11. 03-06-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 5 x 80kg. Bryst pres (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Pull down. (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Stræk af It-bånd og balle. 04-06-2024 Løb 5,8 km 37m55s Rolig social tur.
  12. 31-05-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Squat: 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 3 x 80kg. 1 x 10 x 60kg. Row. (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 80kg. 4 x 5 x 90kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 35 1 x 10 x 45 3 x 10 x 55 Baglår maskine): 3 x (10+10) x 20kg. Læg, stående, 1 ben: 1 x (10+10) x bw. 2 x (15+15) x bw. Stræk af It-bånd og balle. 02-06-2024 Løb 8,4 km 55m42s Stille søndagstur.
  13. Håber det kommer til at gå bedre næste uge
  14. Så gik tiden da lige. Da jeg er jysk mester i overspringshandlinger, har jeg manglet lidt tid i døgnet. Hvilket ikke er nyt 18-05-2024 Løb 5,2 km 37m30s Social tur. 19-05-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 5 min. + 15 min. på cykkel Squat: 1 x 5 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 2 x 10 x 70kg. 1 x 10 x 60kg Bryst pres maskine: 1 x 10 x 90 pund 1 x 10 x 105 pund 2 x 10 x 120 pund pull down maskine: 1 x 10 x 50 1 x 10 x 60 3 x 10 x 70 Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. 21-05-2024 Løb 6,8 km 43m21s Social tur. 22-05-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Squat: 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 3 x 5 x 75kg. Bryst pres (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Row. Db: 1 x (10+10) x 22kg. 1 x (10+10) x 24kg. 1 x (10+10) x 26kg. Stræk af It-bånd og balle. 23-05-2024 Løb 5,5 km 37m21s Social tur. 24-05-2024 Styrke Squat: 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 2 x 5 x 80kg. 1 x 5 x 70kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40 1 x 10 x 45 2 x 10 x 50 Pull down: 3 x 10 x ?? (halvtungt) Laterals raiss: 3 x 10 x 10kg. Benpres, plate loadet: 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 80kg. 1 x 10 x 120kg. 1 x 10 x 160kg. Ret nemt, skulle bare lige prøve. Stræk af It-bånd og balle. 26-05-2024 Løb 7,9 km 55m36s 27-05-2024 Spinning 1h En std. time. 28-05-2024 Løb 7,3 km 49m16s Social tur. 29-05-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Squat: 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 2 x 10 x 70kg. Bryst pres (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Row. (pure strength maskine): 1 x 10 x 60kg. 3 x 10 x 80kg. Baglår (pure strength maskine): 3 x (10+10) x 20kg. Læg, stående, 1 ben: 1 x (10+10) x bw. 2 x (15+15) x bw. Stræk af It-bånd og balle. 30-05-2024 Løb 5,3 km 34m57s Med indlagt 5 x 250 meter spurt. Eller det er så meget sagt, jeg løb så hurtigt jeg kunne. Mellem hver spurt var der indlagt 3 x 45 sek. kropvægtsøvelser. Jeg fik pulsen op!
  15. På min netbank er der nogle beløbsgrænser, bla. på kortbetaling. Dem kan jeg selv ændre hjemmefra. Bare et forslag.
  16. 13-05-2024 Spinning 1h En std. time. Trængte til at bevæge mig. Kørte timen lidt som restitution, pulsen kom kun rigtig op en gang. 14-05-2024 Løb 6,1 km 40m47s Social tur. 15-05-2024 Styrke Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Squat: 1 x 5 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 3 x 75kg. 2 x 5 x 80kg. 1 x 10 x 60kg Bryst pres maskine: 4 x 10 x ?? Maskinen havde nogle underlige vægt angivelser som ingen mening gav. Row i kabeltræk: 1 x 10 x 40 1 x 10 x 50 3 x 10 x 60 Curl, db: 2 x (10+10) x 12kg. Triseps ext. db.: 2 x (5+5) x 12kg. 12kg. er for meget, men det var den mindste håndvægt. Stræk af It-bånd og balle. 16-05-2024 Løb 7,0 km 45m49s Social tur, men fik løbet 2 x 1 km i friskt tempo.
  17. Av av av. God bedring. Håber du vender dig til slyngen hurtig.
  18. Træning i kalorieoverskud kan bare noget. At vi så er nogle der ikke kan styre det der kalorieoverskud, er en anden historie Jeg har selv leget lidt med faste, det er åbenbart meget forskelligt hvordan det bider. jeg mærker det mest ved løb, og lidt på humøret mellem 12. og 14. time.
  19. 11-05-2024 Løb 6,1 km 41m05s Social tur. Det er vist på tide at købe et par nye sko, mellemsålen har mistet alt støddæmpning. 12-05-2024 Styrke Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Dødløft: 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70kg. 1 x 10 x 80kg. Bryst pres (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Bulgarsk split squat: 3 x (10+10) x Bw. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Stræk af It-bånd og balle. Havde lidt travlt, det tog en ½ time i alt.
  20. 07-05-2024 Del 1: Løb 6,9 km 45m11s Social tur, de sidste par km dog noget hurtigere. Del 2: Styrke Squat: 1 x 5 x 60kg. 1 x 1 x 70kg. 2 x 10 x 60kg. De 70 kg. føltes bare forkert, så skar lidt i kg. Horisontal pull up.: 3 x 10 x bw. Armstrækker: 3 x 10 x bw. Curl i kabeltræk: 3 x 10 x halvtung Triseps i kabeltræk: 3 x 10 x halvtung stræk af It-bånd og balle. Slog 2 træninger sammen grundet tid. 10-05-2024 Løb 8,6 km 57m03s Stille tur i solskin.
  21. "Jeg rullede fint rundt, så jeg tog ikke fra med hænderne eller noget." Godt der ikke skete mere. Men jeg er altid imponeret over de mennesker, der lige kan trække et rullefald i et styrt. Jeg stivner fuldstændig og tager typisk hele skraldet med hænderne. Som skrevet før. Du kan altså et eller andet, med at skrue cykler sammen der ser godt ud.
  22. 02-05-2024 Trailløb 6,3 km 41m35s Ualmindlig kringlet bulet tur, men underlaget var fint. Prøvede at løbe all out, men på et singeltrack stykke blev jeg lidt låst bag nogle løbere. Det endte med et pulssnit på 145, de sidste 2 km var pulse 150 og 151 i snit. Så min syregrænse er nok mellem 145 og 147 (Syregrænse, An-tærskel, hvad kalder man den egentlig?) Dermed har jeg et udgangspunkt for, hvor jeg kan ligge min puls. 03-05-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Planke: 1 min. Sideplanke med bøjet standben og benløft: 1 x (10+10) x Bw. Bryst pres (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 4 x 10 x 50kg. Row (pure strength): 1 x 10 x 40kg. 4 x 10 x 80kg. Arnold pres: 1 x 10 x 10kg. 2 x 10 x 12kg. Glemte stræk af It-bånd og balle. Mine ben var lidt mærket af gårdagens løb, så sprang over. 05-05-2024 Løb 8,5 km 56m45s Stille solo tur i søndags regnvejr.
  23. 29-04-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Squat: 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 2 x 10 x 70kg. Den bedste omgang squat længe, ingen sener eller muskler brokkede sig. Bryst pres (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Pull down (pure strength): 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 80kg. 2 x 10 x 85kg. Læg, 1 ben, stående.: 3 x (15+15) x bw. Stræk af It-bånd og balle. Hurtig omgang sen aften. 30-04-2024 Løb 6,3 km 44m13s Social tur, men fik lagt lidt fartleg ind. 4 korte ryk på 300 til 500 meter. Det virkede, fik pulsen op over 170, hvilket er længe siden sidst.
  24. 26-04-2024 Styrke Opvarmning: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 60kg. 5 x 5 x 80kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 75pund. 1 x 10 x 90pund 3 x 10 x 15pund. Ok maskine, men vægtangivelsen er underlig. Pull down maskine: 1 x 10 x let 3 x 10 x 80 Skulderpres db.: 3 x 10 x 12kg. Nyt center med underlig blanding af maskiner. Glemte stræk af It-bånd og balle. 27-04-2024 Løb 7,6 km 50m16s Lidt tempo til sidst. 2,6km med 6m14s/km