Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

Armored female->

Du skriver at du drikker en del cacao.

Har du været ude for at den nogen gange har en besynderlig kemisk bismag? Det er sket med Matilde´s nogle gange (cirka 4 måneders holdbarhedstid) for mig og det er ikke sjovt når man er tørstig.

Det er somregel så slemt, når det er, at den må hældes ud.

Gu´ved om det er halvgiftigt?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der ryger ganske rigtigt en liter cacao ved hvert styrketræningspas. Det er dog sjældent Mathilde, da FDB's er lidt billigere. Jeg har aldrig oplevet en kemisk bismag i en cacaomælk (jeg ville ikke være i tvivl, hvis du siger den skal hældes ud), men kun en gang i mellem en klumpet konsistens (trods rystning), der ikke får cacaoen til at smage anderledes.

Og træningsloggen:

24.6: Jeg sov fra spinnertimen, og orkede heller ikke en løbetur senere hen -_-

25.6: Stemdag.

Squat: 40 x 5, 45 x 5-5-5, 40 x 5.

Her kan jeg mærke, at jeg for alvor har et sticky point når lårene passerer vandret. Kan boxsquat, front squat eller CAT hjælpe på det, monstro??

Incl. BP: 37,5 x 8-8-6, 35 x 6

Calfpress, strakte knæ: 112,5 x 13-12, supersets med mave på swissball 5 x 25, 10 x 16

Dips: BW x 6-4, ass. 5 bl. x 10.

Upr. row: stang+17,5 x 10-9.

En OK dag uden de store banebrydende resultater, men det skal jo også til... :)

Link to comment
Share on other sites

>> mvp.

Jeg kan godt nikke genkendene til det med cacaomælken. Det sker - med lang tids mellemrum - at de smager direkte dårligt.......Nogle af mine venner har også nævnt det nogle gange. De er direkte udrikkelige :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Jarvig & Thomas J. - TJ har ret, jeg har et overgemt medicinstudie bag mig t.o.m. 11.semester. Undskyld den simple gennemgang, men jeg tog neurobiologi i 1996 og har siden solgt bogen. Så jeg kører ofte på hukommelsen alene, og der er desværre røget et par detaljer hist og her <_<

PS, jarvig: Se lige svaret i "Sådan skal man se ud"-tråden... ;)

Link to comment
Share on other sites

Det mere seriøse:

26.6; Spinner 1. Tid 52,05 - gennemsnitpuls 153 (hmm, tung time) og kcal 487/35% fedt.

27.6: Trækdag.

Sumo DL: 60 x 10, 70 x 5-5-5-5. Efter squat sidste gang havde jeg ondt i ve. quadriceps nederst. Denne gang sumo gjorde det ikke bedre - jeg holder lige pause et par dage.

Ass. Chinups: 8 bl. x 8-8-7-7 (går lidt bedre her efter jeg holder længere før failure, ca. 2-3 reps).

Stifflegged DL: 40 x 10, 45 x 10.

Incl. row; 37,5 x 12, 40 x 9.

Hyperextensions, 10 kg skive x 10-10.

Pinchgripping med 10 kg skiver (ooff, der er godtnok forskel på ve og hø hånd...)

28-29-30.6 og 1.7: Kold tyrker for at få ro på venstre quadriceps. Passede mig fint (skulle til Kbh. :beerchug: )

2.7: Stemdag.

Bænkpres; 50 x 5, 55 x 5-4-4-4.

Prøvede forsigtigt til med front squat (dog som altid full squat B) ): 35 x 8-5-5-5-5. OK! :)

Sidd. læg: 50 x 10, 52,5 x 9.

DB skulderpres: 11,5 x 11-8-6.

Triceps press: 7 bl. x 8-7, 6 bl., 2 tillæg x 7.

Leg raises 8-8-8.

Link to comment
Share on other sites

3.7: Lille løbetur. Det går ikke særlig godt med det cardio, som jeg næsten er afhængig af for at kunne cutte <_< Kosten går det noget bedre med.

4.7: Trækdag.

Dødløft: 70 x 5-5, 75 x 5-5-5.

DB row: 24,5 x 8-8-7-6.

Goodmornings: 40 x 9-8.

Closegrip pulldown: 65 x 8-6-6.

Hammercurls stang+15: 12-10. Jeg har vist syltet denne øvelse for meget :unsure:

Lidt shrugs med et par 27 kg håndvægte der lige lå der til det samme :) (øvre trapz får rigeligt ved DL, det kunne være jeg lige skulle styre de her shrugs lidt).

Hyperextensions: 10 x 10-10.

En god træningsdag, bortset fra den fugtige varme :dead:

Generelt pusler jeg lidt med at putte noget accelerationstræning med bænkpres og squat ind et eller andet sted i håb om styrkefremgang. Jeg går også og spekulerer på, hvordan jeg kan spare mine lår og særligt mine glutes for yderligere vækst uden at kompromittere væksten på overkroppen. Jeg vil gerne fortsætte med (front)squat & DL, men har efterhånden et gevaldigt problem med bukser (har kun 1 ud af ca. 15 almindelige par busker og to par (ud af 7) arbejdsbukser tilbage - udover træningstøj). Når jeg nu har smidt lidt underhudsfedt, så hjælper det nok lidt :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Jaeh, foreløbig har jeg kun kørt opvarmningsperioden til min cutteperiode i 2 uger. Jeg er kommet nogenlunde af med det fedt, der røg på i sidste måned, hvor jeg tog 3 kg blandet fedt/muskler på. Det kan jeg se på, når jeg sammenligner målinger med tang. Jeg ved ikke hvor mange gram det drejer sig om, for jeg vejer stadig 77,8 kg.

Jeg savner guldkaramellerne :cries:

Link to comment
Share on other sites

5.7: Spinner 1.

Tid 50,34, gnmsnpuls 159 og kcal 502 (35 % fedt). Egentlig er det lidt omsonst at holde øje med dataene her i spinning. Man kan jo ikke se belastningen på cyklen eller hvor langt man har cyklet. Pulsuret kommer noget mere til sin ret på løbeture, hvor man kan se distance og tid. Men alligevel er det meget rart at holde øje med pulsen så man ikke falder for meget mens instruktøren snakker (ikke at jeg har forsøgt at køre til i pauserne alligevel :rolleyes: ).

6.7: Stemdag.

CAT squat: 30 kg x 3^8 sets.

30 kg var lidt for lidt, jeg kunne hoppe i slutningen af bevægelsen. 35 kan nok gå an, men med højere tror jeg, at jeg bliver for langsom når jeg passerer vandret (mit sticky point). Eller det er måske ligegyldigt ?

Incl. BP: 37,5 x 8-8-7-7.

Calfpress str. ben: 120 x 10-10.

Dips: BW (har aldrig nogensinde været tungere end idag, 78,5 kg og iiih hvor er jeg god til at cutte <_< ) x 6-4, og

Assisted dips 4 bl. x 7.

Upright row: stang+17,5 x 11-10-10 supersets med weigthed abs 40 x 15, 50 x 10-10.

En god dag :bounce:

Det bliver vældig sjovt at se nogen af jer i aften - jeg glæder mig også til at tjekket min teknik, særligt i squat.

Link to comment
Share on other sites

MOL-træffet var en ren succes!!

Nu vil jeg ikke skrive for meget, for ikke at ødelægge Xax's kommende artikel. Stærkmandskonkurrencen var dog en imponerende forestilling :dropjaw:

Og søde lille jeg, der aldrig har prøvet at maxe for alvor i de tre styrkeløft, fik:

Bænkpres 70 kg B)

Squat 70 kg (30 kg endnu, Xax :hehe: )

Dødløft 100 kg :devil: Ikke at det er særligt meget for nogen af jer andre herinde, men jeg er lidt stolt af mig selv :bblush: Jeg har ovenikøbet trænet tidligere i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er mega-imponeret over dig, Armoured Female!

Ikke nok med du mødte op ene kvinde til træffet uden at kny, næh du leverede også kanonflotte løft, og satte lige alle drengerne til vægs med utroligt flot squat-teknik. :dropjaw:

Og hvad med den styrleløfter-licens? :poking:

Link to comment
Share on other sites

Armoured female, du styrer for vildt. Som Klaus er inde på, det er kækt af dig at møde op ene kvinde, det er sarjt!!! Respekt!

Og endnu engang tillykke med dine løft, du imponerede samtlige gutter til træffet!

Jeg glæder mig til at se billedet af dig i "spændetrøjen"! :D

Link to comment
Share on other sites

I er godt nok søde :bblush:

Men det er såmænd ingen sag for mig at dukke op ene quinde, det er jeg efterhånden vant til i alle mulige andre sammenhænge.

Rart at vide, at mit squat ikke er lousy - det var ellers min opfattelse (men det er da også blevet bedre på de tre mdr. jeg har arbejdet seriøst på det).

-> Klaus, licensen bliver det vist ikke til (hvis overhovedet) før jeg er færdig med min uddannelse, det kommer nok til at knibe lidt med overskuddet når jeg skal pendle til KBH i ca. et år :dead:

-> Barbie, tror desværre ikke billedet blev til noget (kameraet var fyldt op, hvor trist :lol: )

Men tænk, hvis man kunne komme op i det unikke selskab af kvinder, der bænker +100 kg (en 3-4 stykker i DK) :dropjaw: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share