Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Imponerende løft AF. 70kg i bænkpressen er mere end hvad mange drenge kan presse - de 75kg havde du fået, hvis du havde brugt en bænkpres trøje (kan kun på det varmeste anbefale en sådan :D )

Det er Ripper der kan ses på løft nr. 2 og mig på løft nr. 3 :D

Link to comment
Share on other sites

Både fremragende bænk og dødløft du lavede igår aftes. 100 i dødløften med god form, det er sgu flot. Hvor jeg træner, er der ikke en eneste pige der bænker/dødløfter/squatter, så det er jo helt fornøjeligt når man ser en af det modsatte køn præstere så flotte løft.

Og som de andre siger, så klø på.... så er jeg ikke i tvivl om at du vil nå de 100 kg! :devil::kickass:

Link to comment
Share on other sites

der er ingen tvivl om at du kan komme langt med styrkeløft, hvis du satser på det.

du har en flot stil i alle tre løft.

MEN du har også en typisk pige/kvinde mentalitet, (det er der også mange mænd der har) du var sikker på at du ikke kunne løft kiloen inden du kom til stangen.

100 kilo lette i dødløft, 110 du kunne ikke rokke den fra jorden.

men det er jo noget der kan laves om på.

du har en rimlig flot teknik i din løft.

så en tre kamp sidst på året på 110 i squat 85 i bænk og 130 i dødløft.

det skulle du nok kunne lave.

HVIS du kan koble hovedet fra.

held og lykke med træningen.

jfk

Link to comment
Share on other sites

Tak for tipsene!

MEN du har også en typisk pige/kvinde mentalitet

Oooofffgh, den sved! Men så forstår jeg ikke, at jeg klarede de 100 i DL, for det havde jeg ligegodt heller ikke regnet med...

Min manglende selvtillid i disse løft bunder i mgl. erfaring, tror jeg. Man skulle næsten tro du kendte mig bedre, nu føler jeg mig så provokeret, at jeg har lyst til at løfte så tungt så jeg taber skidtet ned i hovedet på mig selv hver gang :jehon:

PS: 110'eren lettede da 5 cm :bblush:

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAARRRRGGH! Dødløft Dødløft Dødløft DødløftDødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft Dødløft DødløftDødløft Død...

Nåeh, klokken er 23 og centeret har jo lukket. Jeg tager flux ud og dødløfter min motorcykel :devil:

(Godt den er kaskoforsikret :dead: )

Link to comment
Share on other sites

det var nu også ment som en provokation.

der var meget forskel på den måde du gik til stangen ved 100 og ved 110.

men det skal nok komme, en 5 * 5 cyklus vil nok være noget du får meget ud af.

så det er jo bare med at kæmpe vidrer.

Link to comment
Share on other sites

-> KlausJensen: Trigamien virker tiltalende :lol: Kan dit pulsur vaske op og gøre rent?

->jfk: Som sagt, det virkede ;)

Og så loggen...

7.7: Dag 1 efter MOLtræf. Jeg var øm og skrottede al cardio, bortset fra 6 timers havearbejde (eksstirpation af en mutant-efeu, der var ved at æde min terrasse).

8.7: Trækdag.

Sumo DL: 80 x 5 x 5. Kan sagtens øge til 85-90 stykker. Nu ærgrer det mig egentlig lidt, at jeg ikke prøvede at maxe med sumostilen til MOLtræf. Nå, men det må jeg prøve en anden dag, når jeg husker nogen straps.

Ass. chinups 8 bl. x 8-8-8-8.

Stifflegged DL: 50 x 10, 55 x 10.

Incl. row: 40 x 10-10.

Hyperext.: 10 x 10-9.

Statisk hold 100 kg 4 gange á max 5 sekunder :jehon:

Endnu en go' dag. Mine underarme er ligeså svage som de ser ud (men det vidste jeg egentlig godt :bblush: )

Link to comment
Share on other sites

9.7: Aflyste en spinner-3 time. Dovenskaben længe leve B)

10.7:

Front squat: 40 kg, 5x5.

CAT bænkpres: 40 kg, 3^8.

DB skulderpres; 11,5 x 10-8-8.

Triceps pushdown: 7 bl. x 10-8-6.

Hanging leg raise: 8^3.

Crunches på bænk x 1 sæt.

Fy for den onde, hvor var det lummert :dead:

Brugte iøvrigt meget tid på at snakke idag - jeg er ved at smøre for, at centeret skal melde sig ind i styrkeløfterforbundet :bounce:

Link to comment
Share on other sites

11.7: Viste god vilje og tog ned i centeret til en spinner-3. Desværre havde jeg kigget på vinterprogrammet, så der var ingen spinnertime :wacko: Receptionisten foreslog en cardiomaskine, hvorefter jeg kiggede underligt på hende og gik hjem og dovnede B) Hmm - cutteperiode? Den bliver vist lang... :headwall:

12.7: Trækdag.

:bowdown: Dødløft: 80 x 5x5 (øger næste gang).

DB row: 24,5 x 8^4 (øger også næste gang) :banana:

Goodmornings: 40 x 10-9 (øger måske næste gang) :)

Closegrip chinups 3 reps <_< og CG pulldown 65 x 7-5 (øger IKKE næste gang) :bblush:

Hammercurls stang+17,5 x 8-8 supersets med shrugs 55 x 12, 60 x 10.

Hyperextensions 10 x 10-9.

Distale quadriceps knirker stadig efter konverteringen til 5x5, og jeg føler mig generelt lidt ældre over det hele. Jeg tror lige jeg venter og ser, om det snart er tid til en deload uge.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share