Armoured female


Armoured female
 Share

Recommended Posts

13.7: Lille løbetur med tømmermænd.

14.7: Absolut ingenting B)

15.7: Stemdag.

CAT squat: 40 x 3^8.

Bænkpres: 55 x 5-5-5-5-4.

Upr. row: stang+20 x 10-9.

Dips: 5-4 og ass. dips 4 bl. x 7.

Weigted abs: 50 x 12 og 55 x 9-8.

OK træningsdag, men nu er der efterhånden gået ged i mit gamle program, efter jeg har indført CAT-øvelser. Jeg laver lige et nyt (kommer senere :) ).

Og så en proklamation: Jeg vil gerne udråbe mig selv til MOL's slankeekspert.

Alle jer andre (Jarvig13, Litopsi, Arne, Klausjensen osv) må hermed gerne gå tudende hjem. Jeg er vægttabets superstar :banana: Min vedholdenhed i cardiodisciplinen er legendarisk! Min smalkost er næsten ikke-eksisterende! Mit underhudsfedtlag forsvinder med lynets hast!! :lol: :lol: :lol:

Arj - med den hastighed mit vægt"tab" andrager, så runder jeg 100 kg til nytår (+1 kg/uge på det sidste).

Min cutteperiode er hermed slut (før den egentlig begyndte for alvor :bblush: ). Jeg har aldrig vejet mere (79,2 kg - bare vent til jeg loader kreatin i næste uge)

:bomb:

Jeg tror, jeg tager den langsomme omfordeling fra fedtmasse til fedtfri masse under en let stigende vægt istedet. Det passer bedre til mit cardio-motivations-niveau (det hjælper lidt, når UV-rugbysæsonen starter til september (og grillsæsonen slutter :cheeburga: ).

Okay, jeg gik halvhjertet ind i det. Cardio er noget jeg skal tvinges til, og det kommer til efteråret med løb (politiskoleophold truer forude :dead: ).

Men bare rolig, jeg er ikke ked af det. Sålænge det meste er muskler, så går det nok :banana: :banana:

Nå, en pointe fra cutteeksperten: Cut aldrig i sommerferien :)

Den lyse side: Min manglende fremgang i dips og chinups har en årsag :sweetsun:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Man, du også! Jeg er ikke styrkeløfter, snøft! :weeping:

Der går rigtig eksplosiv i den, er også selv begyndt at lave eksplosiv bænkpres, "ekplosiv millitary press" (Clean & press), eksplosiv mig her og eksplosiv mig der........ men det virker tilsyneladende, kan du mærke en styrke forføgelse?

Link to comment
Share on other sites

:cry_ani: :crying: :cry: :cries: :cwm14:

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL JEG VIL HJÆÆÆÆÆÆÆM!!!!

:eek: inden du får set dig om slår du jo Claus Styker af banen (så ham i øvrigt i Føtex den anden dag.... ville gerne have sagt noget kækt, men kunne heldigvis ikke komme i tanke om noget)

Overskrift i BT 2003

Armoured Female: vor tids største vægttabsguru!! kåret til familijournalens slankeekspert nr. 1 og hyppig skribent i "i form" giver slanketips og signere sin nye bog, som er udviklet i samarbejde med Anne Larsen i Bilka på mandag.

:jehon: arj, jeg er for mærkelig i dag. Jeg kan godt selv se det undskyld AF at det skulle gå ud over din log.

Link to comment
Share on other sites

Overskrift i BT 2004

Armoured female bænker Claus Styker for 20 gentagelser, og spiser ham derefter som post workout meal.

Førende eksperter udtaler :Vi har aldrig set noget lignende.

Thomas J udtaler: Hun kunne sagtens have nået 22 gentagelser med en bedre triceps styrke :D

Keep on lifting, AF...You're doing so well :)

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :banana:

Uden at sige noget pænt om Klaus Styker, så har han da mere succes med vægttab end mig. Ved dog ikke lige, om jeg kan bænke ham 20 gange (dødløft, måske? :w00t: ).

I form's post-workout-meal-test:

*munch gumle tygge* Udemærket post-workout meal, dog lidt småt med de højlødige proteinstoffer. Fåes de ikke i større udgaver??

Min bog skal hedde: "Sådan gainer man i en cutteperiode" af Armoured female, powerbitch in spe.

Virkeligt flotte resultater du har opnået (både styrke- og cuttemæssigt)

Tak, jarvig, men det er aldrig lykkes mig at cutte... :bblush:

Link to comment
Share on other sites

Okay, det jeg lider af i dag er helt klart smitsomt.

Citat fra "Netavisen" i morgen

Der er observeret op til flere individer med samme symptomer, alle i AF's log hvorfra smitten forventes at brede sig. Der kan være tale om den berygtede ferievirus. Sundhedsministeriet har sat en mand på sagen, han undersøger i øjeblikket hvor mange af de smittede der rent faktisk har ferie. Indtil da opfordres alle til at færdes med yderste forsigtighed i AF's log.

Link to comment
Share on other sites

Se, det kunne jo også undskylde mine underudviklede biceps og lægge, måske? Hmm, der er perspektiver her

Du skal bare køre 15 sæt preacher curls for at ramme den nederste del af biceps, 10 sæt barbell curls for masse, 12 sæt concentrated dumbell curls for at få top på biceps samt 4 x 25 reps cable tam tam for definition!

:D

Link to comment
Share on other sites

:worship: Tak, gutter, tak... Efter jeg holdt op med det der, har jeg faktisk fået en biceps...

-> jfk, de overvejer i øjeblikket. Jeg er ikke sikker på, de synes at centeret egner sig til styrkeløft (man kan ikke droppe en vægtstang fra dødløft uden at smadre en lysekrone nedenunder og meget andet...) Så jeg venter og ser :unsure:

Link to comment
Share on other sites

dansk styrkeløftforbunds hjemmeside er der både danmarksrekorder og resultater fra danske stævner i både trekamp og bænkpres (under "Rekorder og ranglister" og "Stævner". Det afhænger noget af vægtklasse. Hvis man starter med at dukke op i DM i en enkeltdisciplin som fx bænkpres for mit vedkommende, eller til de jydske mesterskaber, så er det ikke så meget der skal til, med mindre du ligger i vægtklasse med nogle af de erfarne løftere :)

Link to comment
Share on other sites

16.7: En spinner-3 time (65 min + udstrækning).

Lårbassen kan ikke klare at køre tungt i længere tid af gangen, så som jeg sagde til den søde instruktør, så måtte jeg hellere holde op med at spinne inden det gik ud over styrketræningen :devil: Jeg meldte af til torsdagstimen og satser på at løbe en lille tur istedet.

17.7: Nyt program, 1. dag Trækdag.

Sumo DL: 85 x 5^5. Måtte bruge straps :jehon: men øger alligevel til 90 næste gang.

A-chinups, underhand: 7 bl. x 8-8-6. Skønt for både biceps og underarme :wub:

BB bent-over row (ny for mig): 30 x 8, 35 x 8, 40 x 6.

Stifflegged DL: 60 x 10-9.

Hammercurls: Stang+17,5 x 10-8.

Pinchgrip 10 kg x 3 supersets med 2 x rygøvelse på swissball.

Fine øvelser. Jeg poster programmet når det er gennemprøvet en gang. Noget lummer træningsdag i dag :dead:

Link to comment
Share on other sites

Næh, nu er centerledelsen taget på ferie indtil på lørdag. Jeg kommer først mandag, så der skulle jeg gerne vide noget :)

Jeg har luret ovre på Getbig, at du har besluttet dig for at starte i OBBC til august?

beeb beeb beeb beeb beeb beeb beeb

RED ALERT til popfitnessdrengene i OBBC!!

POWERSVIN I FARVANDET!!!! :devil:

beeb beeb beeb beeb beeb beeb beeb

:banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share