Stenløse/ Ølstykke / Roskilde


FruJensen
 Share

Recommended Posts

Atomnissen ->

Keld sagde for ikke saa länge siden at der var 8!! mdr. ventetid.

Men bestemt, man faar meget, rigtig meget faktisk, for pengene i GVK. Det er absolut ventetiden värd. De har desvärre ingen website saa vidt jeg ved. Men hvis der er interesse kan man vist sagtens faa en prövetime.

Link to comment
Share on other sites

Der er vist to centre i Stenløse. Det ene hedder vist Motion og helse eller sådan noget det andet kan jeg ikke huske.

GVK i Jyllinge er et udemærket sted. Der startede jeg selv min "karriere" :tongue:

Det er at foretrække. Det ligger ved Svømmehallen. Forholdsvis gamle maskiner (for 3 år siden) men helt i orden

Link to comment
Share on other sites

I GVK har de lige udvidet Cardioafdelingem. Og der gaar (gik i hvert fald) rygter om snarligt indköb af nye maskiner (could`nt care less personally, but...), men synes da ikke dem der er nu er gammeldags eller noget.

Jeg mente bare - da JEG gik der for 3 år siden var de gamle. Jeg skal ikke kunne udtale mig om nu

Link to comment
Share on other sites

Hej allesammen.

bls, jeg smider et ord, hvis jeg finder noget godt :)

GVK, det lyder da som en pris der er overkommelig. Det er jo ingen hemmelighed, at vores datter koster lidt i drift. Så det vil jeg da kigge nærmere på, trods evt. ventetid.

Tusind tak for alle jeres input :bigsmile:

Fru Jensen

Link to comment
Share on other sites

Roskilde Atlet Klub | RAK - 4000 - Roskilde - 360 pr. kvartal - Styrkeløft

Det er stort set kun unge fyre der træner der, alle dem der synes at der er for små vægte i hard work..... nok ikke noget for fru olsen!!!!!

Der åbner vist et hard work studio kun for kvinder ude på københavnsvej i roskilde, måske var det noget????

Link to comment
Share on other sites

>FruJensen. Det dér med ventetid og sådan...du skal bare lade dig skrive op og så henvende dig en gang imellem. Så ved de at du er interesseret og måske hopper du lidt i køen. Det gjorde jeg og jeg kom ind indenfor en 14 dages tid :) . Havde været dernede én gang. Man kan aldrig vide, men altså... du kan være heldig. :)

Jeg træner der nu og jeg synes det er rigtig godt... :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share