Protein


pickles
 Share

Recommended Posts

Hey!

Snakkede lige med en fra centeret idag... overvejer at begynde på noget protein-pulver, og bruge det i en måned e.lign. Målet er større brystkasse...(det har jeg vist givet udtryk for før herinde ;) )

Denne fyr påstod så, at man nok ikke ville kunne se resultater efter kun en måneds brug...!?

Mit spørgsmål er så:

Hvor lang tid skal man bruge protein tilskud før der kan ses resultater?

Mvh

Mikkel

Link to comment
Share on other sites

Proteintislkuddet hjælper dig kun hvis du træner rigtigt i forvejen og ikke får nok gennem din almindelige mad. Det er dog rimelig svært at få nok gennem almindelig mad hvorfor mange har glæde af et tilskud.

Mht. til dit ønske om en større brystkasse så synes jeg, uden at jeg har set dig, at du skal fokusere på hele kroppen og ikke kun specifikt på brystet. Det ser sgu dumt ud at 'mangle' ryggen selvom man har et veludviklet brystparti.

Link to comment
Share on other sites

Kører bænkpres, skrå bænk, og flyers. Fra træning til træning varierer jeg nogle gange øvelserne, hvis det fx ikke lige er muligt at lave flyers. Ellers er det disse øvelser der er fast på programmet.

Ryggen er fint med, faktisk en ok stærk side, så det er kun lige brystet der mangler ;)

Men hva siger I, skal jeg så købe ind til 2-3 måneder i stedet? Eller måske bare lade helt vær?!

Link to comment
Share on other sites

Som det allerede er sagt så er protein pulver jo alene et supplement til kosten.. men det vil for de fleste nok være svært at indtage de nødvendige mængder protein gennem den almindelige mad. Uanset hvad foretrækker jeg i hvert fald en protein shake frem for en dåse tun!!

Så en shake efter træning og en inden du går i seng vil helt sikkert være en god ide.

Og så skal du selvfølgelig ikke forvente at dit bryst pludselig vokser til ønsket størrelse på 1 måned! Det tager tid... men længere hvis du ikke får tilstrækkeligt med proteiner! Så køb du bare et par spande hvis du altså har pengene til det... B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share