Jay Cutlers indtag af mad


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Samtlige måltider i off-season diet:

Protein: 557,4 gr 41,4%

Kulhydrat: 733,9 gr 54,4%

Fedt: 55,7 3,3%

Kcal: 5653,1

Ja det er så hvad en pro BB lever af off-season. Hvis man tager højde for de fejlmarginer jeg har beskrevet ved hvert måltid. Undervejs fandt jeg flere forskellige udlægninger af hvad Jay's daglige kostplan består af. Men denne her beregning giver (forhåbentlig) en nogenlunde ide om hvad manden indtager. I er selvfølgelig velkomne til at regne det efter eller udregne nogle af de andre kostplaner ;)

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Mr. Freeze:

I kan da lige få stats for hans 1. måltid:

Protein: 476gr

Kulhydrat: 95,1gr

Fedt: 4,1 gr

Kcal: 736,5

Der er gået noget galt i beregningen. Så vidt jeg kan se så spiser han:

10 egg whites, 2 whole eggs, 1 banana, 1 tbs. honey, 5 plain rice cakes, 1 cup oats (dry measure), 1 bagel toasted.

Det giver langt fra 476 g!!! Her du fået et 0 for meget et sted? :bigsmile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det skal dog lige siges at jeg ikke er den stor haj til dette kostprogram. Der er stor forskel på om man vælger "æg, hele" eller "hel æg, 1 stk" eller om der vælges "banan" eller "banan 1 stk" eller "æggehvide" eller "æggehvide 1 stk". Så man kan komme til ret forskellige resultater alt efter hvordan man vælger at sammen sætte tingene.

Devito: Jeg vil gætte på mit ligevægts indtag ligger på omkring de 3000kcal i døgnet.

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest PlayboY

Robert baggio..

Hvad regner du helt præcist med at få ud af din "Ritter sport diæt"?.. Du får jo stortset ingen protein, masser af fedt og monosakkarider.. Jeg kan da ikke se fordelen ved det, andet end du burde blive fed uden at din muskler ville vokse væsenligt grundet meget lavt protein indtag.. :unsure:

Btw kæft man ham jay er jo opbygget af pulver.. Han laver jo ikke andet end at tage kosttilskud hele dagen, jeg nægter simpelthen at tro på det på nogen måde kan være sundt!.. Desuden må han jo have et sindsygt højt kolesterol tal med alt det æg han spiser.. :w00t:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Robert baggio..

Hvad regner du helt præcist med at få ud af din "Ritter sport diæt"?.. Du får jo stortset ingen protein, masser af fedt og monosakkarider.. Jeg kan da ikke se fordelen ved det, andet end du burde blive fed uden at din muskler ville vokse væsenligt grundet meget lavt protein indtag..

Det er jo ikke det eneste, han spiser.

Det er bare ved siden af dagens kost.

Og det er kun i de perioder, han vil tage på, han gør det.

Ellers er det kun 5-7 stykker om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share