Derfor er det så svært at træne fedtet væk


Wannabe
 Share

Recommended Posts

Jarvig:

Lidt spøjst hvordan "folk" pludselig bliver ganske kække så snart vinden vender...

Hvor svært kan det være! Det er jo 9. klasse regning.

Din bemærkning har et vist ufrivilligt humoristisk indhold, når man sammenholder den med to tidligere kommentarer fra dig og Cilius angående Chris MacDonald's udregninger:

Cilius:

Super forståeligt regnestykke og eksempel
Dig selv:
Simpel og grundlæggende forståelse.

:lol:

Jeg regnede ikke efter - men at regne efter kan kun være uhyre simpelt. :sneaky:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

We were just kidding, MacD  ...nevertheless, it's just a tiny error anyway...

Jeg kan ikke forstå, at i synes, at i synes, at regnefejlen er en lille fejl, for som jeg ser det er den afgørende for konklusionen.

På MOL anbefales jo et vægttab på 500g om ugen, og som Chris (den anden Chris B) først havde regnet, så krævede det 1½ marathon eller 600km cykling om ugen, hvilket man nærmest skal være elitesportsmand for at nå, og derfor i praksis var nærmest umuligt.

Men med den rette udregning, så kræver det ikke mere motion, end feks jeg får bare ved at cykle til arbejdet (150km om ugen), eller 3km løb om dagen. Hvilket trods alt er rimeligt opnåeligt B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forstå, at i synes, at  i synes, at regnefejlen er en lille fejl, for som jeg ser det er den afgørende for konklusionen.

Ja...ok...så lad gå... :tongue::rolleyes: Måske var den heller ikke lille. Jeg mener dog stadig ikke at det ændrer noget ved selve budskabets indhold: livstilsændring (og alt hvad det måtte indebære) er vejen frem! Og ikke det der med: jeg-cyklede-"så mange og så mange"-km...hvorfor-taber-jeg mig-ikke?-holdning. :)

Link to comment
Share on other sites

Ja...ok...så lad gå... :tongue::rolleyes: Måske var den heller ikke lille. Jeg mener dog stadig ikke at det ændrer noget ved selve budskabets indhold: livstilsændring (og alt hvad det måtte indebære) er vejen frem! Og ikke det der med: jeg-cyklede-"så mange og så mange"-km...hvorfor-taber-jeg mig-ikke?-holdning. :)

The Fast and the Furious >> Jeg er enig med dig. :) Min kritik gik nu også mest ud på hvordan sådan en fejl ikke kunne undgås.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share