AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Baardi bilder

For dig ville jeg gøre det gratis… :wub:

…men jeg har nok liiidt tralvt den dag, så jeg må desværre sige nej. (med mindre du smider en hot latinos tlf. nr oven i det tilbud der :tongue: )

Du er sårn' en go' dreng, Anders :)

Latinos er desværre ikke i bamz' register... endnu, men hvis det sker, så sender jeg hende gerne videre til dig... hun skal så nok lige tømmes først :D

Glæder mig iøvrigt til at få lidt undervisning i at ligge wraps på fredag :)

Jeg håber i mener Latinas og ikke latinos :freaked: Den første er hunkøn, mens den anden er hankøn, men så igen, man ved jo aldrig med jer elastikgutter ;) :nahnah:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Baardi bilder

For dig ville jeg gøre det gratis… :wub:

…men jeg har nok liiidt tralvt den dag, så jeg må desværre sige nej. (med mindre du smider en hot latinos tlf. nr oven i det tilbud der :tongue: )

Du er sårn' en go' dreng, Anders :)

Latinos er desværre ikke i bamz' register... endnu, men hvis det sker, så sender jeg hende gerne videre til dig... hun skal så nok lige tømmes først :D

Glæder mig iøvrigt til at få lidt undervisning i at ligge wraps på fredag :)

Jeg håber i mener Latinas og ikke latinos :freaked: Den første er hunkøn, mens den anden er hankøn, men så igen, man ved jo aldrig med jer elastikgutter ;) :nahnah:

:lol: :lol: :lol:

.... NEj - man ved aldrig!!!

Link to comment
Share on other sites

Baardi bilder

For dig ville jeg gøre det gratis… :wub:

…men jeg har nok liiidt tralvt den dag, så jeg må desværre sige nej. (med mindre du smider en hot latinos tlf. nr oven i det tilbud der :tongue: )

Du er sårn' en go' dreng, Anders :)

Latinos er desværre ikke i bamz' register... endnu, men hvis det sker, så sender jeg hende gerne videre til dig... hun skal så nok lige tømmes først :D

Glæder mig iøvrigt til at få lidt undervisning i at ligge wraps på fredag :)

Jeg håber i mener Latinas og ikke latinos :freaked: Den første er hunkøn, mens den anden er hankøn, men så igen, man ved jo aldrig med jer elastikgutter ;) :nahnah:

:lol: :lol: :lol:

.... NEj - man ved aldrig!!!

Latinos - latinas

Tissemand - penis

Tissekone - skede

Bøf - frikadelle

Hvorfor hænge sig i detaljer, everything goes ;)

Link to comment
Share on other sites

Latinos - latinas

Tissemand - penis

Tissekone - skede

Bøf - frikadelle

Hvorfor hænge sig i detaljer, everything goes  ;)

Ja hvorfor hænge sig i en lille detalje som en vagina <---> penis

:blink::unsure:

:tongue:

:lol:

Du er vel ikke fræk??

Du skal være en pæn pige, ellers får du ikke din gave ;)

(Det der med at være fræk.... den gemmer vi til senere, ok? ) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

SM 3-Kamp Prep | 8/9/04

Tung Bænk

10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

5 reps x 100kg

1 rep x 120kg

1 rep x 130kg

- trøje -

2 reps x 160kg | 8 cm board

2 reps x 170kg | 4 cm board

1 rep x 180kg | ingen pause, men den kom fint ned og "okay" op

1 rep x 180kg | forsøg på pause, stoppede halvvejs, men jeg fik selv presset den op

1 rep x 190kg | 8 cm board | ikke mere krudt

Var baaare træt da jeg kom til træning, ingen energi, ingen lyst, topstyrken var også lig nul idag, men jeg fik lavet nogen virkelig gode løft i min trøje idag, og at jeg kunne gøre det 2 gange i træk var en first timer fra min side, så KLART en god dag! :bigsmile:

+ hjælpegeil a la HST

Link to comment
Share on other sites

Du er vel ikke fræk??

Du skal være en pæn pige, ellers får du ikke din gave ;)

spørgsmålet er om det muligt at få det fulde udbytte af din gave OG så stadig være en pæn pige samtidig....

hmmmm ...... :o

:w00t::w00t::w00t:

Ja, du kan roligt glæde dig, men som de andre allerede har nævnt i forblommede vendinger, så kan man altså blive ret grisset af sådan nogle vandfarver... :unsure:

Du kan fx male krawen med dem. Han kan umuligt bevæge sig så meget at det skulle være et problem, hvis du fanger ham mellem hans morgentur og eftermiddagstræningen

Link to comment
Share on other sites

Huskeseddel til TSK tosserne:

1. Attitude

2. Kampgejst

3. Extra sæt CNS

4. 1 extra erector

5. Elastikker

6. Bandager

7. Frækt undertøj (bundløse boxers)

Vi ses i morgen, kællinger, hvor i bliver bitchslapped, hånet, nedgjort og skal stå model for seksuelle tilnærmelser fra hele slænget! :biggrin2: :D

Bamz': "Uhh yeah, sikke en røv Anders.... det er jo næsten synd at flække den... med mindre du trækker de 300.. NU!" :devil:

Link to comment
Share on other sites

Huskeseddel til TSK tosserne:

1. Attitude

2. Kampgejst

3. Extra sæt CNS

4. 1 extra erector

5. Elastikker

6. Bondagegrej

7. Frækt undertøj (bundløse boxers)

Vi ses i morgen, kællinger, hvor i bliver bitchslapped, hånet, nedgjort og skal stå model for seksuelle tilnærmelser fra hele slænget! :biggrin2: :D

Bamz': "Uhh yeah, sikke en røv Anders.... det er jo næsten synd at flække den... med mindre du trækker de 300.. NU!"  :devil:

hmm...

hvis der står bondage på programmet i morgen, så tar jeg dælme kamera med...

:santa2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal nok tage de mest trevlede og usle boxershorts på, så kan i stå bagved og filme mens jeg laver eksplosive squats KUN iført dem! :w00t:

Håber i er parate til lange lussinger og råwe højt for der skal BAAARE slides i ÅBØBØCØØØØ imorgen!!!

Glem nu ikke Poul, hans fine S.A.T.S krop skal brændes heeelt ned i ægte styk'løftaaa' manér!!! :devil:

Hippo din syge citatfusker! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

1. Attitude Tjek

2. Kampgejst Tjek

3. Extra sæt CNS (Ahh, fuck skal forbi slagteren imorgen og have mig et ekstra Gorilla CNS :lol: )

4. 1 extra erector (Udløbsdatoen for min nuværende Erector er endnu ikke udløbet så tror lige det går :unsure: )

5. Elastikker Er lige ved at blive syet ind, så må træne RAW :cry: Noget jeg aldrig ville anbefale TSK drengene at gøre. Se bare stakkels Zoa sidst han dødløftede uden elastik :tongue:

6. Bandager Tjek

7. Frækt undertøj (bundløse boxers) Tjek :w00t:

Link to comment
Share on other sites

SM 3-Kamp Prep | 10/9/04

Tung Dødløft

10 reps x 70kg

5 reps x 110kg

3 reps x 150kg

- reverse green bands -

1 rep x 180kg

1 rep x 200kg

1 rep x 220kg

1 rep x 240kg

1 rep x 260kg | PR | Let løft, godt sikkert lockout

1 rep x 280kg | PR | Tuuungt løft!!! Fik trukket stangen godt op ad lårene og hugget den op til sidst, men OP kom den!!! :devil:

- reverse green bands + dragt -

miss x 300kg | Kom liiige til knæerne og ikke meget videre

miss x 290kg | Var meget tæt på at være der, men jeg hang for meget med strakte ben i toppen, og kunne simpelthen ikke få trukket den de sidste par CM og skudt hoften frem.

Det var det helt store fremmøde i OBBC og der blev brææændt som bare!!! Det gi' ekstra blod på tanden at køre op sammen med en så stærk dødløfter som Kern og han var ekstra stærk her, da han var iført Ærwlige Æniworns dødløft dragt. Der blev i det hele taget trukket godt igennem af alle. Poul præsterede det vildeste dødløft i historien og Onkel T gik hen og satta alle os elastik drenge godt og grundigt på plads ved at trække 280kg med elastikkerne som var det intet!!! :blink:

SM 3-Kamp Prep | 12/9/04

DE Bænkpres

2 sæt x 10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

5 reps x 100kg

- reverse green bands -

6 sæt x 3 reps x 120kg

3 reps x 130kg

1 rep x 130kg | Kun én rep da skulderen gjorde nas

Havde KEINE energi, dårligt pres og var nok jordens største tudefjæs til træning, brokbrokbroktudetudetudebuuuhuuhububububu :bawling:

Min højre skulder var bestemt heller ikke glad for mig idag, den bøvler lidt i ny og næ, men idag var den helt tosset. <_< Fik noget Felden Gel på, men én omgang af det er ikke nok. Må hellere huske min Glucosamin og MSM og købe noget Felden Gel at smøre på.

___________

Det har været en genial weekend med NM i Aalborg, 2 gange træning i OBBC og en kanon hyggelig søndag i super selskab med ÅÅÅBØCØCØerne (plus et par vildfarne Slemborgere) hjemme hos Englen. :bigsmile:

Kunne sagtens skrive en helt roman om denne weekend, men det er så godt beskrevet andensteds og jeg er så busted, flad og udmattet at jeg ikke gider skrive mere nu. ;)

Link to comment
Share on other sites

OnkelT

Det var bestemt hyggeligt, også herligt at hænge med Odenses svar på Jokeren, Alfa Han! :pimp:

Hippo

Ja Tossen kan få selv en nonne til at råbe MIIIIIIIIIIIIIIILF fra ryggen af et æsel! :lol:

Dårligt selskab si'r mig!

Næste gang vi ses er det "business as usual mister yates", og jeg vil da gøre mit ypperste for at tæske jer Fyenser på den plads i høre til, EFTER TSKerne!!!! :devil:

;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share