AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moos

Rooolig nu mester!!! Jeg vil være tilfreds med 180kg og sygt glad for at få 190kg med. +200kg kommer helt af sig selv i løbet af 2005. :)

Men tak for tillykken! :D

Krea

Tark!

Kan aldrig få for meget af jeres historier, de er alt for griner! :lol:

Jeg var bare så træææt søndag at jeg slet ikke kunne uppe mig, så herligt at i underholdte! :)

Onkel Troels

Tak! Glæder mig også til at se om dit bænkpres ikke begynder at rykke vildt, når i har fået elastikker! :)

Link to comment
Share on other sites

Det er jo ganske godt løftet dér, Anders.

Specielt når man tager i betragtning, at du er lidt af en pind. Du må være godt "wired", ligesom Jagten..

Mange tak! :)

Ja der ikke meget kød tilbage på mit skelet, og det der er er solidt plantet som et bildæk rundt om livet! :clown2:

Det er selvfølgelig også en fordel, det gi'r jo stabilitet til squatten! :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

SM 3-Kamp Prep | 17/9/04

Tung Dødløft

10 reps x 60kg

5 reps x 100kg

2 reps x 140kg

- halv dragt -

2 reps x 180kg

- dragt -

2 reps x 200kg

2 reps x 220kg

2 reps x 240kg | Rep PR | Kunne gå over i historien som de grimmeste dødløft ever :gal:

Havde sat mig som mål at trække 240kg for 2 reps idag, og de 220kg kørte også let og smertefrit, men så skete det, jeg begyndte at tænke! :cry: Man skal aldrig, ALDRIG tænke når man dødløfter, man skal bare kaste sig ned til stangen og ikke give slip før man er færdig. Jeg fik trukket 2 reps, med forfærdelig stil, der brændte langt ind i en anden dimension.

DE Box Squat (vægt incl 50kg kæder)

10sæt x 2 reps x 130kg

Super fart og eksplosion idag, men vægten var også liiige lav nok, kun 105kg i snit.

+ hjælpegeil a la HST

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

men så skete det, jeg begyndte at tænke!  Man skal aldrig, ALDRIG tænke når man dødløfter, man skal bare kaste sig ned til stangen og ikke give slip før man er færdig

hmm....dvs...hvis man havner i den situation at du helst skal misse et løft for at man kan slå dig,

så skal man bare rååwe til dig at du skal begynde at tænke....

fx på hende her....så ryger al koncentration da fløjten.... :cheer:

:tongue:

post-12-1095460995.jpg

Link to comment
Share on other sites

SM 3-Kamp Prep | 18/9/04

DE Bænkpres

2 sæt x 10 reps x 60kg

5 reps x 80kg

4 sæt x 3 reps x 90kg

4 sæt x 3 reps x 100kg

Egenlig ok fart, men hele min posterior kæde var bare færdig idag, plus at det føles som om mine underarme/albuer har redet sig en smulle tendonitis.

+ hjælpegeil a la HST

Lille hurtig formiddags træning før næsen blev sat mod Holbæk for weekenden. :)

___________

Moos

Ja jeg kan jo blive ved med at skuffe, så jeg uppede mig lige for engangs skyld. :tongue:

____________

THE RACE IS ON :devil:

The Allmighty Kern og Ærwlige Æniworn har i fredags startet "The race for a 300kg deadlift". Dysten er simpel, 300kg skal trækkes i IPF godkendt udstyr, og i TRÆNINGS godkendt stil. For at gi' det et twist af ægte Finsk dødløft galskab kan vinderen af dysten kræve en flaske VODKA som trofæ. :w00t:

Jeg ser frem til en periode med konstant awbrændt erector og kinderne hævede af talrige lussinger! :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share