AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cardio 19/10/04

Stepper

12 min @ Interval / 289kcal

Løbebånd

15 min @ 5-7 kmt | 15°-20° hældning / 264kcal

Hyper Extension

20 reps @ 15kg

Så er det på tide at komme iform til snowboard sæsonen, vægten skal ned på en 105 stykker og den cardiovaskulære form skal kraftigt forbedres. :)

Jeg havde helt glemt, hvor hurtigt din squat gik... Det er sq fedt  :w00t:

Total hulemandsstil på dine sidste dødløft...  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

ja der er god fart på, men ved nærmere tjek, synes jeg min stil bli'r kompromiteret for meget i bunden. De 240kg derimod, mere perfekt blir et squat ikke fra mig! :)

jeg er ret vild med jubelscenerne :4thumbup:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha… Jeg kan ikke lade være. :blush:

Hehe det man i særdeleshed skal ligge mærke til er hvordan knægten grynter og pludselig hyler da jeg stikker ammoniaken op i kajen på ham  :king:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

HAHAHAHAHA! Den kom GARANTERET også bare langt op i fjæset, det rydtede lige 5.51 millioner hjerneceller og så sku' der ellers løftes! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med de flotte løft. Jeg glæder mig til at høre intime detaljer...

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :D

Du kan få en headstart på intime detaljer én side tilbage i loggen. ;)

Mit første ASS pis på mol  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

UUUAAAH! Met-art, det jo KÅÅÅÅNST! :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

Tung Bænkpres | 20/10/04

Bænkpres

10r @ 60kg

5r @ 80kg

3r @ 100kg

2s x 3r @ 120kg

- Metal Viking X-Type Bencher Str. 58 -

3r @ 140kg

3r @ 150kg (ƒ)

- trøje af | alm. bænk -

3r @ 130kg

4r @ 140kg PR

- 8cm board -

3r @ 150kg

- ultra close grip (pegefinger helt inde ved det glatte på stangen) -

5r @ 90kg

5r @ 100kg

5r @ 110kg

5r @ 120kg

6r @ 120kg Rep PR

Low Incline Stretch Flyes (s1)

2s x 15r @ 15kg

Chest Supported 2-Hand DB Row (s1)

2s x 15r @ 25kg

Skullz (s2)

2s x 15r @ 32,5kg

EZ Curl (s2)

2s x 15r @ 32,5kg

Face Pull

20r @ 30kg

20r @ 35kg

Pullover

2s x 20r @ 30kg

Kommentar

Følte virkelig jeg rent styrkemæssigt var langt fra min top på bænken til SM, så derfor blev der bare moslet tungt på igen med det samme.

Først en "anmeldelse" af Metal Trøjen:

Trøjen var ca. 2 numre for stor, så jeg kan umuligt give en fair anmeldelse af den. Den sad meget, meget stramt om ryggen og over brystet, men ærmerne var meget løse og den gav intet af betydning til mine løft.

3 punkter hvor den kommer til kort i forhold til Titan Fury, mener jeg dog godt jeg kan pointere:

1) Ærmene er for korte. De slutter ca. midt på biceps (tilmed i en for stor trøje) og det giver slet ikke samme støtte som med Titanens ærmer der er noget længere.

2) Ryggen er fast. Titanenen har stretch materiale i ryggen som gør det muligt at bruge lats'ne i langt større grad og gør det lettere at lave et ordenligt opspænd. Metal trøjen hæmmede lats'ne og det var da også bagerste i armhulen den efterlod nogen seriøse mærker.

3) Materialet. Viking materialet er måske nok langt bedre end det klassiske Metal materiale, men det er stadig langt tyndere og mindre støttende end NXG+ materialet som Titans udstyr er lavet med.

Om andre vil ku' få meget ud af Metal Viking X-Type Bencher skal jeg ikke kunne sige, men jeg holder mig til min Titan. ;)

Resten af træningen forløb super, da mine lats først var blevet frijort af trøjen, var det en smal sag at bænke 4 reps med de 140kg (OVERSKUUU'). :w00t:

8cm klodsen er derimod lige i et dødpunkt, så de 3 reps med 150kg var HÅRDE!

Dagens helt store overraskelse var da jeg brugte virkelig smalt greb, vægten fløj op og selv med de 6 reps på sidste sæt var der OVERSKUUUU' til et par stykker mere, ganske lækkert da jeg aldrig har taget mere end 5 reps med bredt greb på 120kg.

Assistance øvelserne var med dejlige høje reps som ledene ELSKER! :4mewantfood:

Bedre træning ku' man ganske enkelt ikke ønske sig! :4thumbup:

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

trøje af | alm. bænk -

3r @ 130kg

4r @ 140kg PR

Nasty bænket :devil: Der bliver kørt lige på efter SM i trekamp :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

YIIIIRH! :devil:

Men jeg kunne seriøst ikke mærke at jeg havde bænkpresset dagene efter SM! Ben og ryg var helt ude, men pressestrukturen var ganske frisk.

Link to comment
Share on other sites

DE Squat/Dødløft "leg" | 22/10/04

DE Box Squat

5s x 2r @ 100kg

- green bands -

2r @ 60kg

2r @ 70kg

4s x 2r @ 80kg

DE Dødløft

5r @ 100kg

- green bands -

2s x 1r @ 100kg

1r @ 120kg

7s x 1r @ 130kg

Hyper Extension

2s x 15r @ 20kg

Kommentar

Thomas og jeg legede lidt med bands idag for at finde nogen solide opstillinger til vores DE dage. Det er noget af en anderledes oplevelse at mærke elastikkens pres nedefra, pludselig giver WSBs procenter en hel del mere mening. Kørte kun med ca. 50% (i bunden) idag og intet var tungt, men hvis man ikke accelerede 100% igennem blev man straffet hårdt af elastikkerne.

Vi fik også filmet og tilrettet Thomas' squat stil og der skulle ikke mange sæt til før den var HELT perfekt! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

DE Squat/Dødløft "leg" | 22/10/04

DE Box Squat

5s x 2r @ 100kg

- green bands -

2r @ 60kg

2r @ 70kg

4s x 2r @ 80kg

DE Dødløft

5r @ 100kg

- green bands -

2s x 1r @ 100kg

1r @ 120kg

7s x 1r @ 130kg

Hyper Extension

2s x 15r @ 20kg

Kommentar

Thomas og jeg legede lidt med bands idag for at finde nogen solide opstillinger til vores DE dage. Det er noget af en anderledes oplevelse at mærke elastikkens pres nedefra, pludselig giver WSBs procenter en hel del mere mening. Kørte kun med ca. 50% (i bunden) idag og intet var tungt, men hvis man ikke accelerede 100% igennem blev man straffet hårdt af elastikkerne.

Vi fik også filmet og tilrettet Thomas' squat stil og der skulle ikke mange sæt til før den var HELT perfekt! :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Lyder lækkert.. Must buy bands.. Must buy chains, must buy equipment, must buy WSB video's, must buy topsquat.. Er på SU :(

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share