Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Et nyt år - en ny log.

Da jeg nu har fået licens og dermed et mere konkret mål med min træning, synes jeg, det ville være passende med en ny logbog. :)

Tak til alle, der har bidraget med opmuntringer, gode råd og chitchat i min gamle log. Håber, I vil fortsætte dette i stor stil her i min nye log. :D

:wave: Hoosier

Link til min gamle log: Hoosier's log

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg synes det er sejt gået at du har taget den udfordring op. Jeg glæder mig til at følge dig - og ser frem til at træne med dig en gang imellem - det giver ordet "fullbody" en anden mening - i og med at man også for trænet kæbemusklerne :) (der er vist ikke noget der hedder lyttemusklerne - "de" ville ellers også få god træning :tongue: )

Edited by Arne
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er sejt gået at du har taget den udfordring op. Jeg glæder mig til at følge dig - og ser frem til at træne med dig en gang imellem - det giver ordet "fullbody" en anden mening - i og med at man også for trænet kæbemusklerne :) (der er vist ikke noget der hedder lyttemusklerne - "de" ville ellers også få god træning  :tongue: )

:4whistling:

Tak skal du have, Arne. Jeg ser også meget frem til at træne med dig i det nye år. :bigsmile:

---------------------------------

Løb den 1-1-04: :firebounce:

Distance: ca. 6 km

Tid: 35:14

Det gik meget, meget let og ubesværet i dag. :bigsmile: Blev knap nok forpustet... Turde dog ikke løbe hurtigere, da der lå et tynd lag sne, som gjorde fortovene lidt glatte. :chicken:

Kom desværre "lidt" sent afsted, så det blev til endnu en asfalt-tur. Den får 3x :banana:.

Er lidt ked af, at jeg ikke fik løbet i skoven i denne omgang, men mængden af træning her i juleferien er jeg tilfreds med. Kosten har været meget, meget ringe, så her i januar står den på affedtning. :blink::unsure::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kan vi få en mellemtid på hvad vægten siger? :devil:

Har endnu ikke haft mulighed for at udføre en "officielt" morgenvægtsmåling - men jeg regner med +2-3 kg i forhold til den 23. december. :blink: Så ja, der er blevet spist igennem i julen. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kan vi få en mellemtid på hvad vægten siger? :devil:

Har endnu ikke haft mulighed for at udføre en "officielt" morgenvægtsmåling - men jeg regner med +2-3 kg i forhold til den 23. december. :blink: Så ja, der er blevet spist igennem i julen. :tongue:

Hvad skal du så tabe for at ligge på de -60 kg?

Link to comment
Share on other sites

Kan vi få en mellemtid på hvad vægten siger? :devil:

Har endnu ikke haft mulighed for at udføre en "officielt" morgenvægtsmåling - men jeg regner med +2-3 kg i forhold til den 23. december. :blink: Så ja, der er blevet spist igennem i julen. :tongue:

Hvad skal du så tabe for at ligge på de -60 kg?

Hvis min antagelse holder stik, så er det ca. et par kg, jeg skal tabe. Det burde sagtens kunne lade sig gøre. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tulle>> Thx. B)

------------------------

Styrketræning i TSK den 2-1-04: :bojo:

Bænkpres:

10@20kg + 8@30kg + 3@35kg + 3/3/3@40kg (fik at vide, at der var god fart på ved de 40 kg - og de var nu heller ikke tunge :devil:)

Squat:

x@20kg + y x 3@40kg (fik teknikhjælp af en af de erfarne løftere - synes, det gik bedre, og et par enkelte reps så vist endda nogenlunde okay ud :bigsmile:)

Chin-ups:

2@bw

Seated db shoulderpress:

10/10/10@10kg

Standing db hammercurls:

6/5@10kg

supersetted med:

Rotator cuff (stående, opad):

15/15/15@2kg

og:

Triceps pushdown:

20@15kg + 20/20@20kg

og:

Standing db curls:

5/[email protected]

Db row:

(2x)8/8/8/8@20kg(?)

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25/25@bw

Goodmornings:

10@20kg + 10@30kg + 10/8@40kg (så gad jeg ikke mere... kunne slet ikke få stangen til at ligge ordentligt på ryggen i de to sidste sæt - det fungerede ellers godt nok i de første par sæt og i squat)

Padded crunches:

15/15/15@bw

Desuden: En del kæbe, især med Anyone. :D

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling

Var lidt stiv i lænden i dag - nok grundet togturen fra Sønderborg til København tidligere på dagen. :wacko: Var desuden mega-monster-overtræt :yawn: og ville slet ikke være taget i TSK i dag... men Anyone lokkede mig. ;) Hele træningen foregik derfor i en lettere omtåget/ukoncentreret tilstand, men det taget i betragtning, var den faktisk ganske god. :) Kun goodmornings kørte ikke videre godt. <_< Nå ja, og så var mine arme lidt smadrede, så jeg har gemt et par skulderøvelser til weekenden. :chicken: (Var jo også kun i TSK i 2.5 timer, så der var vel næsten heller ikke tid til mere?! :tongue:)

:banana: :banana: :banana:

Tilføjelse:

Fik 10 i differentialligninger. Min arbejdsindsats taget i betragtning, er jeg ganske tilfreds. :)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hej Hoosier,

Et 10-tal. Fantastisk, stort tillykke :) . Du kan bare ikke gøre noget dårligt, hvad :tongue: .

Niske

Er hun (han) også en haj til at lave mad? :unsure: I så fald har jeg en fætter med tyve dromedarer, der er interesseret.

Fittelihut og tillykke med log og en snart "forældet" karakter. :) Spændende om vi skal til at bruge standard-nine. <_<

'Pyt - der stadig er i tvivl :unsure:

Edited by Vandpyt
Link to comment
Share on other sites

TF>> Tak. :bigsmile: Og ja, du har da ret. ;)

Svækling>> Takker. :)

Niske>> Jeg kunne nu godt komme i tanke om en ting eller ti. (Tvivler desuden meget på, at min biokemikarakter viser sig at være specielt god. :unsure:)

Hej Hoosier,

Et 10-tal. Fantastisk, stort tillykke :) . Du kan bare ikke gøre noget dårligt, hvad :tongue: .

Niske

Er hun (han) også en haj til at lave mad? :unsure: I så fald har jeg en fætter med tyve dromedarer, der er interesseret.

Fittelihut og tillykke med log og en snart "forældet" karakter. :) Spændende om vi skal til at bruge standard-nine. <_<

'Pyt - der stadig er i tvivl :unsure:

Pyt>> :lol:

Det siges, at jeg er god til at bage.... men derudover.... :unsure:

Pyt, jeg antager, at du stadig ikke kan give massage?! :unsure: ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Pyt, jeg antager, at du stadig ikke kan give massage?! :unsure: ;) :tongue:

Jeg havde skrevet en længere indlæg om mine manglende evner inden for netop det felt, ligesom jeg havde opdateret min log. Den ærede Morten med Z fandt dog mine lækkerier for gyldne til almen viden, så han valgte efter sigende at lade serveren crashe med et bump. Så jeg er desværre ikke i stand til at bistå dem i disciplinen "massage" i nogen form eller afskygning. B)

Jeg må leve i uvished til mine dages ende. :unsure::tongue:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Diskotræning i Parken den 3-1-04: :4flex: :4flex: :4flex:

Trænede sammen med Spock og Arne, og fik desuden snakket lidt med Fast. :bigsmile:

Opvarmning: 10 min crosstrainer (niveau 5-6-5, 1-5-4 min)

Styrketræning:

Laterals:

15@5kg (rep PR) + 6/8@6kg (lang pause mellem de sidste to sæt, derfor de ekstra reps)

supersetted med:

Seated rear laterals:

15@5kg + 10/12@6kg

Db triceps kickbacks:

(2x)12@6kg + (2x)8/6@7kg (stilen var vist mindre god med de 7 kg :rolleyes:)

Incline reverse bench crunch:

12/12/12@bw

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25@bw

Mavemaskine:

12@40kg + 8/10@45kg

Db sidebend:

(2x)15/15@14kg (uden pause)

Standing db curls:

8/6@7kg

Desuden: En del kæbe. :evillaughter:

Var godt tung i benene efter gårsdagens træning og samtidig lidt træt, så diskotræning var perfekt i dag. :4flex: Diskoen får 3x :banana: (den sidste pga. kæben :tongue:). Droppede efterfølgende cardio, men jeg skal ud at handle lige om lidt, og i den forbindelse bliver det til 30-40 minutters gang. :walking:

Link to comment
Share on other sites

Droppede efterfølgende cardio, men jeg skal ud at handle lige om lidt, og i den forbindelse bliver det til 30-40 minutters gang.

Æææh Hoos bor du ikke inde i byen :unsure: vælger du konsekvent at handle ind det sted der er længst væk så du kan forbrænde noget af al den megen fedt du har på kroppen :tongue:

Skulle du forresten træne i tsk her i januar?

Link to comment
Share on other sites

Droppede efterfølgende cardio, men jeg skal ud at handle lige om lidt, og i den forbindelse bliver det til 30-40 minutters gang.

Æææh Hoos bor du ikke inde i byen :unsure: vælger du konsekvent at handle ind det sted der er længst væk så du kan forbrænde noget af al den megen fedt du har på kroppen :tongue:

Der er ca. 15 min gang op til Frederiksberg Centret herfra. :) (Men i øvrigt så skal noget af julefedtet af her i januar. :unsure:)

Skulle du forresten træne i tsk her i januar?

Jep. B) Vi var jo "nogen", der var der i går. :tongue: Kommer ikke på mandag, da jeg har en eftermiddagseksamen, men ellers regner jeg med at være der mandag-onsdag-fredag resten af måneden. :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Vi var jo "nogen", der var der i går. :tongue:

Såså man skal være sød :lol: ... min mor havde fødselsdag igår så jeg nøjedes med at bulke (ligesom de sidste 14 dage)... ved ikke om jeg når det mandag :unsure: og på onsdag skal jeg til yoga for første gang (ja du hørte rigtigt :w00t: ) men kommer helt sikkert næste fredag og så skulle jeg gerne komme regelmæssigt :)

Link to comment
Share on other sites

Æææh Hoos bor du ikke inde i byen :unsure: vælger du konsekvent at handle ind det sted der er længst væk så du kan forbrænde noget af al den megen fedt du har på kroppen :tongue:

Nej Hoosier bor ude på Frederiksberg :lol:

Der er ikke så mange indkøbsmuligheder desværre - så hun bliver nødt til at trave en del :devil:

Link to comment
Share on other sites

I lyset af de mange vidnesbyrd om Hoosiers uforlignelige og helt ustoppelige kæbetøj, må jeg se det i øjnene... Jeg har endda også selv oplevet det ved flere lejligheder... Hun er en mere værdig regent for kæbefolket end jeg nogensinde bliver og/eller har været. Jeg må bøje mig i støvet...

Derfor er det med noget vemod men også en vis potion lettelse jeg erklærer...:

The king is dead, LONG LIVE THE QUEEN!

ALL HAIL THE QUEEN OF KÆBE: HOOSIER!

:bowdown::bowdown::bowdown::bowdown::bowdown:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Flot ny log ;)

Fik 10 i differentialligninger. Min arbejdsindsats taget i betragtning, er jeg ganske tilfreds.

Et flot 10 tal :) Men hvad læser du? I gymnasiet var jeg ikke særlig god til differentialligninger, var bedre til vektorer. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share