Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var godt at se de 60 komme i hus. - og vi er vist ikke i tvivl om at der er til mere hvis banen rammes rigtig. Jeg tør slet ikke tænke på dit max med knæbind.

Watts>> Iiiihhhh altså. :D Tak for hjælpen i dag i øvrigt. Og også tak til Zoa og Anyone. Både for hjælpen med træningen og for at udholde min evindelige snakken. :rolleyes:

Beleriand_K>> Det lyder som en plan. :devil:

nightbringer og Angel>> Takker. :)

Dr. Pattøj>> :blink:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot løftet af vores power-tøz... du kan meget mere end du selv tror  ;)

Og det er da kun hyggeligt du snakker "lidt"  :tongue:

Zoa>> Tak. :bblush: Og godt! For det bliver nok svært at få mig til at holde mund. :D

Hippo>> Det satser jeg på. ;)

Spock>> Undskyld... :bblush:

MaxP>> :tongue:

Krea>> Yeah!!! Der skal bare brændes, skal der!!! :devil: :4flex: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

det bliver nok svært at få mig til at holde mund.

Og pen, kære Hoosier, og pen! Det er ikke mindst din skyld, at man efterhånden kun kan have sit indlæg blandt de forreste i forummet i ganske få sekunder :lol:

Jeg vil så nødigt misforstås - så jeg iler med at opfordre dig til at blive ved!

Link to comment
Share on other sites

Kanon som du bare fyrer PR´s af efterhånden hver uge :respekt: :respekt: :respekt:

Beundrer også din enorme træningsindsats og glæder mig til at se dig lave nogle imponerende løft til MOL4 :)

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

CoqRouge>> :bblush: :bblush: :bblush:

Tulle>> Mange tak. :bigsmile: (Det er dog sandsynligt, at det bliver til mere kæbe end løfteri til MOL-træf for mit vedkommende. :rolleyes:)

Super flot. B)  :bigsmile:

Hvornår skal du maxe i det andet?

-Og hvad med et lille maxforsøg i biceps imorgen; kunne man ikke lokke? ;)

Fist>> Takker. :D Kunne godt snart tænke mig at nå de 100 kg i dødløft, men ellers har jeg ikke lige nogen planer... Til ære for dig har jeg dog lavet denne lille liste over mine max i de tre store:

Squat: 60 kg (7-1-04 i TSK)

Bænkpres: 50 kg (19-12-03 i TSK)

Dødløft: 95 kg (12-12-03 i TSK)

Total: 205 kg :chicken:

------------------------------------------

Styrketræning den 8-1-04 i Parken: :4flex: :4flex: :4flex:

Opvarmning/cardio: 20 min crosstrainer (5 min niv. 5, 15 min niv. 6)

Styrketræning:

Chin-ups:

2@bw

Laterals:

12/8/7@6kg (vistnok rep PR)

Seated rear laterals:

10/10/10@6kg (vist mindre kønt til sidst :rolleyes:)

Standing db hammercurls:

6/6@10kg (ringe <_< :chicken:)

Standing db curls:

8/8@8kg (det er tilgengæld vist PR :w00t:)

Triceps pushdown med reb:

15/10/12@10kg (1 min pause mellem de første to sæt, 1.5 min pause mellem de sidste)

Incline reverse bench crunch:

15/15/15@bw

supersetted med:

Reverse hypers:

25/25@bw

Mavemaskine:

12/12/12@45kg

Arne mente i øvrigt, at man vist godt kan se på mine arme/skuldre, at der er sket noget, siden jeg begyndte at træne. :ilovemuscle:

Dagens (disko)træning får 4x :banana:. (God kæbe trækker jo altid lidt op. ;))

Link to comment
Share on other sites

Fist>> Takker.  Kunne godt snart tænke mig at nå de 100 kg i dødløft, men ellers har jeg ikke lige nogen planer... Til ære for dig har jeg dog lavet denne lille liste over mine max i de tre store:
Til min ære!?

Tak. :bblush:

8/8@8kg (det er tilgengæld vist PR )

Sådan! B) :devil:

Der er stadig åbne pladser i discopumper/playerforeningen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Discopumper?!? Always!  Player... Det kan jeg ikke ligefrem prale af...
Man skal bare opfylde nogen af kravene for at opnå medlemsskab.

Hvis man har et mål der hedder store og stærke biceps, er det faktisk nok. Det er bicepsen, der binder os sammen som forening. ;) B)

Det er tydeligt at se i går langt i jeres bestræbelser på at værge medlemmer, fist.

Jeg er jo PR-chef, og det giver mig et vist ansvar for at hverve nye medlemmer. :)

Kan man være diskopumper hvis man er licens-styrkeløfter? 

I er ikke ved at slække på kravene i jeres lille loge allerede?

Ja selvfølgelig kan man det. Der er en del af styrkeløfterne, der har rette mentalitet.

Vi har desuden MOLs bedste raw-dødløfter som medlem. B)

Link to comment
Share on other sites

Hvis man har et mål der hedder store og stærke biceps, er det faktisk nok. Det er bicepsen, der binder os sammen som forening. ;) B)

Er det nok hvis man er en Player - OG træner for store patter?... biceps er vist en by i Rusland for mit vedkommende, men Player er og har jeg altid været :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mass>> Thx! :w00t:

Hippo>> Desværre du, jeg tror, Anyone bliver min første... ;)

****************

Salsa den 8/9-1-04: :mandance: :mandance: :mandance:

Fik danset vældig meget i dag. :devil: Synes også, det gik noget bedre end de foregående gange, men der er selvfølgelig stadig masser at arbejde med. :bigsmile:

Uh uh!! Der var jo lidt begynderundervisning, før dansegulvet blev givet løs... På et tidspunkt blev jeg hevet op for at danse med læreren. :angelgrin: (Hans faste makker kom vist for sent.) Derefter dansede jeg en masse med nightbringer, men lige før lukketid kom en eller anden stakkel (stakkel, fordi jeg danser elendigt) til at byde mig op... :blink: Helt anden stil, end jeg er "vant til", så det gik vist ikke særlig godt. :unsure:

Tror sørme, salsaen skal have bananer i dag: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share