Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Troede Anyone var en gift mand....  :blink:

MadsSVØM>> Det er han også. :) Men han skulle være den bedste, hvis det er noget helt nyt for en, har jeg hørt. ;) :tongue:

-----------------

Styrketræning i TSK den 9-1-04: :pumpin:

Styrketræning:

Dødløft:

5/5@60kg (dobbelt overhåndsgreb) + 10 singles@70kg (tekniktræning, dobbelt overhåndsgreb) + 5/5@60kg (mixed grip men omvendt af normalt)

Sumo: 1/1(/1?)@60kg (en af de erfarne løftere, som forinden havde hjulpet mig med min dl teknik, så mit andet løft, og han mente, det faktisk så ud som om, at sumo er mere naturligt for mig :o) + 1@70kg (sumo PR B) - ikke specielt tung, men jeg bøvler stadig lidt med balancen)

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 3@35kg + 3/3/3/3/3@40kg (opspændet fungerede ret godt i dag, synes jeg - især i fjerde sæt, som var det letteste af de fem :))

Squat:

5@20kg + 3/3/3@40kg (nogenlunde, men jeg "knagede" lidt, så stoppede her)

Goodmornings:

10@20kg + 10@30kg + 10/10@40kg (og så var min bagside pænt brugt! mellem de to sidste sæt havde Zoa nemlig fået mig til at prøve glute ham raises)

Glute ham raise:

1/1/1@bw, partial-eccentrics :dead: :dead: :dead: (nær krampe i såvel læg som haser - den er sørme hård :blink:)

Db row:

(2x)12/8/8@20kg (tangering af PR fra i onsdags)

supersetted med:

Triceps pushdown:

12/12/15@25kg (det håndtag, jeg brugte, passer mig perfekt! den sidder virkelig godt! :w00t:)

Laterals:

12/10@5kg

supersetted med:

Seated rear laterals:

12/12@5kg

Standing db hammercurls:

[email protected] (mine biceps føles ret brugte, så det blev bare til et enkelt, let sæt for at få noget blodgennemstrømning)

Padded crunches:

15/15/15@bw

supersetted med:

Leg extensions:

10/10@4 plader :dead:

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling. :bike:

Var ret træt i dag pga. kun fire timers søvn (kunne bare ikke sove mere :cries:). Det endte dog med at blive en udmærket træning trods alt, hvor jeg bl.a. fik øvet noget dødløftsteknik - lækkert! :bigsmile: Det kan dog kun blive til 3x :banana:, pga. en ringe indsats i kæben fra min side i dag. :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Troede Anyone var en gift mand....  :blink:

MadsSVØM>> Det er han også. :) Men han skulle være den bedste, hvis det er noget helt nyt for en, har jeg hørt. ;) :tongue:

Jeg troede, du havde prøvet det hele!! :unsure: :lol:

'Pyt

Hendes gamle navn sagde at hun VILLE det hele!

Det er jo ikke det samme som rent faktisk at have PRØVET det hele :tongue:

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

"Træning" i går, den 10-1-04:

2x 15 min powerwalk, den ene vej med oppakning (= indkøb ). :walking: (udenfor MUBSVET)

Træning i dag, den 11-1-04: :bunny:

Chin-ups:

3@bw (tangering af PR :w00t: ) + 3x miss@chin-up med overhåndsgreb (nr. to var ellers tæt på)

Cardio + mave:

- 25 min crosstrainer (intervalprg. 3, niveau 6)

- 15 min stepper (1-2-3-4-5 min, niveau 6-7-8-9-10)

- mavemaskine: 8@40kg + 8/8/8@50kg + 15@45kg

- 20 min kondicykel (niveau 5)

En udmærket træning, selvom jeg havde lidt svært ved at komme afsted. ;) 3x :banana:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i TSK den 12-1-04: :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Til stede var: Anyone, Cat, Watts, Zoa og Hoosier. :pumpin:

Squat:

5@20kg + 3@40kg + 1@50kg

Så var der ikke lige mulighed for at squatte mere, så det blev til næsten en times pause, hvor jeg "underholdt" Anyone, mens han squattede og dødløftede til den store guldmedalje (tillykke med PR! :devil:). Og så:

5@20kg + 3@40kg + 1@50kg

på med knæbind (weeee - så er jeg ikke "jomfru" længere :tongue:):

1@60kg + 1 miss@70kg (knækkede sammen i bunden) + 2@70kg (PR - let! første rep dog ikke helt dyb nok)

Det værste - rettelse - det mindst gode ved knæbindene, var fornemmelsen af følelsesløshed i underbenene. Men ellers var det sgu fedt! :devil: Havde også glædet mig som et lille barn. :w00t: Endnu engang var Anyone en rigtig skat - tusind tak for hjælpen. :bigsmile:

Tilføjelse: Indimellem de to omgang squat, snuppede jeg lige lidt chin-ups:

1 miss@bw (overhåndsgreb - sååååå tæt på - mm fra, føltes det som om :() + 2@bw

Dødløft:

5/5@60kg (mixed grip, omvendt af normalt) + 1@60kg (sumo - føltes ikke så godt i dag, så det gad jeg ikke mere :rolleyes:) + 3/3/3/3/3@70kg (alle med dobbelt overhåndsgreb)

supersetted med:

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg (vist ret eksplosiv) + 3@35kg + 3/5/3/3/4@40kg (ville have kørt 5x 3 reps, men der var lidt overskud i 2. og 5. sæt pga. lidt længere pauser, muligvis 5 rep PR)

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling :bike:

Den skal da have :banana: :banana: :banana: :banana: - mindre kan absolut ikke gøre det, når det nu var med knæbind. :devil:

Var i øvrigt i TSK i godt tre timer i denne omgang. :blink:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

på med knæbind (weeee - så er jeg ikke "jomfru" længere ):

1@60kg + 1 miss@70kg (knækkede sammen i bunden) + 2@70kg (PR - let! første rep dog ikke helt dyb nok)

rigtig flot løftet :a-okhand:

så regner vi med du napper 80 kg i odense :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må sige at jeg er dybt forbløffet over, HVOR pænt du tog det at få knæbind på! Nu er jeg godt nok en mild mand, som forstår hvordan man skal gøre det helt rigtigt, hvilke tidspunkter den skal ha' lidt ekstra og hvor man skal tage det roligt, meeen det er stadig ikke rart første gang! :tongue::w00t:

Mange tak for support på squat og dødløft, det var ikke gået uden hep og hjælp! :4thumbup:

Hippo

Sføli er der til 80kg i Odense! …Men der er også til 90kg når Hoosier vender tilbage til Hovedstaden! :devil:

MadsSVØM

Vel er jeg en gift mand, men konen derhjemme er ikke frisk på knæbindelege! :weeping:

…så er det godt man har nogen frisk styrkeløfter tøser i TSK! :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Alle>> Takker. :D

Cat>> Du har vist ikke noget at være bekymret for. ;)

-----------------

I går aftes, 12-1-04:

Chin-ups:

1x miss@bw (bred overhåndsgreb) + 1/1@bw (smalt overhåndsgreb - PR - mine første overhånds-chins :devil:)

------------------

I dag, 13-1-04: :4flex: :4flex: :4flex:

"Styrketræning i Parken med Arne" eller "To stk. klatøjede løftere i et næsten tomt center"

Opvarmning: 5 min crosstrainer (niveau 5 - hverken Arne eller jeg havde ikke energi til mere :dead:)

Styrketræning:

Db row:

(2x)10/8/8@20kg (avav mine biceps pga. chin-ups i går aftes)

Standing db shoulder press:

10@8kg + 10@9kg (den sidste rep blev heppet op af Arne - en ny øvelse for mig - plejer at køre den siddende, men havde lyst til at prøve noget andet i dag)

Triceps pushdown med reb:

15@10kg (for let) + [email protected] (lidt for tung) + 10@11kg (mere passende)

Laterals:

10/10@5kg (6 kg var for meget i dag)

"supersetted" med:

Seated rear laterals:

15/15@5kg (tror jeg nok... :unsure:)

Standing db curls:

15/12@6kg (bare for at få noget blodgennemstrømning)

Mavemaskine:

8@45kg + 8@50kg + 8/[email protected] (PR) + 15@45kg

Reverse hypers:

25/25@bw

En okay træning alt taget i betragtning - og masser af god kæbe - det trækker op. :w00t: Det giver 3x :banana:.

Har i øvrigt tunge ben, men ikke deciderede DOMS fra i går. Knæhaserne ser pæne ud - der er ikke meget at se - en smule foran på benet + en del blå mærker fra dødløft. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Tak for en hyggelig træning Kathrine :) Jeg kan bekræfte at den sidste rep. i din skulder pres blev kæmpet op - flot!!

Selv tak. :bigsmile: Og kan kun bekræfte, hvad du skrev i din log: Det var godt ikke at skulle træne alene i dag. :)

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i TSK den 14-1-04: :blink:

Dødløft:

5/5@60kg (ét sæt med dobbeltoverhåndsgreb, ét med "omvendt" reverse grip) + 3@60kg (sumo) + 3@70kg + 10 singler@70kg (kunne ikke helt få det til at fungere i dag) + 8 singler@60kg (sumo - gik faktisk ganske udmærket til sidst)

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg + 10@40kg + 10@45kg + 6/6@50kg (PR - det var stangens rullen ned ad ryggen, der satte begrænsningen :angry:)

Incline db press:

15/10@10kg (kunne ikke lige finde vægte på ca. 12.5 kg :unsure:)

supersetted med:

Rotator cuff (stående, opad):

15/12@2kg

Db row:

(2x)10/10@20kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

15@25kg + 6@30kg + 8@25kg (ingen pause mellem de to sidste sæt, et andet håndtag end normalt - ikke nær så godt dog)

Leg extension:

10@4 plader + 5/5@5 plader

supersetted med:

Padded crunches:

15/12/10@bw :dead:

Laterals:

12/10@5kg

supersetted med:

Seated rear laterals:

15/15@5kg

+ lidt kæbe med Anyone og Zoa. :bigsmile:

Cardio: 2x ca. 7.5 km transportcykling

Var igen i dag ret træt (:rolleyes:), hvilket desværre satte sit præg på dagens træning, som var noget slatten. Dog kørte sumodødløft udmærket, og med en PR i goodmornings :wub:, må det alligevel give 3x :banana:.

Mine biceps har hele dagen i går føltes ret trætte efter de to overhåndschins, så jeg valgte at springe bicepstræningen over i dag, selvom de på daværende tidspunkt føltes okay igen. Nu her har de så besluttet sig for endnu engang at være ømme. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Styrketræning i TSK den 16-1-04: :firebounce: :firebounce: :firebounce:

Squat:

10@20kg + 10@40kg (rep PR) + 5/5/5@50kg (repPR)

Bænkpres:

10@20kg + 5@30kg + 5@35kg + 3/3/3@40kg + 1@45kg (let! :yeah:) + [email protected] (meget skæv, men den kom op :w00t:) + 10@30kg

Goodmornings:

15@20kg + 10@30kg + 10@40kg + 10/12@45kg (stangen gled igen på ryggen :angry:)

Db row:

(2x)8/8/[email protected] :w00t:

supersetted med:

Triceps pushdown:

8/8@30kg + 15@25kg

Laterals:

10/10@5kg

supersetted:

Seated rear laterals:

15/15@5kg

Padded crunches:

15/15/12@bw

supersetted med:

Standing db hammercurls:

15/[email protected] (kører stadig let træning for biceps)

Cardio: Est. ca. 20 km transportcykling :bike:

Lidt stille træning i dag, da kun Zoa og jeg var i huset, så vi havde lidt svært ved at råbe igennem. :unsure: Men kæbetøjet blev da trods alt trænet. :bigsmile:

En rigtig god træning, hvor squatten for en gangs skyld kørte rigtig godt, og hvor jeg blev positivt overrasket over min bænk. Det må blive til 4x :banana: af de store.

Derefter: Video-hygge (styrkeløft, Mr. Olympia m.m.) hos anyone i selskab med Zoa, Cilius og Incognito. :D

Link to comment
Share on other sites

hov, det ser da ud til at det begynder at gå rigtig godt med squat  :)  :a-okhand:

du kan da vist godt så småt se frem mod de 100 kg  B)

Ja - det kørte overraskende godt i dag. :w00t: Satser på, jeg endelig har fattet konceptet... :unsure::tongue:

Ja ja - før vi får set os om løber du med medaljer!

Godt at se du stormer frem!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share