Vægttab


Ferrari
 Share

Recommended Posts

En del på siden, og andre steder skriver om der findes lette kurer........ Jeg tror ikke selv på det, for man kan ikke spise fed mad, og tro man taber sig.

Men men men ....... min egen lille historie :

[slettet af moderator]

Så det er faktisk muligt – at finde en mættende kur som virker :bigsmile::bigsmile: , også over længere tid.

---------------

Det er ikke tilladt at reklamere for produkter man selv har økonomisk interesse i på Motion-Online. Læs reglerne

Ønsker du at annoncere på Motion-Online, klik her

Mvh

MaxPower

Moderator

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Naj.... hvor godt et indlæg. ENDELIG en kur som ser ud til at virke. Og vi er så mange som har prøvet næsten alt... Og jeg skal jo også til at smide de der kilo...

Jeg tilstår... jeg.... jeg.... host.... det er altså ikke så nemt dette her.... jeg... er en af dem som har spist fed mad... :(

Og jeg brugte den forkerte kode.... tror det var 6290... eller var det 7829... ? :unsure: Så er det jo klart at det går galt...

Men nu vil jeg straks bestille nogle urte-tabletter... :blink:

Måske de også har æble-cider-eddike... :w00t:

Get a life with Herbalife.... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

produkterne er Herbalife – Jeg tager 2 proteinbomber morgen og frokost, om aften spiser jeg så mit almindelige aftensmåltid. Samtidig spiser jeg Vitamin piller, og Fiber/urte tabletter 3 gange dagligt.

Jeg er utrolig mæt hele dagen ………….. Jeg har dog også købt nogle lav kalorie choko barer, som jeg bruger, hvis jeg bliver lækkersulten.

Så det er faktisk muligt – at finde en mættende kur som virker :bigsmile::bigsmile: , også over længere tid.

For dem som ikke ved det, så er Herbalife et pyramideforetagende - skaf ekstra sælgere og scor en del af deres profit . Min egen mor fik selv roedet sig ind i det, men fik heldigvis også ligeså hurtigt rodet sig ud af det... Produkterne er som alle andre, men sælges til overpriser.... men hvis I spørger pænt kan I sikkert få rabat af Ferrari, men ak! Stadig håbløse overpriser! Og billederne af testpersonerne... :rolleyes:

I stedet for at reklamere for dine produkter herinde Ferrari, så gå dør til dør! :angry:

Link to comment
Share on other sites

– og de centimeter er jo et varigt tab.

Nonsens! :freaked:

Og den såkaldte vægtkonsulent, består af en tilfældig privatperson der har rodet sig ind i denne pyramidevirksomhed, og som ved absolut INTET om ernæring og træning!

For guds skyld MIN MOR var en såkaldt supervisor i dette firma og vidste absolut intet om ernæring! Intet! :4slap:

Edited by ronnie99
Link to comment
Share on other sites

Hej - primært til Ronnie99!

Det er interessant at læse jeres indlæg omkring vægttab! Jeg er selv tidligere idrætsudøver på højt plan og benytter Herbalife produkterne og med et helt fantastisk resultat! Og jer er ikke den eneste! Der er mange danskere, der med en kombination af Herbalife og motion (ikke altid en nødvendighed) kunne få en bedre og sundere hverdag, uden at skulle gå for meget på kompromis.

Du påstår at det er folk der ikke forstår sig på ernæring, der sælger Herbalife.... PJAT! Hvis du er en af de påståede ernæringseksperter så burde du også vide bedre og have undersøgt samtlige produkter på markedet inden du udtalte dig!

Det vigtigste i forbindelse med ernæring og træning er at du forbrænder fedtet og opbygger din muskler - er vi enige så langt???

Det næste skridt er så at sørge for at du i forbindelse med motion ikke nedbryder dine muskelfibre med det samme efter træning - dette gør du lettest ved at indtage protein, der som bekendt opbygger musklerne.... er det så ikke logisk at benytte Herbalife, som samtidig er et vægtkontrollerende middel - du vil derved få såvel de nødvendige kulhydrater som proteiner... også selv om du ikke træner (mere/længere/aldrig har gjort det)!

Ærlig talt synes jeg at du skal undersøge dit bagland inden du udtaler dig omkring ting du - for at sige det lige ud ikke ved en fløjtende f... om!!!

Ydermere kan jeg fortælle dig at din påstand omkring pyramidesalg er langt fra sand! Der er tale om Multi-level marketing - og generelt en virksomhed der som alle andre skal tjene penge - men det er måske også forkert???

Synes du skulle tage at søge for at tjekke dine kilder og jeg vil med glæde fortælle dig meget mere om ernæring og motion!

Link to comment
Share on other sites

Hærberlaif :lol: er ikke skadeligt - men så er det bedste vist også sagt om det. ;)

Der er ingen grund til at bruge hulens masse penge på et produkt, man langt bedre kan sammensætte ud fra fornuftig kost.

Om jeg er ernæringsekspert. Definer, hvilker kriterier du finder en sådan skal have, og så skal jeg svare. ;)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Nej, men i forhold til at opnå de ønskede resultater er Herbalife et fantastisk produkt - og er klart det mest alsidige produkt jeg kender til.

Du taler om at det er dyrt - har du overvejet hvad det har kostet at tage på og hvad produktet erstatter i første omgang - og du får samtidig mere energi og bedre velvære! Det kan der ikke sættes pris på - det er selvfølgelig individuelt - men alligevel!

Mht, definition af ernæringsekspert - så er det generelt ønskeligt omkring eksperter at der er en sund skepsis men samtidig en konstruktiv kritisk indgangsvinkel og "open mind" i forhold til hvordan forskellige produkter virker.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg har dyrket såvel svømning som volleyball på højt plan, men min pointe var nu blot at det er let nok at udtale sig negativ omkring noget, når men ikke har sat sig ind i det bagved liggende.

Og set objektivt synes jeg, at det er skadeligt for debatten at komme med subjektive holdninger.

Håber dog at I har fået en dybere forståelse for at der er produkter på markedet, der beviseligt har hjulpet mange mennesker og vil blive ved med at gøre det!

Fortsat god aften! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Iben ->

Hvordan kan du udtale dig om, at vi ikke ved noget om herbalife????

Herbalife producenten selv oplyser at produktet er et kosttilskud, der kan erstatte mellemmåltider

Lvnedmiddelstyrelsen godtkendte under gamle standarder (man gik væk fra for år tilbage) til supplemant til alm. kost.

Med de nye standarder på området ville den ikke kunne komme igennem.

Nu omfatter herbalife serien jo en del produkter. Og selv den der ligger tættest på relevans her - nemlig "Herbalife Protein Drink" indeholder alt for få proteiner og calcium til at kunne udgøre det for fuldgyldig kosterstatning.

Endelig finder både Levnedsmiddelstyrelsen og Forbrugerstyrelsen at den videnskabelige dokumentation for de gavnlige virkninger af Herbalifeprodukterne er stærkt mangelfulde og kritisable.

Dernæst er en af Herbalifes største problemer, at den distribueres gennem ufaglærte ernæringsamatører som endog har en direkte økonomisk gevinst ved at sælge produktet. Begge dele yderst uheldigt når vi taler om kost-vejledning.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Og så er der hele vinklen med det dugfriske medlem, der liige skal fortælle om et produkt som er vildt godt.

Reklame er det, og det er ikke engang særligt opfindsomt maskeret.

ej craw, come on...vil du påstå at du ik føler dig fristet ? :unsure:

:tongue:

har en kammi der blev rodet ind i Herbalife halløj engang...tror faktisk det endte med at koste HAM penge alt imens han prøvede at sælge det til andre :blink: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Nu hvor det er det mest alsidige produkt du kender, og har bevist gavnlig effekt kan vi så ikke få nogle billeder at dig ? evt hvor du flexer i din dejlige Hærballeifkrop ? Det ville uden tvivl overbevise mig, og få mig til at smide alle mine sparepenge hos ronnie99 ´s mor. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg har da adskillelige medaljer fra B-dm i svømning,gulv,sølv og bronze. Dengang var jeg dog ikke meget mere end 12-14 år, men jeg var vel elite udøver, men hey hvad har det med at gøre om jeg ved en skid om noget? måske er jeg bare heldig at have en mor som har været danmarks mester i svømning 3 gange og en far som har spillet fodbold så jeg har fået nogle heldige gener. Men gør det mig klogere? nej, jeg var da fuldstændig grøn på det område dengang jeg svømmede...

Så drop nu de der "hey mand jeg er elite udøver". Der er heldigvis for os andre, uheldigvis for dig, nogle mennesker herinde som har en del mere forstand på emnet end dig, som foruden ferrari og evt. dig(du har oprettet en profil for at slås for produktet så det antager jeg du har, ret mig hvis jeg tager fejl) ikke har økonomisk gevinst med produktet.

Hvis jeg har forstået dine forsvar rigtigt er pointen egentligt bare at man skal have noget protein efter træning, forudsat man træner som vel er det vigtigste. Om det så er jeres fine shakes til en strålende pris(set fra et tilfældigt synsvinkel? :D). Eller det er nogle madvarer med et højt og kvalitetsmæssigt indhold af protein vel hip som hap? Så hvorfor brokke jer over at i ikke må lave gratis reklame for et produkt som i ydermere selv tjener penge på, når andre firmaer betaler penge for banner-reklame.

Synes også det lidt usmagsligt at i kommer med jeres hjernedøde reklamer herinde og rakker ned på folk, som frivilligt og gratis tit har givet gode og kompetente råd til andre, fordi de ikke synes jeres produkt er så revolutionerende som i gør det til. Det er jo ikke dem som har overtrådt en simpel regel vel.

Cordiali saluti

Link to comment
Share on other sites

Synes også det lidt usmagsligt at i kommer med jeres hjernedøde reklamer herinde og rakker ned på folk, som frivilligt og gratis tit har givet gode og kompetente råd til andre, fordi de ikke synes jeres produkt er så revolutionerende som i gør det til. Det er jo ikke dem som har overtrådt en simpel regel vel.

Applause!! KLAUS S Applause!!

Link to comment
Share on other sites

Hej - primært til Ronnie99!

Det er interessant at læse jeres indlæg omkring vægttab! Jeg er selv tidligere idrætsudøver på højt plan og benytter Herbalife produkterne og med et helt fantastisk resultat! Og jer er ikke den eneste! Der er mange danskere, der med en kombination af Herbalife og motion (ikke altid en nødvendighed) kunne få en bedre og sundere hverdag, uden at skulle gå for meget på kompromis.

Du påstår at det er folk der ikke forstår sig på ernæring, der sælger Herbalife.... PJAT! Hvis du er en af de påståede ernæringseksperter så burde du også vide bedre og have undersøgt samtlige produkter på markedet inden du udtalte dig!

Det vigtigste i forbindelse med ernæring og træning er at du forbrænder fedtet og opbygger din muskler - er vi enige så langt???

Det næste skridt er så at sørge for at du i forbindelse med motion ikke nedbryder dine muskelfibre med det samme efter træning - dette gør du lettest ved at indtage protein, der som bekendt opbygger musklerne.... er det så ikke logisk at benytte Herbalife, som samtidig er et vægtkontrollerende middel - du vil derved få såvel de nødvendige kulhydrater som proteiner... også selv om du ikke træner (mere/længere/aldrig har gjort det)!

Ærlig talt synes jeg at du skal undersøge dit bagland inden du udtaler dig omkring ting du - for at sige det lige ud ikke ved en fløjtende f... om!!!

Ydermere kan jeg fortælle dig at din påstand omkring pyramidesalg er langt fra sand! Der er tale om Multi-level marketing - og generelt en virksomhed der som alle andre skal tjene penge - men det er måske også forkert???

Synes du skulle tage at søge for at tjekke dine kilder og jeg vil med glæde fortælle dig meget mere om ernæring og motion!

IBEN--> Hej og velkommen til MOL!! Sjovt du lige skulle melde dig ind nu, hvor vi har fået en Herbalife sælger på banen... :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft hvor er det bare sejt! :w00t: Det er den lammeste og mest gennemskuelige salgspropaganda jeg i lang tid har været vidne til. Vi ser nok desværre hverken mere til Ferrari eller Iben, det kunne ellers være sjovt... :)

Link to comment
Share on other sites

Synes altså ikke der er nogen som helst grund til at være ond mod de nye medlemmer, ligesom I er ved os som har været her en smule længere... snøft....

Mine urtetabletter kom med posten i går, og jeg har vel her til morgen allerede tabt en.... 3-4 kg.... så de er altså fine nok!

Er bare ked at det med den kode der...

Thank you HærbaLeif.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er selv tidligere idrætsudøver på højt plan

ME2 og jeg bruger altid bambusblade efter hvert toiletbesøg, er det godt nok til pandaen, så er det godt nok til mig.

Send mig en PM så skal du få 1000 bambusblade for kun 999,- kr., jeg gentager 1000 (et tusinde) bambusblade for kun 999,- kr. og ikke nok med det, hvis du bestiller inden juleaften, så får du ekstra 25 jomfrubambusblade med i købet, den lækreste kvalitet som den Pandaen i San Diego Zoo kun vil bruge. Køb nu og spar penge!!!

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Sjovt som Herbalife altid dukker på når det går skidt for økonomien i samfundet.

Pyt:

Send mig en PM så skal du få 1000 bambusblade for kun 999,- kr., jeg gentager 1000 (et tusinde) bambusblade for kun 999,- kr. og ikke nok med det, hvis du bestiller inden juleaften, så får du ekstra 25 jomfrubambusblade med i købet, den lækreste kvalitet som den Pandaen i San Diego Zoo kun vil bruge. Køb nu og spar penge!!!

Nu du er igang, glem da ikke at oplyse personen om mulighed for at blive sølvsælger:

Hvis køber personen de 1000 bambusblade til sig selv, og DERUDOVER køber yderligere 2*1000 bambusblade, som så skal sælges til to af personens venner - så opnår du sølvstatus, og kan fremover erhverve dig bambusblade til under engros-pris, 799,- for 1000,- - det er under 80 øre pr. blad !!

De to venner køber bladende igennem personen for 999,- og personen køber bladende hos dig for 799,- det er 200,- ren fortjeneste, lige ned i pottemånen, og man behøver IKKE at melde det til skattefar.

Når begynder at tage om sig (man har lige pludselig 2 mennesker der uafhængigt af hinanden der banker rundt og sælger bambus-blade) - så kan man overveje at blive guldsælger !

Princippet er detsamme, men det kræver at man så har 10 venner som man sælger 1000 bambusblade til for 999,- pr pakke - men her ydes der en rabat, hvor det næsten ikke engang kan svare sig for bambusplanten at lave de blade ! 599,- pr 1000 ! - det giver 400 kr. fortjeneste pr gang.

Dvs. at alle dine omkostninger er tjent hjem såsnart der bare er een af dine forhandlere der har solgt 2000 bambusblade !

Som guldsælger & selvsælger er vi oppe i en volumen som selvfølgelig forpligter at du køber et fast antal bambusblade pr. måned, da vi ellers vælter produktionen.

Platiunium-sælger, det er tilgengæld helt vild - så opretter du dine egne guld & sølvsælgere - dvs. vi skal op i et kvantum med minimum 5 guldsælgere - men så kommer prisen også helt ned på 299,- for 1000 bambusblade.... altså.....en million om måneden er ikke urealistisk.

Det er en ren gulgrube....og man skal ikke være matematiker for at regne ud at man bliver STINKENDE rig !! sikrere forretningsmetode findes ikke.

Og hvad er det værste der kan ske ?? du brænder inde med en regnskov af bambus-blade, det er da ikke det værste ?

medmindre man er det sidste led i kæden..........hvilket man oftest er :)

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share