Vægttab


Ferrari
 Share

Recommended Posts

Fitt, du må ikke gøre sådan noget så tidligt om morgenen, jeg kan jo ikke holde masken.

Du har selvfølgelig helt ret, men da myndighederne har en forkert opfattelse af vores kirke, ser vi os desværre tvunget til at undlade at oplyse om bambusskud (sølvsælger), Bambusstav (guldsælger) og bambusbusk (platin(um)sælger) offentligt. Ved at indbetale 49,95 US$ på vores konto i Cayman Islands til porto og ekspedition, sender vi gratis bogen "How to bambus with Panda", der på kun 198 sider beskriver, hvordan du når til bambusbuskstatus - helt uden risiko.

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

har selvfølgelig helt ret, men da myndighederne har en forkert opfattelse af vores kirke, ser vi os desværre tvunget til at undlade at oplyse om bambusskud (sølvsælger), Bambusstav (guldsælger) og bambusbusk (platin(um)sælger) offentligt. Ved at indbetale 49,95 US$ på vores konto i Cayman Islands til porto og ekspedition, sender vi gratis bogen "How to bambus with Panda", der på kun 198 sider beskriver, hvordan du når til bambusbuskstatus - helt uden risiko.

For interreserede er det værd at bemærke at der i hele Januar måned køres et introduktionstilbud hvor man udover over bogen "how to bambus with panda", også får en paperback udgaven af bestselleren "how-to-impose-diarrea-symptoms-to-all-your-friends" - et must-have i denne branche og en ren kickstarts-indsprøjtning imod vejen til et liv i sus og dus.

Link to comment
Share on other sites

Hele februar måned holder vi hver torsdag seminaret "Panda and Bambus", hvor vi berører emnerne "Reach your Panda within", "Where has my Panda gone" og "Bambus in everyday cooking". Seminaret foregår på Deres lokale Radisson, i venlige omgivelser og med mad og drikke. Benyt vores medlemstilbud (kun 1.399,- kr. for hele 30 min) og deltag i denne fantastiske mulighed, der vil ændre dig for evigt. Kom og mød dejlige mennesker og få chancen for at vinde en rejse for to til Panda's hjemby (lodder koster kun 49,99 Euro per styk, minimum køb ti styk.)

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Og så er det jo pudsigt..for os der kan se den slags..at Ferarri og Iben har samme IP nummer :) Og der ikke er andre medlemmer der har det Ip nummer....

Så enten kører Iben i en Ferarri :) ;) :), eller også var det her dagens mest naive saglstrick :D

Iben.. Fyfy!!!!! Skamme sig!!

Link to comment
Share on other sites

Og så er det jo pudsigt..for os der kan se den slags..at Ferarri og Iben har samme IP nummer :)

Det ville være på sin plads, at du fremhævede at Fitt og jeg ikke har samme IP adresse og at vores produkt er det bedste på markedet uden sidestykke. :lol:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

blackmoore:

Og så er det jo pudsigt..for os der kan se den slags..at Ferarri og Iben har samme IP nummer  Og der ikke er andre medlemmer der har det Ip nummer....

Det kommer fuldstændig bag på mig - et chock ! :blink: mener du hermed at Iben og Ferrari er een og samme person ?? det havde jeg aldrig nogensinde troet.....

Sikke et snedigt udtænkt scam :dropjaw:

Link to comment
Share on other sites

Haha, griner stadig over dette oplæg. Dette har gjort en ellers kedelig onsdag meget sjovere! På nogen områder er det synd at der ikke er flere som Iben/Ferrari til at træne vores lattermuskler! Det giver vel også en smule ekstra forbrænding! Nu kender jeg ikke priserne på det produkt Ferrari forsøgte ihærdigt at promovere, men er det ikke både bedre og billigere at købe de forskellig protein produkter til salg på nettet og i forskellige butikker. Jeg har da set protein pulver til 3-400 kr for 2,5 kg..

I sidste ende er det da vel herbalifes protein shakes vel i teorien det samme som alt andet protein.. Bare dyrere og sikkert også dårligere...

Edited by Xzebetz
Link to comment
Share on other sites

Efter at jeg læste dette indslag stødte jeg ind i en artikel fra Iform's hjemmeside om slankekure. De havde delt dem op i følgende overskrifter:

Gode

Halvdårlige

Dårlige

Under dårlige havde de anmeldt herbalife hvor den fik følgende anmeldelse:

"Herbalife

Der findes mange forskellige Herbalife produkter, der angives at virke slankende. Det bedste produkt er Herbalife Protein Drink Mix, der isoleret set godt kan anvendes som måltidserstatning for at komme ned i kalorier. Men man kan lige så godt vælge et af de andre pulvere som måltidserstatning, der ovenikøbet har en bedre ernæringsmæssig sammensætning.

Det største problem ved Herbalife er, at argumenterne for effekt er meget uvidenskabelige, der er ingen dokumentation, og der er et unødvendigt mystisk skær omkring produkterne. "

Syntes det var relevant i denne sammenhæng. ;)

Link to comment
Share on other sites

men er det ikke både bedre og billigere at købe de forskellig protein produkter til salg på nettet og i forskellige butikker. Jeg har da set protein pulver til 3-400 for 1 kg..

Proteinpulver koster ikke over 200 kr. pr. kg, når du køber det over nettet. Så jo, Getalife er alt for dyrt for lidt protein, fiber og en vitaminpille blendet sammen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det største problem ved Herbalife er, at argumenterne for effekt er meget uvidenskabelige, der er ingen dokumentation, og der er et unødvendigt mystisk skær omkring produkterne. "

Århh...der er da masser af dokumentation se bare før- og efterbillederne :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jo i hørte mere til Iben... ked af at I har misforstået indlægget totalt - jeg er ikke ude på at lave reklame og endog skjult - NIX.... men jeg ville bare med mit indlæg prøve at få en anden vinkel på debatten, men det er lidt svært, når det ikke er alle der har et åbent sind for at vi er forskellige og ikke alle lige passer ind i en og samme kasse....

Håber dog i får ngle flere fornøjelige timer her på www.motion-online.dk...... :)

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jo i hørte mere til Iben... ked af at I har misforstået indlægget totalt - jeg er ikke ude på at lave reklame og endog skjult - NIX.... men jeg ville bare med mit indlæg prøve at få en anden vinkel på debatten, men det er lidt svært, når det ikke er alle der har et åbent sind for at vi er forskellige og ikke alle lige passer ind i en og samme kasse....

Håber dog i får ngle flere fornøjelige timer her på www.motion-online.dk...... :)

Hvordan kan dine indlæg misforståes totalt? :o

I det først indlæg reklamerede du for Herbalife, som Ferrari, og i det næste forsvarer du reklamen, som Iben, med det grundlag at du er topatlet :jehon:

Link to comment
Share on other sites

Iben, du bruger 2 forskellige log in navne, endda i samme tråd.

werboten, slemt, Nooo

Og du bruger det til gratis reklame

Ekstra meget fy!!!

tråd lukket, det her er ikke værd at bruge mere tid på, og sådan er DET bare!

(men pandaerne er søde ;) ;) )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share