The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

:)

I anledning af årsskiftet, og min indmeldelse i TSK, starter jeg en ny log :bigsmile: ... Som styrkeløfter :blink::w00t::devil:...

Jeg har ingen styrkemæssige mål på nuværende tidspunkt :unsure:, da jeg først og fremmest vil arbejde med at forbedre min teknik... Når teknikken engang er på plads, er jeg sikker på at jeg nok skal opstille nogle mål - og selvfølgelig prøve at nå dem :tongue: ...

Stats pt:

Køn: Female

Højde: 174cm

Vægt: bumbummelum nok ca. 67kg (var på 65kg før jul og har ikke vejet mig siden). Vægtklasse jeg stiler mod, når jeg engang skal i konkurrence, er -67,5kg

By: KBH

Træningssted: TSK og IK99

1RM:

BP: 50kg

Squat: 75kg

DL: 107,5kg

Selvfølgelig bliver jeg også ved med at spille basket ;) , og måske løbe en tur i ny og næ...

:wave: Cat

Jeg kommer desværre nok først rigtig i gang med regelmæssige træningsopdateringer af min log efter mine eksaminer <_< ... (jeg er allerede så småt i gang med at planlægge programmet jeg begynder på til den tid B) ).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey :)

Tak for alle lykønskningerne :bigsmile: ...

Håber, det rent faktisk lykkes os at træne sammen på et tidspunkt.  Held og lykke med eksaminerne - jeg krydser fingre for dig.
Det håber jeg også... Ku' være hyggeligt ;) og mon ikke det sker på et tidspunkt :tongue: ... Og tak, jeg har nok brug for alle de fingerkrydsninger jeg kan få...
Det vælter ind med stærke løfte-høns i TSK! Det må være ham den billedskønne Adonis Thomas "Zoa" Lunau der trækker alle de feromon-dunstende ungmøer til!

Hvorfor har vi ingen løfte-koner i Horsens??

:tongue: :love: :poptøs: :pumpin: :angel:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Skal nok love at være ond ved dig og råbe skældsord i din retning, HELE året!   

Ej, det passer ikke, jeg er jo flink som dagen er lang!*

Æv, havde ellers lige håbet på lidt opmuntring :unsure: .... Men alligevel nok meget godt, ellers ville jeg nok blive bange :tongue: ....

I aftes blev det til en gang basket, stærkt mærket af at det var første gang efter juleferien ;) .... Men rart at være igang igen...

:banana: :banana: :banana:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

I dag blev det til en let hurtig træning, hvor jeg arbejdede noget med teknikken... Mest for at holde træningen ved lige i eksamensperioden...

Blev til noget squat, DL, BP, BO BB Rows og MP.... Med mange reps og relativ nem vægt i alle øvelserne...

:banana: :banana: :banana:

I aften står den til en afveksling på en masse læsning <_< ... Er efterhånden ved at være rimelig træt at det...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Det vælter ind med stærke løfte-høns i TSK! Det må være ham den billedskønne Adonis Thomas "Zoa" Lunau der trækker alle de feromon-dunstende ungmøer til! :D

LOOOL den her kommentar havde jeg slet ikke set :lol: mon dog Klaus mon dog... men gid det var så vel :D ironi er en grim ting :tongue:

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

hvornår kommer du i tsk igen? 
Desværre nok først på næste fredag... Har eksaminer både tirsdag og onsdag, og har også fødselsdag tirsdag som bliver holdt onsdag aften... :blink:
Og op med humøret mhs. til læsningen før du ved af det er det overstået 

Siger ham der holder orlov fra sit studie

LOL.. Sikkert... Mangler kun ca 8år :tongue: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke rigtig blevet til noget træning de sidste par dage :unsure: <_< .... Desværre....

Glæder mig vanvittig meget til det her læseri er overstået så man føler man har et liv ;) ... og selvfølgelig kan komme rigtigt igang med træningen igen... :devil: ... Så skal der nemlig ske noget :devil::devil::devil: ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

For at få en lille pause for læsningen tog jeg i dag ud til tsk...

Det blev ikke til meget, men jeg fik da lavet lidt

Squat

BP

Skulderpres

og en masse DL og Sumo (mest teknik)

+en lille smule kæbe og lidt steneri...

Træningen tildeles :banana: :banana: :banana: (mest fordi det var rart at være afsted...)

Nå men tilbage til læserriet

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Heeeey! :w00t: Basketball spiller...hvor spiller du? Er selv x-basketspiller på klubplan, men har overvejet meget at begynde seriøst igen.

Tillykke med den nye log forresten...det er cool med tøser, der ikke er bange for at smide godt med kilo på stængerne. :) Dem er der desværre ikke så mange af der hvor jeg træner. 2-3 stykker hvilket ikke er så mange i forhold til hvor mange der går i centeret.

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt sådan næsten at få trænet med dig i dag.  Held og lykke med eksaminerne - det glemte jeg vist at få sagt
Synes også det var hyggeligt :bigsmile: ... Og mange tak.. det gik heldigvis rigtig godt i dag :w00t: , så nu må vi håbe det også gør det i morgen....
Basketball spiller...hvor spiller du? Er selv x-basketspiller på klubplan, men har overvejet meget at begynde seriøst igen.

Tillykke med den nye log forresten...det er cool med tøser, der ikke er bange for at smide godt med kilo på stængerne

Er aldirg rigtig kommet i gang igen efter jeg flyttede til kbh, men jeg spiller lidt i usg for sjov, og ellers i gladsaxe på rigtigt hold (hvis man kan kalde det det når vi hverken er specielt seriøse eller har en træner ) :unsure:

Tak... også selvom der i øjeblikket ikke er vildt mange kg på ;) .....

Det var hyggeligt at du kiggede ud i TSK idag! 

Håber ikke at Kim var alt for hård ved dig?

det var også rigtig rart at komme lidt væk..... Kim var overhovedet ikke for hård :tongue: .. det er super at få kritik så jeg (måske?) kan blive bedre :w00t: ...
Ja held og lykke med imorgen... og husk nu at Kim kun giver konstruktiv kritik

tak... jeg får brug for det... Hehe B) ... Han var heller ikke ond.... hjalp bare lidt til og gav gode råd....

Fist og Snoppy: Mange tak :bigsmile: ....

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey

Dagens træning er blevet til em basketkamp som vi vandt... :yeah:....

Det var rigtig lækkert for det er efterhånden længe siden jeg har spillet :unsure: ... Det er nemlig lidt svært da baskettræning er man-ons-fre og træning med andre styrkeløftere i tsk også er man-ons-fre :blink: ... Men jeg er sikker på jeg nok skal finde på noget nu jeg kommer rigtig igang igen...

Mangler heldigvis kun 1 eksamen og den værste er overstået :bigsmile: (hvis jeg da er bestået, ellers skal jeg op igen i slutningen af måneden :( )...

Kampen/træningen får: :banana: :banana: :banana: :banana:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey

I dag havde jeg planlagt at skulle træne på vej hjem fra panum, men der var lukket pga et vægtløfterstævne :thumb_down: <_< .... Og det er der også i morgen.... Irriterende :unsure: .... Så må jeg vente til mandag med at træne styrke :( ...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hey :bigsmile:

Så er alle eksaminerne overstået for denne gang... Det er såååå lækkert ikke at ha det hængende over hovedet :w00t: ....

Igår begyndte jeg på mit nye program, og så må vi se hvordan jeg reagerer på det i den næste måneds tid...

Gårsdagens træning (uge 1, dag 1)

BP:

1x10x20

1x5x27.5

2x4x32.5

2x3x37.5

5x3x42.5

Squat:

1x10x20

1x5x37.5

2x5x45

5x5x52.5

BP:

1x6x27.5

2x6x32.5

4x6x35

Goodmornings

4x6x30 (startede let da jeg ikke har kørt goodmornings i meget meget lang tid)

Step-ups

4x6x30 (det var en høj bænk og jeg var ret træt, så heller ikke så meget vægt her :unsure: )

Efterfulgt af en times rask gåtur i koldt vejr B) ...

Det var en god træning, men kan godt mærke at det er længe siden jeg rigtig har været i gang... alligevel :banana: :banana: :banana: :banana:

Og selvfølgelig hyggeligt at se de andre mol'er i tsk (Anyone, Zoa og Hoosier)

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share