The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

Godt nytår Cat!

Velkommen "tilbage" på MOL - bliver spændende at se om du kan holde dig til 2 gange styrke om ugen... :devil: hehe..

Det job lyder simpelthen super - I mangler ikke en deltids-medarbejder? (kidding, men det lyder altså feeeeeeeee' )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning torsdag d. 6 :basketballsmiley:

Træningen i torsdags stod på en gang basket... En rigtig lækker træning hvor vi fik løbet en masse :4thumbup: .... Det er super dejligt at jeg kan mærke at motivationen er på vej tilbage nu hvor jeg har fået nogenlunde styr på alt det andet i mit liv :innocent: .... Men jeg spillede med mere gejst og glæde end i lang tid (selvom det "kun" var en træning), så nu bliver det spændende at se hvordan kampen på søndag går :w00t: ....

:4dog: Cat

Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 8/1 :pumpin:

Så havde jeg årets første styrketræning :bigsmile: .... Tog det meget stille og roligt, og prøvede ikke at lave så meget.... Dels fordi det er meget meget længe siden jeg har trænet regelmæssigt og dels fordi jeg har en vigtig kamp i morgen :wink: ... Men jeg er sikker på jeg nok skal få en masse DOMS og være træt alligevel...

Det blev til følgende:

DL

Opvarmning + 1x8x60 + 3x6x70

Squat

Opvarmning + 3x8x40

Goodmornings

2x25

BP

Opvarmning + 1x6x30 + 2x6x35

MP

3x8x20

DB Rows

3x8x18,5

Og lidt kæbe :blahblah: som altid :bigsmile:

:4dog: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Træning lørdag d. 8/1 :pumpin:

Så havde jeg årets første styrketræning :bigsmile: .... Tog det meget stille og roligt, og prøvede ikke at lave så meget.... Dels fordi det er meget meget længe siden jeg har trænet regelmæssigt og dels fordi jeg har en vigtig kamp i morgen :wink: ... Men jeg er sikker på jeg nok skal få en masse DOMS og være træt alligevel...

Det blev til følgende:

DL

Opvarmning + 1x8x60 + 3x6x70

Du lægger da pænt ud med 70 kilo i dødløft, når det nu er meget længe siden du har trænet :w00t: . Du skal nok få nogle gode DOMS af det :devil:

Link to comment
Share on other sites

Snoopy; Ja tak... Det har jeg skam også :innocent: ...

En genial kamp idag ... Ganske enkelt... Holdet spillede bedre sammen end vi har gjort i meget meget lang tid hvilket resulterede i en sejr på 78-46 (over et hold som vi tabte til i første halvdel af sæsonen (hvor vi også spillede dårligt :blush: ) :wootdance: )

Spillede også selv godt og relativt meget, så det var super lækkert.... Det er simpelthen ubeskriveligt at være igang igen og ikke mindst at mærke at motivationen, glæden og gejsten er stærkt på vej tilbage :bigsmile::bigsmile::bigsmile: ...

I morgen holder jeg mig en pausedag, dels fordi jeg har DOMS og dels fordi jeg er på arb fra 8 til 21....

Har også besluttet at jeg begynder at ta fat på kosten fra i morgen, men som sagt bliver det ikke med kcaltælning :sleeping: ....

:4dog: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share