The Story of Cat 2004


Cat
 Share

Recommended Posts

  • Replies 333
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

G'aften

Idag er træningen blevet til en gang styrke:

DL

1x10x20

1x5x55

2x5x65

2x4x75

4x3x80

Chinups

10x1xmig

BO BB Rows

4x6x35

DL (box)

1x5x55

2x5x65

2x4x75

4x3x85 (mine hænder var smadrede da der ikke var noget magnesium i centret :thumb_down: , så jeg havde meget svært ved grebet)

Dips-variant

4x6xmig

Incline DB Press

4x6x13,5

Alt i alt en ok træning :bigsmile: til :banana: :banana: :banana:

Ha' en rigtig god lørdag aften :tongue: ....

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Så er alle eksaminerne overstået for denne gang... Det er såååå lækkert ikke at ha det hængende over hovedet :w00t: ....

Zoa kom først, ;) eksamins resultater?

Jeg har kun hørt fra min skriftlig psykiatri(bestået) men mangler stadig at høre fra vores skriflig neurologi....

Chinups

10x1xmig

Hvor mange chins kan du egt. lave?

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Har du fået at vide om du har bestået endnu?

Ikke den store.... Det får jeg først at vide engang i næste uge :unsure: ... Og tro mig, jeg glæder mig ikke.....

Den anden (tidlig almen medicin og sundhedspsykologi) gik rigtig godt :w00t: ...

Devito: Har kun taget 2 i træk :( og kun 1 med overhåndsgreb) , men det er heller ikke så længe siden jeg overhovedet ikke ku' ta en....

Er jo lidt tung i r**** :tongue: ....

Link to comment
Share on other sites

Har kun taget 2 i træk :( og kun 1 med overhåndsgreb) , men det er heller ikke så længe siden jeg overhovedet ikke ku' ta en....

Er jo lidt tung i r****  :tongue: ....

;)

Jeg læste lige dine sæt/reps/belastning forkert. Ved første blik forstod jeg 1*10 ;)

Fremgang er fremgang B)

Devito :)

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Hmm tung i røveren siger du? :blink: der sidder ikke et gram fedt på dig tøz-pige-barn... næh kom du bare igang med noget sumo-dødløft og boxsquat så skal du se din røver vokse :tongue: :)

PS: Anders og jeg har fundet "noget" du kan træne i næste gang du glemmer din shorts/bukser ;)

Glad for at høre din første eksamen gik godt... bare rolig den anden er helt sikkert også gået godt B)

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Jeg læste lige dine sæt/reps/belastning forkert. Ved første blik forstod jeg 1*10
I wish B)
Anders og jeg har fundet "noget" du kan træne i næste gang du glemmer din shorts/bukser

Man tør næsten ikke spørge :unsure:, men er sikker på jeg ikke er klar på det :tongue: ...

Hmm tung i røveren siger du?  der sidder ikke et gram fedt på dig tøz-pige-barn... næh kom du bare igang med noget sumo-dødløft og boxsquat så skal du se din røver vokse 

Thanx :bblush: og bare rolig, både sumo DL og BOX squat er fast invetar i mit nye program :devil: .... Sammen med stiff legged DL og step-ups... Røven skal jo ha en ordentlig omgang :devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hmm tung?? tror mig ik på :4nope: godt at høre at du vil straffe røveren i den kommende fremtid... så kan den lære det :devil:

Hehe og det er gaaaz mhs til Anders og jeg og de glemte shorts... men er sikker på vi hurtigt kan finde på noget... mon ikke Anders og jeg skulle tage hinanden i hånden og shoppe styrke-dragter til dig og Hoosier :tongue::w00t: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Hey :w00t:

Indtil videre i dag er det blevet til en times gåtur på stranden i det dejlige vejr :bigsmile: ...

Lækkert at får rørt sig lidt, men udenfor mubsvet B) ...

Måske det bliver til en tur på kondicyklen (hos mine forældre) senere, men jeg tvivler :unsure: .... Plejer nemlig ikke ligefrem at være ovenud spændende...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hvem mig??? det er Anders der har overtalt mig til det... jeg prøvede at snakke ham fra det men nej... han lovede mig tæsk så jeg tør ikke andet :(

Hva' skuer mit øje! Jeg glemmer at kigge i denne log i 2 dage og straks bagtaler du mig på det skammeligste!!! :lol:

LOL

BASTARDO!

Link to comment
Share on other sites

G'søndag til alle :w00t:

Dagens træning:

BP

1x10x20

1x7x27,5

1x6x30

1x5x32,5

1x4x35

2x3x37,5

2x2x42,5

2x3x37,5

1x4x35

1x6x32,5

1x8x30

1x10x27,5

Squat

1x10x20

1x5x37,5

2x4x45

2x3x52,5

5x3x57,5

Stiff legged DL

4x6x60

MP

4x6x22,5

Sumo DL

4x6x60

Squatten kørte rigtig godt i dag :) .. og resten var bare ok godt :bigsmile: ... Så en træning over middel til :banana: :banana: :banana: :banana:

:wave: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hey

I aftes blev det til en gang basket.. God workout, men ku mærke at jeg var ret træt i kroppen... Tildeles :banana: :banana: :banana:...

Indtil videre i dag er det blevet til en rask gåtur på lidt over en time :walking: men udenfor mubsvet....

og desuden har jeg lige fået svar fra min eksamen, og den er bestået:yeah: :tongue:

:wave: Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Hoosier og Zoa: mange tak... længe siden jeg har været så glad som jeg er lige nu :bigsmile: B) ... Det er så lækkert....

så nu har du massere af tid til at finde den helt perfekte kvinde til mig 

Hehe... Jeg synes stadig jeg mangler en beskrivelse af det perfekte :lol: .... At hun kan gå er ikke nok :tongue: ....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share