Fra flomme til flot


folmand
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY
Synes har er FOR trænet...tør næsten ikke skrive det ;)

Men kunne der ikke findes en mellemvej...... :)

Ej, han er dælme ikke for stor da!.. Det ser da pænt ud ingen tvivl om det.. Men synes der mangler noget masse på bryst og skuldre.. Og så skulle hans abs være størere.. Men ellers ser det da meget fint ud, men han har sq da mindre guns end mig i følge målene :D

Men ja det er sgu godt klaret.. Damn han må have haft en skrap diæt så hurtigt han smed det fedt.. :blink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

John har anført hans diæt næsten tilbage fra han startede. Det var iøvrigt hans side som inspirerede mig til at anskaffe et cam og tage et par lignende foto's til skræk og motivation af mig selv. Det gør jeg så ca. hver 2. uge.

Men han er noget speciel. Dels er han MEGET målrettet, dels bruger han såvidt jeg kan se MEGET tid på at vedligeholde hans side med daglig opdatering af hans dagbog, fotos som skal skydes og tilskæres, daglig opdatering af kostplan etc. Ud over det besvarer han vildt mange emails fra folk. Og så har han et IT-job og en familie ved siden af også.

DERUDOVER (for det stopper ikke her ;)), er han et freak med opdatering af en database over hans DVD/videofilm, som man også kan finde på hans hjemmeside.

Pointen er at han er noget mere struktureret og vedholdende end jeg og sikkert også mange andre. Det er meget imponerende hvad han har gjort synes jeg, men det kræver noget særligt at holde planen tror jeg.

Det mest interessante ved hans fotoserie for mig er at se at det har taget ham ca. 6 måneder at gå fra en BF% på 30 (hvis jeg husker rigtigt) til mindre end 10%. Jeg arbejder på det samme, men fra en BF% på 19. Og så er det snedigt at se hvor og på hvilke tidspunkter i forløbet der er sket noget. De første 1-2 måneder skete der ikke det store for ham, men så gik der ellers turbo i trimningen ud fra hans fotos at dømme...

Han forsøgte så at gaine igen efter hans første cutting-periode, men fik en skulderskade, og er først lige kommet igang med skulderen igen.

Men sjovt det skal blive om 1-2 år og se hvor meget raw masse han har taget på :).

Hans opmuntrende kommentar er :"With hard work, sound nutrition and dedication you will see excellent results".

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ret fed gif animation og det er bestemt imponerende det arbejde han ligger i sin træning.

Eneste negativ kommentar jeg har er jeg synes hans fedt procent er kommet for langt ned. Når man kan se kraveben og riben så tydeligt synes jeg ikke det er pænt længere.

Link to comment
Share on other sites

Ret fedt, at han har brugt så meget tid på det.

Hvad er det for nogle mærker han får på venstre arm? Mon han ikke har været på lidt krut?

Det er lige efter han har fjernet håret på brystet...

Men det er jo op til han, kunne bare ikke lige finde noget om hvad han har taget.

MVH Brian

----------Hjælpemidler er folks ejet valg--------------

Link to comment
Share on other sites

Han har nok ædt en ordentlig portion ECA men ellers tror jeg ikke han har været på noget. Hvis jeg havde så lidt muskler som ham kunne jeg aldrig drømme om at cutte ned til så lav en fedtprocent. Det eneste for mig og se der er pænt er hans mave, ellers ligner han jo en udsultet kaffetramper fra den tredje verden! Vi må håbe han får noget mere masse på gennem tiden.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Wannabe prøver lige præcis det samme som du skriver, har kørt i seks måneder nu og taget et billede hvert anden måned.

Men ja man skal jo næsten slå hovedet, for at kunne lægge hele sin livsstil om.

Især i starten var der en del faldgrubber, men syntes at jo mere succes og jo længere frem man kommer i træningsforløbet, jo mere begynder man at tænke over sin kost og hvad det er man spiser.

Kan passe størrelse 33" i bukser, har ikke kunne i over 5 år. har jo altid bare styrektrænet uden at dyrke cardio træning, og blevet tykkere og tykkere af den forkert kost.

Må virkelig sige de sidste 6 måneder har været et vendepunkt i mit liv, det er sgu en hel anden livsstil man får, selv om det til tider kan være meget hårdt psykisk med at holde ud på løbebåndet!!!!!

god træning alle!!!

B.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

LooooooooooL folmand.. Haha vildere kommentar..

Tjaeh jeg ville nok heller ikke cutte lige så langt ned som ham da :blink:

Men altså nu er jeg jo heller ikke specielt stor, men jeg skal da også cutte ned til en fedtprocent på under de 10 til sommer.. Den har sneget sig op på 12-13 stykker nu.. Selvom han ikke er nogen kæmpe, ville jeg da langt hellere se ud som ham på stranden om sommeren, end jeg ville rende rundt og være småfed.. Det kan man være om vinteren..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nu er det ikke for at hakke ned på manden, men prøv lige at checke det her pic:

_http://www.johnstonefitness.com/images/hanging_leg_lifts_large.jpg_

:blink:

(kopier linket inden for "_" tengene og sæt det ind i adresse baren)

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Nu er det ikke for at hakke ned på manden, men prøv lige at checke det her pic:

_http://www.johnstonefitness.com/images/hanging_leg_lifts_large.jpg_

:blink:

(kopier linket inden for "_" tengene og sæt det ind i adresse baren)

Mere rygmasse ville ikke gøre skade da :o

Men det er stadig et imponerende resultat han har opnået, især fedtprocenten.. Og et rigtig nice homegym han har.. Det har ikke været billigt!

Link to comment
Share on other sites

LooooooooooL folmand.. Haha vildere kommentar..

Tjaeh jeg ville nok heller ikke cutte lige så langt ned som ham da :blink:

Men altså nu er jeg jo heller ikke specielt stor, men jeg skal da også cutte ned til en fedtprocent på under de 10 til sommer.. Den har sneget sig op på 12-13 stykker nu.. Selvom han ikke er nogen kæmpe, ville jeg da langt hellere se ud som ham på stranden om sommeren, end jeg ville rende rundt og være småfed.. Det kan man være om vinteren..

hvorfor helelr evære småfed om vinteren end sommeren.. JEg vil da ligeså lidt være småfed om vinteren som om sommeren.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
LooooooooooL folmand.. Haha vildere kommentar..

Tjaeh jeg ville nok heller ikke cutte lige så langt ned som ham da  :blink:

Men altså nu er jeg jo heller ikke specielt stor, men jeg skal da også cutte ned til en fedtprocent på under de 10 til sommer.. Den har sneget sig op på 12-13 stykker nu.. Selvom han ikke er nogen kæmpe, ville jeg da langt hellere se ud som ham på stranden om sommeren, end jeg ville rende rundt og være småfed.. Det kan man være om vinteren..

hvorfor helelr evære småfed om vinteren end sommeren.. JEg vil da ligeså lidt være småfed om vinteren som om sommeren.. <_<

Fordi man går på stranden om sommeren?..

Kan virkelig ikke set det fede ved at træne for at få en flot krop, og så entre stranden i småfed tilstand..

Link to comment
Share on other sites

Sikken forandring !!!

Skemaet med kropsmål nederst på siden er også sjov at se nærmere på - hans arme er uændræt, hvorimod der VIRKELIG er sket noget med maven :)

Om han er for tynd - det afhænger HELT sikkert af øjnene der ser. For en cykelrytter med en overkrop a la en kz - fange så er hans arme sku store :lol:

Desuden er han sku da heller ikke SUPER tynd mht. vægt i forhold til højde når man ser på at han VIRKELIG er trimmet: 76,5 kg fordelt på 181,6 cm.

Edited by Fast legs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share