vægt efter ZZzzzzzz


devito
 Share

Recommended Posts

Forleden dag hoppede jeg på vægten lige inden jeg gik i seng og på den igen lige da jeg kom ud af sengen. Kan ik lige huske tallet men der var ihvertfald et vægttab...

Så derfor sys jeg det kunne være sjovt at se hvordan det forholder sig den kommende uge(uge 5)med vægten.

Søndag aften:

Mandag morgen:

Mandag aften

Tirsdag morgen

Tirsdag aften

Onsdag morgen

Onsdag aften

Torsdag morgen

Torsdag aften

Fredag morgen

Kunne være helt sjovt at se andres tal for at sammenligne. Sidst jeg havde officiel vejning stod den på 109kg(morgenvægt efter T-besøg)

DEvito

Link to comment
Share on other sites

Med mindre man tisser eller noget andet i sengen B), vejer man vel det samme minus det man har svedt ud under søvn og sex, og som kroppen har brugt på forbrænding i løbet natten :unsure:.

Fist> Det skal vel være før toiletbesøg hvis det skal være for at måle hvad der forsvinder i løbet af natten...

Link to comment
Share on other sites

Mandag aften

Tirsdag morgen

Tirsdag aften

Onsdag morgen

Onsdag aften

Torsdag morgen

Torsdag aften

Fredag morgen

Kunne være helt sjovt at se andres tal for at sammenligne. Sidst jeg havde officiel vejning stod den på 109kg(morgenvægt efter T-besøg)

DEvito

Søndag til mandag blev lige droppet da jeg først er kommet hjem idag...

Sleeping question is about to be answered ;)

Devito

Link to comment
Share on other sites

Spiste sent, ved ik lige hvor meget det hart at sige, jeg spiste også først omkring kl22 idag igen...

Mandag aften(24:55): 113,2kg

Tirsdag morgen(07:15): 112,7kg

Diff: -0,5kg

Jeg faldt i søvn ca kvart over så det bliver 6timer ZZzzzzz.

83gr. i timen :unsure: nu fik jeg også meget sent aftensmad, men det blev jo alt i kroppen til efter vejningen.

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

Mandag aften(24:55): 113,2kg

Tirsdag morgen(07:15): 112,7kg

Diff: -0,5kg

(aftensmad efter kl.22)

Tirsdag aften(24:20): 112,4kg

Onsdag morgen(06:50): 112,0kg

Diff: -0,4kg

(aftensmad efter kl.22)

Onsdag aften():

Hvist tydeligt at se at jeg har fedet den i weekenden :tongue: vægten nærmer sig de 110kg ,igen :)

Devito

Link to comment
Share on other sites

Mandag aften(24:55): 113,2kg

Tirsdag morgen(07:15): 112,7kg

Diff: -0,5kg

Vejer du dig på en digitalvægt ? I så fald bør du være opmærksom på at nøjagtigheden for disse kan svinge med helt op til +/- 2 kg. Specielt de helt billige er temmelig unøjagtige.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Vejer du dig på en digitalvægt ? I så fald bør du være opmærksom på at nøjagtigheden for disse kan svinge med helt op til +/- 2 kg. Specielt de helt billige er temmelig unøjagtige.

Kim S

Ja, en digital...

Ligemeget hvor skod den skulle være så sku man jo gerne kunne stole på differencen(men ikke på den rigtige vægt!)

jeg tror nu den er gangske ok, er en SALTER den har også fedtprocent måler.

Jeg stor i akkurat samme beklædning hver gang så mere præcist bliver det ikke...

Devito

Link to comment
Share on other sites

Devito>

Hvad er det helt præcist du er igang med at undersøge ?

Devito:

Forleden dag hoppede jeg på vægten lige inden jeg gik i seng og på den igen lige da jeg kom ud af sengen. Kan ik lige huske tallet men der var ihvertfald et vægttab...

mest pga ovenstående, da jeg blev lidt overrasket ove rvægtabet. Så jeg ville egt. bare lave et overblik over hvordan det ser ud for mit vedkommende og for at sammenligne med andre. Jeg aner ikke hvad der er normalt?????

Devito

Link to comment
Share on other sites

Ja, en digital...

Ligemeget hvor skod den skulle være så sku man jo gerne kunne stole på differencen(men ikke på den rigtige vægt!)

Desværre ikke altid - men det er nemt at afprøve : stil dig op på den ti gange i træk, giver den dig ti ens resultater kan du stole på differencen.

Kæresten købte fornylig en billig sag - jeg vejede noget forskelligt ca. hver 5. gang, da jeg afprøvede den 20 gange i træk.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Desværre ikke altid - men det er nemt at afprøve : stil dig op på den ti gange i træk, giver den dig ti ens resultater kan du stole på differencen.

Kæresten købte fornylig en billig sag - jeg vejede noget forskelligt ca. hver 5. gang, da jeg afprøvede den 20 gange i træk.

Kim S

Har du ik sluppet en vind under vejningen :lol: ;)

den for lige ti i træk, den gør det ihvertfald ved 3gange i træk... og nå jeg vejer mig gør jeg det altid 2gange...

Devito

Link to comment
Share on other sites

Jeg har prøvet samme "forsøg":

taber mig 1,5 - 2 kg. under søvnen (dette er dog incl. morgenens toiletbesøg)

Men jeg har det også for det meste p.... varmt når jeg sover.

Hvor meget vejede du dengang?

Du sveder vel ik direkte? ellers må bruge meget energi når du sover ellers har du bare noget seriøst heavy shit ;)

Devito

Link to comment
Share on other sites

Jeg legede lige med:

aften klokken 1:00 vejede jeg 90,8

morgen klokken 9:30 vejede jeg 89,5. Som foreskrevet var det uden toiletbesøg.

godt med company, det står lidt alene ;)

Jeg forsømte lige at komme på vægten igår aftes, woops faldt i søvn før det var planlagt....

Men vægten sagde 111kg... jeg ved ik hvor meget betydning det har at at man har spist i de sidste to timer inden, men fack er af maden stadig er derinde.

Hvis det er man taber sig så meget som det ser ud til så synes jeg da klart at det er at foretrække at have et natmåltid...

Devito

Link to comment
Share on other sites

Hej Devito

"Hvor meget vejede du dengang?"

ca. 65 kg. - men nu er jeg ca. 5 kg. tunere, og de 1,5-2 kg. tungere om aftenen end morgenen holder fint stik (har lige set efter de sidste 3 dage)

"Du sveder vel ik direkte?"

Med mindre jeg nærmest sove i en fryser - har jeg super let ved at komme til at svede om natten.

"ellers må bruge meget energi når du sover ellers har du bare noget seriøst heavy shit"

Har vidst generelt en rimelig høj forbrænding - mht. til "my shit" så har jeg sku ik' vejet efter :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hej Devito

"Hvor meget vejede du dengang?"

ca. 65 kg. - men nu er jeg ca. 5 kg. tunere, og de 1,5-2 kg. tungere om aftenen end morgenen holder fint stik (har lige set efter de sidste 3 dage)

"Du sveder vel ik direkte?"

Med mindre jeg nærmest sove i en fryser - har jeg super let ved at komme til at svede om natten.

"ellers må bruge meget energi når du sover ellers har du bare noget seriøst heavy shit"

Har vidst generelt en rimelig høj forbrænding - mht. til "my shit" så har jeg sku ik' vejet efter :lol:

:lol:

Jeg har tallene stående derhjemme, fra de sidste målinger (er lige nede hos de gamle)men ved sidste tjeck røg der kun 200g, der lå aftensmaden også omkring kl19.

jeg må lige tage et par hverdage hvor jeg spiser ved normaltid.

Devito

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share