Henning Friis - 2004


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

31/12-2004 - Underkrop

Starttid: 08.00

Sluttid: 09.30

Sted: OBBC

Frontsquat

1 x 3 @ 40 kg

1 x 3 @ 65 kg

5 x 3 @ 90 kg

Total nytårsraketter. :bigsmile:

Dødløft

1 x 3 @ 40 kg

1 x 3 @ 70 kg

5 x 3 @ 90 kg

2 x 3 @ 90 kg (Semi sumo)

Glute-Ham Raise

2 x 6 @ kropsvægt

Hyperextended crunches

1 x 6 @ kropsvægt

2 x 6 @ kropsvægt + 35 kg

Sitting Calf Raise

1 x 6 @ 40 kg

4 x 6 @ 65 kg

10 min. udstrækning

En kort gang morgenkaffe og minimalt snak med Nina, og så ellers i gang. Der var dog massere af overskuu' i dag, og jeg følte mig usædvanlig frisk, tidspunktet taget i betragtning. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 813
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Der er vist gået "Nina on my mind" i dig..  :wink:

Godt nytår hr. Friis  :newyear:

<{POST_SNAPBACK}>

De sidste par uger har jeg faktisk trænet alene meget af tiden, så hver gang jeg møder nogen jeg kender, så synes jeg at det er vigtigt at nævne. :nissegrin:

Og som tidligere nævnt så er hun ganske sød at snakke med, så hun fortjener at blive nævnt. :bigsmile:

Og godt nytår til dig også, hr. Flex :4flex: :cooldance: :4thumbup:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

2004 - Året der gik!

2004 blev et blandet år rent resultatmæssigt, dog med et godt resultat til Thy Cup, omstændighederne taget i betragtning. Mest alt af alt var det dog et år plaget af skader. Det er naturligvis ikke en sjov ting, om end det egentlig heller ikke går mig på, for sådan kan det gå og sket er jo sket. :4trumpet:

Det var nok skaderne der gjorde det udslaget, men i det sidste halvår mistede jeg lysten til styrkeløfts i dets nuværende form. Ganske vist er det sjovt at konkurrere og være flere af sted sammen, men alt det besvær med udstyr, både til stævne og til træning, gider jeg ikke simpelthen ikke mere. Jeg vil bare gerne træne og for den sags skyld løfte uden at pakke mig ind i elastikker og bind, og nu hvor jeg har solgt alt mit udstyr, pånær trikot og balletsko, så har jeg heller ikke noget valg alligevel. :4signme::tongue:

Rent personligt

Ja, det blev også året hvor jeg flyttede hjemmefra(Hvilket nogen mener ville være på tide :laugh: ), men det blev også med stil, da jeg fik mit eget hus komplet med alt hvad der hører til. Uden jeg har vidst det, så har jeg faktisk gjort nøjagtig det samme som min far gjorde, samme alder også endda :blink: Det er sjovt at desto ældre man bliver, desto mere slægter man sine forældre på, i hvert fald for mig. :cooldance:

Nå men, Villa, Vovse og Volkswagen. Nu mangler jeg bare en kone(viv)… :nissegrin:

Året der kommer

Fokus er naturligvis på at blive skadesfri og stærk nok i skulderne til at kunne træne uden gener i mange mange år. Det burde ikke være noget problem, selvom jeg stadig har gener af da min skulder gik af led. :cry:

Jeg har lyst til at træne efter mange irrationelle mål hvad angår overkropstræning, så her vil jeg ikke sætte et årsmål på. Dødløft er den eneste øvelse som jeg med sikkerhed kan og vil fokusere på i det kommende år. Mit mål for det første halvår er at trække 250 kg i konventionel stil uden noget som helst udstyr med en kropsvægt på under 90 kg. Det kunne passende gøres til Nordland Cup, men det kunne også lige så godt være i centeret at det sker. Når det er nået, så vil jeg sætte mig et nyt og endelig årsmål. Derudover så ville jeg stadig stille op i styrkeløft, dog uden udstyr og så nok ikke til så mange stævner. En nærmere beskrivelse af det kommende træningsprogram, som hænger sammen med disse mål, vil følge. :4smartass:

Derudover så er det andet store projekt: DIÆT! :freaked:

Diæten er ikke resultatet af et halvhjertet nytårsforsæt, men noget jeg derimod har haft i tankerne nu i snart 1½ måned. Det bliver dog en organiseret diæt med kostplan og det hele, nu hvor jeg selv kan styre maden 100% :4mewantfood: :bottom:

Kombinationen af nærighed og dovenskab skal nok gøre underværker når det handler om at spare på kalorierne. :innocent:

Grunden er simpel, jeg er for fed, og det er da ikke nogen grund til noget hvor det ikke kun handler om styrkeløft, men er der nogensinde en god grund til at være for fed?! :raisebrow: Målet med diæten hænger godt sammen med målet i forhold til dødløft, så under 90 kg skal jeg i hvert fald i løbet af året, hvilket absolut er muligt. En nærmere detailplan for diæten følger snarest mulig.

Året der kommer her på MOL

Min log slutter her, for titlen indikerer 2004 og det kun handler om styrkeløft, og det passer ikke mere, så derfor vil jeg starte en ny og formentlig sidste log, som skal fortsætte i mange år. Min blog vil jeg også gøre brug af, men jeg synes egentlig godt om det logformat her, specielt fordi man fornemmer at der er mange som følger med, og det er da egentlig rart nok når det kommer til stykket. :wink:

Godt nytår til alle jer (trofaste) læsere af min log og alle andre for den sags skyld. Vi ses igen i en ny log. :nissecool:

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg hedder henning. Jeg vil stoppe med styrkeløft fordi det er hårdt, man får lussinger og skal løfte tunge ting.

Jeg har solgt alt mit udstyr, fordi det bare gjorde det endu hårdere at træne, og jeg kunne alligevel ikke bænkpresse en tom olympisk vægtstang.

Til sidst blev det så pinligt, at jeg måtte fake skader som undskyldning.

Jeg håber ikke de andre styrkedrenge opdager det, for så kommer de efter mig med amoniak kapsler og giver mig lussinger.

Mit største mål i livet er at blive lækker lige som Justin Timberlake. Så jeg går på rigshospitalets døds sultekur og begynder at gå til yoga (hvis ikke det er for hårdt).

Derudover har jeg besluttet mig for at barbere hele kroppen og smøre mig ind i babyolie hver dag.

Så bliver alle pigerne helt vilde.

Knus fra Pop-Henning. Vi ses på Crazy Daisy i det nye år :p

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg hedder henning. Jeg vil stoppe med styrkeløft fordi det er hårdt, man får lussinger og skal løfte tunge ting.

Jeg har solgt alt mit udstyr, fordi det bare gjorde det endu hårdere at træne, og jeg kunne alligevel ikke bænkpresse en tom olympisk vægtstang.

Til sidst blev det så pinligt, at jeg måtte fake skader som undskyldning.

Jeg håber ikke de andre styrkedrenge opdager det, for så kommer de efter mig med amoniak kapsler og giver mig lussinger.

Mit største mål i livet er at blive lækker lige som Justin Timberlake. Så jeg går på rigshospitalets døds sultekur og begynder at gå til yoga (hvis ikke det er for hårdt).

Derudover har jeg besluttet mig for at barbere hele kroppen og smøre mig ind i babyolie hver dag.

Så bliver alle pigerne helt vilde.

Knus fra Pop-Henning. Vi ses på Crazy Daisy i det nye år :p

<{POST_SNAPBACK}>

Hahahaha, so very true. :innocent::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share