QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået en klemmelus lige på indersiden af ringfingeren så jeg var lidt spændt på hvordan mit greb ville være... <_<

HST 15/3. (3 + 1 sæt i udvalgte øvelser) x 5 første træning + Dødløft cyklus

1515 - 1710 Soundtrack: Metallica: And Justice for All... + Garrage INC.

Full Squat: 4 x 6 @ 80 Nem

Bænkpres BB:

1 x 5 @ 80

1 x 4 @ 80

1 x 4 @ 80

1 x 3 @ 80

DB row: 4 x 6 @ 42,5 Lidt problemer med grebet p.g.a. klemmelusen, men ok!

Standing calf:

3 x 5 @ 140

1 x 5 @ 145

Military BB:

1 x 4 @ 42,5

1 x 4 @ 42,5

1 x 4 @ 42,5

Kneeling Tower Crunches: 3 x 5 @ 45

Dips: 3 x 5 @ BW + 15 kg Hård for skulderen

Chin-ups: 3 x 5 @ BW Da hele LVK sad og curlede blev jeg nød til at bytte om på rækkefølgen

Curls DB: 3 x 5 @ 20 Jeg var meget flad i biceps så der blev til et par cheat curls.

Skrå bænk DB: 3 x 5 @ 27,5

Sitting calf: 3 x @ 65 Bonus

Full contact twist: 3 x 5 @ 15

Dødløft: 15 x 1 @ 105 kg. Rigtig god fart på!

En ok træning. Jeg gik lidt i stå i curls/skrå bænk supersettet, men jeg fik vækket mig selv igen rimelig hurtigt!

Og så har jeg lånt The New Encyclopedia of Mordern Bodybuilding af Arnold :devil: af en kammi. Der er nogle vilde billeder i og en masse røvere om 70-80-90'er bodybuilding. Glæder mig til at få kigget nærmere på den!

Link to comment
Share on other sites

HST 17/3. (3 + 1 i udvalgte øvelser) x 5 anden træning + Power Clean

Full Squat: '

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 50

1 x 5 @ 80

3 x 5 @ 82,5

Bænkpres DB: 4x 5 x @ 32,5

DB row: 4 x 5 @ 42,5

Standing calf: 4 x 5 @ 40

Military BB: 3 x 4 @ 42,5

Kneeling Tower Crunches: 3 x 5 @ 45

Dips 3 x 5 @ BW + 15

Curls DB: 3 x 5 @ 20

Skrå bænk DB:

2 x 6 @ 27,5 lette derfor

1 x 5 @ 30

chin-ups: 3 x 5 @ bw Her gik der hul på min klemmelus så jeg trak mig efter

seated calf raise: 3 x 5 @ 65

Power clean:

1 x 5 @ 50

1 x 3 @ 70 Med røveren helt i kælderen

Lidt irriterende med klemmelusen, men heldigvis gik der først hul på den til sidst. Værre er det at jeg er ved at løbe tør for protein pulver :w00t:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

HST 19/3. (3 + 1 sæt i udvalgte øvelser) x 5 tredie træning + Dødløft cyklus

Full Squat: 4 x 5 @ 85

Bænkpres BB:

1 x 4 @ 80 Uden spotter så jeg kyllingede ud efter fire

1 x 5 @ 80

1 x 5 @ 80

1 x 5 @ 80

DB row: 4 x 5 @ 45

Standing calf:

4 x 5 @ 150

Military BB:

3 x 4 @ 42,5

Kneeling Tower Crunches: 3 x 5 @ 45

Dips: 3 x 5 @ BW + 15 kg

Curls DB: 3 x 5 @ 20

Chin-ups: 3 x 5 @ BW

Skrå bænk DB:

Var i humør til pat awbrænding :devil: så den fik lidt ekstra til tæt på failure

1 x 7 @ 30

1 x 6 @ 30

1 x 6 @ 30

Sitting calf: 3 x @ 65 Bonus

Full contact twist: 3 x 5 @ 15

Dødløft: 15 x 1 @ 110 kg. Nem

Rigtig god træning da to af mine homies der ikke er MOL'ere var i huset så der blev praktiseret masser af kæbe.

Skal til at køre negativer på mandag så den skal have gas!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

HST 22/3. (3 + 1 sæt i udvalgte øvelser) x 5 negativer første træning + Dødløft cyklus

Full Squat: 4 x 5 @ 90

Bænkpres BB: Negativer

1 x 5 @ 90

1 x 5 @ 95

1 x 5 @ 95

1 x 5 @ 95

LungBrush var i huset og hjalp mig på den koncentriske del. Patværket var godt nok træt til sidst.

DB row negativer: 4 x 5 @ 50 Cheat på den koncentriske del. LB prøvede at hjælpe på første sæt, men vi blev i stilhed enige om at det så for idiotisk ud.

Standing calf negativer to første sæt

2 x 5 @ 180 cheat med lårene, men lidt ondt i knæene. Jeg tror at jeg kom til at overstrække

2 x 5 @ 170

Military BB negativer:

3 x 5 @ 50 Stød koncentrisk del.

Kneeling Tower Crunches: 3 x 5 @ 45

Dips:3 x 5 @ BW + 15 kg Der var ikke meget sovs i babserne så den var enormt hård i dag.

Curls DB: 3 x 5 @ 20

Chin-ups: 3 x 5 @ BW

Skrå bænk DB:

1 x 5 @ 32,5

1 x 4 @ 32,5

1 x 3 @ 32,5 :thumb_down:

Jeg var helt flad her og kunne dårligt nok vippe vægtene væk fra brystet.

Sitting calf: 3 x @ 70 Bonus

Full contact twist: 3 x 5 @ 15

Dynamisk Dødløft: 15 x 1 @ 105 kg. Nem og god fart på.

Negativerne i bænkpres tog godt nok meget kraft fra patterne. Jeg tror ikke jeg har været så smadret som lige nu længe. Håber at der er DOMS i morgen, det har jeg ikke haft for alvor siden 2 x 15 lige efter SD

Havde COC 1 med til træning, og kunne konkludere at LungBrush skal til at cutte hvis han skal lukke den :tongue:

Jeg har lige været et smut på vægten: 94,6 :devil: (med fuld mave og træningstøj minus sko).

Jeg har tænkt meget over hvad jeg skal træne når jeg er færdig med HST på fredag. Umiddelbart havde jeg tænkt mig at køre Alternativ Hypertrofi, men jeg kan ikke gå på SD da jeg stadig mangler 6 ugers dødløft cyklus. Jeg har derfor tænkt mig at køre en gang 20 rep breathing squat :devil::devil::devil:

Inden da tager jeg dog en deload uge for ikke at overreache og så regner jeg med at smide lidt progression ind i power squatten også.

If you wanna get strong. Downright strong. You gotta do the big one... The squat! (Hvem er det der har sagt det. Det er et gyldent citat?)

More to come...

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Havde COC 1 med til træning, og kunne konkludere at LungBrush skal til at cutte hvis han skal lukke den 

:( Ja det er sq trist at man kan være for fed i håndfladerne :lol: - er nu meget stolt over at jeg næsten kunne få den første gang - ellers gofin hyggelig træning! Regner med at det bliver idag jeg tager ned og træne da tiden onsdag er knap.... så jeg kan nok desværre ikke spotte dig i rows der ;)

Link to comment
Share on other sites

HST 24/3. (3 + 1 sæt i udvalgte øvelser) x 5 negativer anden træning + Dødløft cyklus

Full Squat: 4 x 5 @ 90

Bænkpres BB:

1 x 5 @ 95 Negativer... Alle havde travlt i dag så jeg var alene dernede bortset fra to unge fyre som jeg prøvede at forklare hvad negativer gik ud på. Det gik mindre godt så jeg tog kun fire og droppede så negativerne. Jeg fik til gengæld mega DOMS i patværket på trods af at der kun har været lidt ømhed siden mandag.

1 x 5 @ 80

1 x 5 @ 80

1 x 5 @ 95 Negativer med Mühlers bag stangen, han vidste hvad det gik ud på, så der var mere DOMS og mere pump på pattenTM

DB row negativer: 4 x 4 @ 50 Cheat på den koncentriske del.

Standing calf: 4 x 5 @ 170

Military BB negativer:

3 x 5 @ 50 Stød koncentrisk del.

Kneeling Tower Crunches: 3 x 5 @ 45

Dips:3 x 5 @ BW + 15 kg

Curls DB: 3 x 5 @ 22,5 Lidt cheat på den koncentriske del

Chin-ups: 3 x 5 @ BW

Skrå bænk DB:

1 x 5 @ 32,5

1 x 4 @ 32,5 Jeg droppede sidste sæt

Jeg var helt flad her og kunne dårligt nok vippe vægtene væk fra brystet.

Sitting calf: 3 x @ 70

Power clean (and jerk): med røveren helt i kælderen

1 x 5 @ 20 clean

1 x 5 @ 50 clean and jerk

1 x 1 @ 70 clean and jerk PR Prøvede at smide den op og den var der på trods af en hård gang træning :firebounce:

3 x 2 @ 70 clean

Super fed træning. Har DOMS i patværket allerede/stadig.

Har fået lidt kolde fødder med hensyn til breathing squats mest p.g.a. at jeg ikke kan mønstre to faste spottere. Ved ikke helt hvad det så bliver måske fire uger med Alternativ hypertrofi (let-øvede) så en uge deload og derefter maks i de tre store og power clean. Derfefter mere Alternativ hyp bare i udgaven for øvede.

Jeg mindes også en cilius cycle der huserde på et tidspunkt. Vil prøve at lede efter den og forhåbentlig blive klogere.

Jeg er ved at være lidt brugt og tror at det bliver godt med en deload snart...

Link to comment
Share on other sites

Et styks forsinket status over sidste HST træningsdag i denne omgang... Det var vemodigt, men jeg er også ved at være lidt mør. Specielt negativerne har været hårde.

HST 26/3. (3 + 1 sæt i udvalgte øvelser) x 5 negativer tredie træning + Dødløft cyklus

Bænkpres BB negativer: Benny Bomstærk aka LungBrush var ved roret og styrede mig sikkert gennem denne disciplin. Jeg er glad for at det ikke er en eller anden pind der spottede for jeg var helt flad på sidste rep hver gang.

4 x 5 @ 95 (eller var det 100... Jeg kan ikke huske det)

Full Squat:

1 x 4 @ 100

1 x 4 @ 100 Her var jeg mere end halvpresset og det blev vist til en good morning-squat hybrid så jeg holdt mig under fire reps de to næste sæt.

1 x 3 @ 100

1x 3 @ 100

DB row negativer: 4 x 4 @ 50 Cheat på den koncentriske del.

Standing calf: 4 x 5 @ 175

Military BB negativer:

3 x 5 @ 50 Stød koncentrisk del.

Kneeling Tower Crunches: 3 x 5 @ 50

Dips:3 x 5 @ BW + 15 kg

Curls DB 50 % negativer: 3 x 5 @ 22,5 Lidt cheat på den koncentriske del

Chin-ups: 3 x 5 @ BW

Skrå bænk DB:

1 x 5 @ 32,5

1 x 4 @ 32,5 Jeg droppede sidste sæt igen på grund af manglende sovs i siliconen.

Sitting calf: 3 x @ 70

Dødløft cyklus: 10 x 1 @ 125 pause 1.30.

Den var lidt hårdere end jeg havde forventet, men ingen problemer.

__________________________________________________________________________

Status over HST cyklus:

Jeg nåede til vejs ende med mit HST inspirerede program. Jeg har ændret en del i øvelserne undervejs, og haft lidt bøvl med skulderen. Derudover har jeg smækket mere vægt på end oprindeligt planlagt specielt hen imod slutningen.

Resultat:

Vægten 27/3 buttnaked klokken 1600 = 92 kg.

Fedtprocent 27/3 = 13,7 %

Jeg har med andre ord taget ca. seks kilo på og holdt fedtproceneten i snor. :bounce: :firebounce:.

Med hensyn til styrkegains er det svært at bedømme da jeg ikke har en stående 1 RM i andet en dødløft, men jeg er ikke i tvivl om at jeg er blevet stærkere på alle fronter.

Nu står den på en uge med deload og så skal jeg bruge lidt tid på at strikke et lille fire ugers program sammen. Det bliver nok noget med 3 x 10 og noget progression.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er er helt sikkert frisk lørdag, men vil du blive der til søndag?

I så fald skal jeg lige se om jeg kan få fri fra arbejde søndag. Jeg smider en PM, når det er på plads.

Har du nogle planer med hensyn overnatning, hvis det er? Min kærestes forældre har et hus dernede, som jeg lige prøver at høre nærmere om.

Q

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning 29/3 - 2004 deload + dødløft cyklus

2030 - 2100

(SS1) Squat:

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 50

3 x 5 @ 80

(SS1) Calf raises med BB i hænderne og forreste del af foden på 25 kg Eleiko skiver:

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 40

1 x 10 @ 60

Jeg har læst i MILO fra september at man med fordel kan lave sinde lægøvelser frit stående så here goes.

Bænk: (I bedste DIFD stil i tanktop eftersom jeg havde squattet både med tank og t-shirt, men fik det for varmt. Efter bænken gad jeg dog ikke spille palermo mere og skiftede til Tee igen [Der er ingen grænser for hvilke informationer man får ved at læse denne log :blink:] ).

1 x 10 @ 50

3 x 5 @ 70 (Troede at der var 65 på og det er først i skrivende stund gået op for mig at det var 70 :lol: Syntes ogs¨at den var lidt tungere end forventet).

Dødløft:

Single cyklus dynamisk dag: 15 x 1 @ 105

Let træning, regner med at maxe fredag i bænk squat og Clean and Jerk.

Link to comment
Share on other sites

I bedste DIFD stil i tanktop eftersom jeg havde squattet både med tank og t-shirt, men fik det for varmt. Efter bænken gad jeg dog ikke spille palermo mere og skiftede til Tee igen [Der er ingen grænser for hvilke informationer man får ved at læse denne log ]).

:o Og det gik jeg glip af!!!!! DAMN!!!

Link to comment
Share on other sites

Træning 31/3 - 2004 deload

1400 - 1500

(SS1) Squat:

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 50

3 x 5 @ 80

(SS1) BB Calf raises

1 x 10 @ 20

3 x 10 @ 70

Bænk:

1 x 10 @ 50

3 x 5 @ 70

BB b. o. rows:

1 x 10 @ 40

3 x 7 @ 60

Clean and jerk:

5 x 1 @ 50

Lateral raises:

1 x 15 @ 5

Rear lateral raises:

1 x 15 @ 5

Full contact twist

2 x 5 @ 15 (minus stang)

Stille og rolig let træning. Har lige aftalt med Vetö at tage ned at se DM og regner med at MaxP også er med. Det skal nok blive spas.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Stille og rolig let træning. Har lige aftalt med Vetö at tage ned at se DM og regner med at MaxP også er med. Det skal nok blive spas.

:(

Det er så pisseDAMN ærgeligt at mine parents kommer ovre fra det mørke i weekenden og de bifalder næppe at jeg skrider hele lørdag....hvor lang tid mon det varer???

Link to comment
Share on other sites

Så blev det maksdag...

Træning 2/4 - 2004 Max + Dødløft cyklus

1500 - 1630

Jeg var lige ved at blive nervøs... Jeg havde en aftale med LungBrush om lidt spot, men han måtte desværre trække sig. Monty og Vike (ikke MOL) som jeg plejer at træne med skulle drikke sig baske til fredagsbar og Vetö var skadet. Jeg havde et spinkelt håb om at Myhlers ville dukke op, men ville ikke satse på det, så jeg ringede til min gamle trænigsmakker som jeg har svømmet med og spurgte om han ville være Johnny on the Spot det ville han, og så var min dag reddet!

Alle løft raw (bortset fra kridt)

Bænkpres:

1 x 15 @ 20

1 x 10 @ 50

1 x 3 @ 70

1 x 1 @ 70

Og så til det sjove

1 x 1 @ 90 PR Overraskende let

1 x 1 @ 95 PR Med hiv og sving

1 x 1 @ 100 miss

Squat:

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 60

1 x 3 @ 80

Og det grove hvor Myhlers dukkede op og hjalp til med at spotte og kontrollere dybde.

1 x 1 @ 110 PR

1 x 1 @ 120 PR

1 x 1 @ 125 PR Myhlers sagde at dyben var a-ok...

Clean and Jerk

1 x 10 @ 20

1 x 3 @ 50

1 x 1 @ 80 miss Havde troet at den ville være der, da min gamle pr på 70 var efter en hård gang træning.

1 x 1 @ 75 PR

Derefter

Lateral raises:

1 x 20 @ 5

Dødløft cyklus: 5 x 1 @ 140

Det blev til tre nye maks af tre mulige :bigsmile: :) B) og nu har jeg lidt at gå efter til Alternativ Hypertrofi.

Jeg vil nu tage en SD frem til mandag d. 12. altså 10 dage. Jeg vil dog køre dødløft cyklus fortsat.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Ville bare lige sige tillykke med dine PRs!.. Det er sgu nogle solide løft du har efterhånden

Mange tak og tak for hjælpen (undskyld stavefejlen. Ved ikke hvorfor jeg troede, at du var med ü :blink: ) og tillykke med opgaven ;)

En hurtig rapport fra DM i Rødby hvor vectraen susede til Rødby med Vetö og MaxPower og jeg fik hilst på:

Zoa

Anyone

Hoosier

Prehn

DonPrehn

Lille Py

Baardi Bilder

Onkel Troels

Henning Friis

Hippo

Klaus Jensen

Onklen var i hopla og rev fætter PR rundt i alle disciplnerne og Hoosier fik ram på ham i squat. Derudover blev der leveret en masse gode løft i de forskellige vægtklasser og jeg fik skudt SD'en godt i gang med en masse burgersnask.

Tak for gæstfriheden til TSK'erne der inviterede os med ud at spise buffet :) (og på saloon med sherif og koboydere) og for et godt og spændende stævne til alle.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share